Bogdan Albulescu vorbeşte despre un nou proiect care implicã teatru puṭin neconvenṭional
http://www.ziarulmetropolis.ro/bogdan-albulescu-vorbeste-despre-un-nou-proiect-care-implica-teatru-pu%e1%b9%adin-neconven%e1%b9%adional/

Pe Bogdan Albullescu l-am cunoscut la Inlight Theatre Pub şi am stat de vorbã despre un nou proiect care promite mult. Mi-a vorbit cu dezinvoltura actorului care crede în munca sa şi în proiectul în care s-a implicat atât din punct de vedere managerial, cât şi artistic.   Andrada Vãsii : Ce ne poṭi spune despre […]

Un articol de Andrada Văsii|7 Noiembrie 2012

Pe Bogdan Albullescu l-am cunoscut la Inlight Theatre Pub şi am stat de vorbã despre un nou proiect care promite mult. Mi-a vorbit cu dezinvoltura actorului care crede în munca sa şi în proiectul în care s-a implicat atât din punct de vedere managerial, cât şi artistic.

 

Andrada Vãsii : Ce ne poṭi spune despre acest nou proiect ? Inlight Theatre Pub ?

Bogdan Albulescu: Ce pot spune despre noi este cã suntem la început. Am avut primele spectacole, în primul am jucat şi eu. A fost o încercare.

 A.V. : Spectacolul pilot.

B.A. : Da, spectacolul pilot. ‘’Visul unei nopṭi de galã’’ a fost cel de-al doilea spectacol. Scena este puṭin ineditã, deoarece spectacolele se joacã aici în faṭa barului. Cu toate acestea, avem un spaṭiu la care lucrãm, îl amenajãm şi plãnuim sã fie un mini-studio de teatru în curând. Momentan strângem fonduri pentru lumini şi toate cele.

 

A.V. : Cum a fost prima reprezentaṭie ? Aṭi avut parte de publicul aşteptat ?

B.A. : Am avut destul de mult public. Au fost mici probleme cu organizarea, deoarece nu toṭi ştiau cã se plãteşte bilet. La început a fost puṭin ciudat, dar dupã ce a început spectacolul nu au mai fost probleme.

 

A.V. : Public în special tânãr, sau toate categoriile de vârstã?

B.A.: Pentru prima piesã pe care am jucat-o avem, de obicei, public mai tânãr. Cu toate acestea, la spectacol am avut un public mixt: şi oameni mai în vârstã şi tineri. Oricum, spectacolele la care oamenii vin în astfel de locaṭii sunt spectacole la care te distrezi. Si oamenii sunt conştienṭi de acest lucru atunci când vin.

 

A.V. : Cu alte cuvinte aveṭi alt tip de intercaṭiune cu publicul în acest gen de spectacole.

B.A. : Da, totul este mult mai direct. Trebuie atenṭie mai multã. Eşti concentrat în egalã mãsurã atât pe public, cât şi pe tine. Trebuie sã te adaptezi teatrului şi publicului. Si în teatrul profesionist trebuie sã te adaptezi publicului, numai cã aici trebuie sã reacṭionezi altfel.

 

A.V. : Publicul se implicã activ în piese ?

B.A. : Depinde de natura spectacolului. De cele mai multe ori da. Noi am jucat multe spectacole în spaṭii neconvenṭionale; am jucat şi într-o maşinã-spectatorii stãteau în spate.

22
/12
/16

Scenograful Ștefan Caragiu, decan al Facultății de Teatru al UNATC București, crede că talentul se împarte în mod egal pe generații. Consideră că studenții au dreptul și chiar obligația de a se revolta atunci când lucrurile nu se întâmplă așa cum trebuie.

20
/12
/16

NOUA GENERAȚIE DE ARTIȘTI. Alina Petrică are 27 de ani. Joacă în „Aglaja”, la Centrul Cultural „Bălcescu”, în „Mon Cabaret Noir”, la Teatrelli, în „(D)efectul Placebo”, la Teatrul Național, în „Îmblânzirea scorpiei”, la Teatrul de Comedie, și este, din acest an, angajată a Teatrului Mic din București.

19
/12
/16

NOUA GENERAŢIE DE ARTIŞTI. Dorotheea Petre (aproape 36 de ani) este bine-cunoscută publicului cinefil din ţara noastră, din pelicula „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii” (2006).

13
/12
/16

Emanuel Pârvu, membru al juriului care a selectat zece actori tineri pentru spectacolul aniversar al Teatrului Metropolis, este convins că noua generație de actori poate fi încurajată prin șansă. La rândul său, își amintește în rândurile care urmează cum la început de drum a avut ocazia de a învăța de la oameni de teatru precum Victor Rebengiuc, Marcel Iureș și, mai ales, Liviu Ciulei.

29
/11
/16

Trecutul ne dezvăluie foarte multe lucruri, nu doar o incurabilă melancolie. Trecutul are o anumită forţă de a se impune în actualitate fără a-şi face simtiţă prezenţa. Acest lucru se petrece şi cu teatrul în general când pur şi simplu vorbim despre teatru, chiar dacă o facem la timpul trecut. Forţa sa este invizibilă şi efectele devin vizibile când doar îi constatăm absenţa.

26
/11
/16

La 10 ani de când a fost investit în funcția de manager al Teatrului Tineretului din Piatra Neamț, cea mai mare rampă de lansare a actorilor, Liviu Timuș amintește despre „fenomenul Piatra Neamț”, explică de ce trebuie să existe festivalul adresat în exclusivitate tinerilor, ajuns la a XXVIII-a ediție, „Pledez pentru tine(ri)”și cu ce probleme se confruntă la teatru.

02
/11
/16

NOUA GENERAȚIE DE ARTIȘTI. Olimpia Melinte, treizeci de ani, actriță, consacrată internațional cu pelicula spaniolă „Canibal”. În curând, va fi din nou pe marile ecrane, în „Perfect sănătos”, noul film al Ancăi Damian. Actriță, dar mai ales mama lui Sasha (doi ani). Un interviu sincer despre cinema și maternitate. Olimpia Melinte se întoarce, iar acum vrea să joace din nou și teatru. A se lua aminte.

23
/10
/16

INTERVIU „Stilul este rezultatul deciziei mele că actorii sunt pe primul loc”, afirmă, într-un interviu pentru Ziarul Metropolis, autoarea filmului „Toni Erdmann”, regizoarea germană Maren Ade, invitată a ediției din acest an a Festivalului „Les Films de Cannes a Bucarest”.

19
/10
/16

Crede că cea mai mare problemă a generației lui este că trăiește într-un context haotic. Se simte norocos că face parte din trupa lui Victor Ioan Frunză și crede că atunci când ți se întinde o mână trebuie s-o prinzi. Face teatru cu voluptate, iar cele mai recente roluri în care-l puteți vedea sunt Mozart și Tipătescu în spectacolele „Amadeus” și „O scrisoare pierdută” de la Teatrul Metropolis.

Page 1 of 2212345...1020...Last »