Jose Mourinho, reprezentaţie demnă de Oscar în „cea mai epică reclamă pe care ai văzut-o vreodată”
https://www.ziarulmetropolis.ro/jose-mourinho-reprezentatie-demna-de-oscar-in-cea-mai-epica-reclama-pe-care-ai-vazut-o-vreodata/

„Urmăriţi-l pe Jose Mourinho într-o reprezentaţie demnă de Oscar în cea mai epică reclamă pe care ai văzut-o vreodată” ! Aşa prezintă publicaţia britanică The Mirror – pe bună dreptate, am spune noi – noul clip video Heineken, unul dintre sponsorii principali ai Champions League.

Un articol de Petre Ivan|29 septembrie 2016

Acompaniat de furtună, “The special one”, actualul antrenor al lui Manchester United, ţine un discurs motivaţional care răsună în urechile tuturor fanilor – „The special ones”, cum îi numeşte Mourinho.

Determinare, sacrificiu, destin şi aşa mai departe sunt cuvintele cu care “dirijorul” portughez orchestrează natura dezlănţuită în faţa auditoriului său.

Spotul, regizat de cineastul britanic Guy Ritchie (Snatch, RocknRolla, Sherlock Holmes), pe o muzică ce aminteşte de coloana sonoră semnată de Hans Zimmer pentru „Inception”, a fost creat de agenţia Publicis Italia şi rulează în 90 de ţări din întreaga lume, inclusiv în România.

Foto: Jose Mourinho, spot Heineken – captură youtube

21
/06
/23

Duminică seară, 3200 de spectatori au urmărit filmul Asteroid City (r. Wes Anderson, 2023) în Piața Unirii din Cluj-Napoca, marcând astfel finalul unei noi ediții spectaculoase a Festivalului Internațional de Film Transilvania (9 – 18 iunie)

13
/06
/23

Una dintre cele mai importante instituții ale cinematografiei, The International Cinema Technology Association (ICTA) și-a anunțat recent câștigătorii EMEA Awards. Premiul central a fost acordat multiplexului Cineplexx Ljubljana (Slovenia) la categoria „Cel mai bun cinematograf nou construit al anului".

10
/06
/23

200 de filme din 45 de țări, 380 de proiecții, peste 1000 de invitați – sunt doar câteva dintre cifrele ediției Festivalului International de Film Transilvania care și-a deschis porțile vineri, 9 iunie.