GOOGLE şi-a schimbat logoul pentru aniversare. Motorul de căutare împlineşte 14 ani.
https://www.ziarulmetropolis.ro/google-si-a-schimbat-logoul-pentru-aniversare-motorul-de-cautare-implineste-14-ani/

Motorul de căutare pe internet GOOGLE şi-a modificat, joi, logoul pentru a marca cea de-a 14-a aniversare a sa, în noul doodle literele Google fiind scrise pe un tort cu lumânari. Google Inc. este o corporaţie americană multinaţională, care deţine cel mai popular motor de căutare pe internet. Compania a fost fondată în 1998 de […]

Un articol de |27 septembrie 2012

Motorul de căutare pe internet GOOGLE şi-a modificat, joi, logoul pentru a marca cea de-a 14-a aniversare a sa, în noul doodle literele Google fiind scrise pe un tort cu lumânari.

Google Inc. este o corporaţie americană multinaţională, care deţine cel mai popular motor de căutare pe internet. Compania a fost fondată în 1998 de doi doctoranzi de la Universitatea Stanford, Larry Page şi Sergey Brin.

 Google oferă o metodă simplă şi rapidă de găsire a informaţiilor pe internet, având o bază de date despre peste 8 miliarde de situri. Zilnic, motorul de căutare este consultat de milioane de oameni din întreaga lume.

Între timp, Google şi-a diversificat portofoliul, printre serviciile oferite numărându-se Google Maps, Gmail, Google Earth, Google Chrome şi reţeaua de socializare Google Plus. De asemenea, Google deţine site-ul YouTube.

Acţiunile Google au atins un nou maxim record luni, 25 septembrie, pe bursa de la New York, de aproape 750 dolari, datorită optimismului investitorilor privind perspectivele de creştere ale veniturilor generate de companie din publicitatea pe internet, a transmis la momentul respectiv Bloomberg.

Astfel, Google a închis luni la New York în urcare cu 2,1%, la 749,38 dolari, capitalizarea de piaţă a companiei fiind de peste 245 miliarde dolari la această valoare. Cotaţia bursieră a companiei a avansat cu 16% în acest an şi este la cel mai ridicat nivel de la listare, în august 2004.

Google se bucură de creşterea cererii pentru serviciile pe care le oferă în domeniul publicităţii pe internet, inclusiv pe segmentul serviciilor de internet mobil.

Google a deschis, la 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.

Doodle-urile sunt reprezentări ocazionale ale logoului afişat pe prima pagină Google (www.google.ro), ce au acompaniat de-a lungul anilor toate căutările online făcute de utilizatorii Google din întreaga lume.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

În 1998, fondatorii Google – Larry şi Sergei au participat la festivalul Burning Man din deşertul Nevada. Pentru că au vrut să-şi anunţe utilizatorii că vor fi plecaţi în acea perioadă, au adăugat emblema festivalului în spatele logoului Google. Primul doodle astfel creat a fost unul relativ simplu, dar ideea de a decora logoul companiei cu ocazia unor evenimente extraordinare a fost neaşteptat de bine primită de către utilizatorii Google, care au apreciat natura jucăuşă a acestor modificări.

 

Sursa: Mediafax

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.