Casting pentru rolurile Romeo si Julieta
https://www.ziarulmetropolis.ro/casting-pentru-rolurile-romeo-si-julieta/

Teatrul National de Opereta „Ion Dacian” organizeaza joi, 21 februarie, un casting in vederea selectiei interpretilor pentru rolurile principale din spectacolul “Romeo si Julieta”: Romeo(actor-tenor) si Julieta (actrita-soprana lirica). Candidatii, cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, trebuie sa aiba disponibilitati pentru interpretare vocala pop-rock-jazz, dans si actorie.   Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV cu fotografie (portret) pe […]

Un articol de Andrada Văsii|6 februarie 2013

Teatrul National de Opereta „Ion Dacian” organizeaza joi, 21 februarie, un casting in vederea selectiei interpretilor pentru rolurile principale din spectacolul Romeo si Julieta”Romeo(actor-tenor) si Julieta (actrita-soprana lirica). Candidatii, cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, trebuie sa aiba disponibilitati pentru interpretare vocala pop-rock-jazz, dans si actorie.

 

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV cu fotografie (portret) pe adresa de e-mail [email protected] pana la 15 februarie a.c.

 

In urma etapei de selectie a CV-urilor, candidatii alesi vor trebui sa pregateasca pentru proba de concurs o arie dintr-o opereta sau musical (la alegere) si o arie din musicalul “Romeo si Julieta”. Partiturile pentru ariile din spectacol vor fi puse la dispozitia concurentilor de catre organizatori, dupa data de 15 februarie.

 

Castingul va avea loc in data de 21 februarie, in Aula Bibliotecii Nationale,  si se va desfasura in prezenta realizatorilor spectacolului. Programarea va fi anuntata telefonic sau pe e-mail.

 

“Romeo si Julieta”, musicalul creat de Gerard Presgurvic, avand la baza piesa lui William Shakespeare, a avut premiera pe 19 ianuarie 2001 la Paris . Cunoscand un succes imens, musicalul a fost montat in peste 10 tari si tradus in numeroase limbi, printre care flamanda, engleza, maghiara, rusa sau germana. Spectacolul Teatrului National de Opereta “Ion Dacian”, in regia lui Kerenyi Miklos Gabor – KERO®, este realizat in coproductie cu Teatrul de Opereta si Musical din Budapesta si este una dintre cele mai de succes productii ale Teatrului, fiind totodata si primul musical pop-rock montat de o institutie muzicala profesionista din Romania.

 

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".