Lansare de carte „Radu Afrim.Țesuturile fragilității” de Cristina Rusiecki, duminică, în Foaierul Teatrului Odeon
https://www.ziarulmetropolis.ro/lansare-de-carte-radu-afrim-tesuturile-fragilitatii-de-cristina-rusiecki-duminica-in-foaierul-teatrului-odeon/

    Teatrul Odeon are plăcerea să anunţe lansarea cărţii RADU AFRIM. ȚESUTURILE FRAGILITĂȚII de Cristina Rusiecki       care va avea loc duminică 11 noiembrie, ora 18.30, în Foaierul Teatrului Odeon, înaintea spectacolului VISUL UNEI NOPŢI DE VARĂ după W. Shakespeare, realizat de Radu Afrim, la Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” din Iaşi şi […]

Un articol de |8 noiembrie 2012

 

 

Teatrul Odeon are plăcerea să anunţe lansarea cărţii

RADU AFRIM. ȚESUTURILE FRAGILITĂȚII de Cristina Rusiecki

 

 

 
care va avea loc duminică 11 noiembrie, ora 18.30, în Foaierul Teatrului Odeon, înaintea spectacolului VISUL UNEI NOPŢI DE VARĂ după W. Shakespeare, realizat de Radu Afrim, la Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” din Iași şi prezentat în cadrul Festivalului Internațional al artelor spectacolului muzical „Viața e frumoasă”.

 

Participă: Ion Bogdan Lefter, Radu Afrim, Rodica Mandache şi Cristina Rusiecki

Regizorii de teatru nu sunt staruri rock. Nu au cohorte de admiratori care să-i vâneze și să cerșească după un autograf. Singurul care face excepție, cel cu fani autentici este Radu Afrim. Care poate fi explicația acestui fenomen? Ce îl face atât de prizat pe regizorul care sucește vârtos mințile tinerilor spectatori? Și nu numai lor? Cum se explică faptul că publicul ocupă scările din fața teatrelor ca pe niște redute, forțând frenetic ușile pentru a pătrunde la spectacolele sale?

Volumul Cristinei Rusiecki, „Radu Afrim. Țesuturile fragilității” (publicat la Editura Tracus Arte, Bucureşti, 2012) încearcă să afle, să deconstruiască și să justifice cauzele acestui entuziasm. Autoarea dezleagă mecanismele creației regizorului, interesată de articulațiile interioare, văzute sau nevăzute, care compun minunata lume a lui Afrim. Și, pentru ca amintirile publicului să crească în prospețime, odată cu lectura, cartea este bogat ilustrată cu imagini din spectacolele regizorului fetiș al generației tinere. De prisos să menționăm că fotografiile îi aparțin, în cea mai mare măsură, chiar lui Radu Afrim.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.

26
/03
/24

Cum se poate găsi un echilibru între stăpânirea strategiilor de comunicare, acumularea cunoștințelor de SEO și duelul cu algoritmii opaci ai tuturor platformelor de social media, de la Instagram la Facebook, de la Tik-Tok la Reddit, toate acestea fiind necesare pentru a ajunge la public, și activitatea propriu-zisă de a crea un concept sau un produs?