Programul teatrelor bucurestene, 27 ianuarie – 2 februarie
https://www.ziarulmetropolis.ro/programul-teatrelor-bucurestene-27-ianuarie-2-februarie/

Teatrul Metropolis va prezintă, în această săptămână, patru spectacole: Tarelkin, Paris, Mon Amour, Doi pe o bancă şi Sex. Programul teatrelor bucurestene în perioada 27 ianuarie – 2 februarie este următorul:

Un articol de Petre Ivan|27 ianuarie 2014

Teatrul Metropolis va prezintă, în această săptămână, patru spectacole: Tarelkin, Paris, Mon Amour, Doi pe o bancă și Sex. Programul teatrelor bucurestene în perioada 27 ianuarie – 2 februarie este următorul:

Teatrul Metropolis:luni, 27 ianuarie, ora 19:00 – „Tarelkin” de AV Suhovo-Kobîlin; miercuri, 29 ianuarie, ora 19:00 – „Paris, Mon Amour”, regia Răzvan Ioan Dincă; joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Paris, Mon Amour”, regia Răzvan Ioan Dincă; vineri, 31 ianuarie, ora 19:00 – „Tarelkin” de AV Suhovo-Kobîlin; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Doi pe o bancă” de Aleksandr Ghelman, regia Emanuel Pârvu; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Sex” de Rob de Graaf, regia Claudiu Goga.

Teatrul Naţional Bucureşti, Sala Pictura: miercuri, 29 ianuarie, ora 19:30 – „Micul infern” de Mircea Ştefănescu, regia Mircea Cornişteanu; joi, 30 ianuarie, ora 19:30 – „Micul infern” de Mircea Ştefănescu, regia Mircea Cornişteanu; sâmbătă, 1 februarie, ora 20:00 – „Omul care a văzut moartea” de Victor Eftimiu, regia Dan Tudor; duminică, 2 februarie, ora 20:00 – „Omul care a văzut moartea” de Victor Eftimiu, regia Dan Tudor, informează Mediafax.

Sala Atelier: vineri, 31 ianuarie, ora 19:30 – „Tectonica sentimentelor” de Eric-Emmanuel Schmitt, regia Nicolae Scarlat; sâmbătă, 1 februarie, ora 20:00 – „Încă-i bine! de Rodica Popescu Bitănescu, regia Rodica Popescu Bitănescu; duminică, 2 februarie, ora 20:00 – „Cinci femei de tranziţie” de Rodica Popescu Bitănescu, regia Rodica Popescu Bitănescu;

Programul teatrelor bucurestene

Sala Mică: vineri, 31 ianuarie, ora 19:30 – „Doi x Doi” de Tigrul de Murray Schisgal & Amantul de Harold Pinter, regia Vlad Stănescu; sâmbătă, 1 februarie, ora 20:00 – „Fata din curcubeu” de Lia Bugnar, regia Lia Bugnar;

Sala Studio: sâmbătă, 1 februarie, ora 19:30 – „Hoţi” de Dea Loher, regia Radu Afrim; duminică, 2 februarie, ora 19:30 – „Hoţi” de Dea Loher, regia Radu Afrim;

Sala Media: duminică, 2 februarie, ora 11:00 – Teatrul Naţional pentru copii.

Teatrul Bulandra, Sala „Liviu Ciulei”: miercuri, 29 ianaurie, ora 20:00 – „Dumnezeu iubeşte” de Zlata Demina, regia Ioana Petre; joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Obiceiuri necurate” de Tom Smith, regia Mihai Constantin; vineri, 31 ianuarie, ora 20:00 – „Şarpele în iarbă” de Alan Ayckbourn, regia Emil Hoştină; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Meşteşugul vieţii” de Hanoch Levin, regia Felix Alexa; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Artă” de Yasmina Reza, regia Cristi Juncu;

Sala „Toma Caragiu”: miercuri, 29 ianuarie, ora 18:30 – „Crimă şi pedeapsă” de FM Dostoieski, regia Yuri Kordonsky; vineri, 31 ianuarie, ora 19:00 – „Măscăriciul” de AP Cehov, regia Horaţiu Mălăele; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Măscăriciul” de AP Cehov, regia Horaţiu Mălăele.

teatrelli – theatre, music & more

marţi, 28 ianuarie, ora 20.00 „Filarmonica de comedie”, de Radu Gabriel; miercuri, 29 ianuarie ora 20.00, Sounds of Brazil; miercuri, 29 ianuarie, ora 20.00 – „SOUNDS OF BRAZIL”, concert de samba și bossa-nova; joi, 30 ianuarie, ora 20.00 „Triunghiul Femeilor“, de Rodica Popescu Bitănescu; vineri, 31 ianuarie,  ora 20.00 Ozana Barabancea & Friends – Ozana Barabancea, Puiu Pascu – pian, Virgil Popescu – chitară bas, Titi Herescu – baterie; sâmbătă, 1 februarie, ora 20.00 – „Dragoste în 3“, Alina Manole – chitară și voce, Raul Kusak – pian, Dan Nicolau – trompetă, Claudiu Purcarin – percuție

Teatrul Odeon, Programul teatrelor bucurestene 27 ianuarie – 2 februarie

Teatrul Odeon Sala Majestic – miercuri, 29 ianuarie, ora 19:00 – „Natură moartă cu nepot obez” de Ion Sapdaru, regia Eugen Făt; joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Iadul este amintirea fără puterea de a mai schimba ceva” de Jonas Gardell, un spectacol de Mariana Cămărăşan şi Alexandra Penciuc; vineri, 31 ianuarie, ora 19:00 – „Povestea soldatului”, libretul CF Ramuz, muzica Igor Stravinski, traducerea Şerban Foarţă; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Un tramvai numit dorinţă” de Tennessee Williams, regia Dinu Cernescu; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Titanic Vals” de Tudor Muşatescu, regia Alexandru Dabija;

Sala Studio: vineri, 31 ianuarie, ora 19:30 – „Contra democraţiei” de Esteve Soler, regia Alexandru Dabija, traducerea Luminiţa Voina-Răuţ; duminică, 2 februarie, ora 19:30 – „Contra democraţiei” de Esteve Soler, regia Alexandru Dabija, traducerea Luminiţa Voina-Răuţ.

Teatrul Mic: marţi, 28 ianuarie, ora 19:00 – „Pensiune completă” de Pierre Chesnot, regia Gelu Colceag; joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Cum iubeşte cealaltă jumătate” de Alan Myckbourn, regia Sanda Manu; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Doamna noastră din Pascagoula” de Tennessee Williams, regia Florin Fătulescu; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Băieţii de aur” de Neil Simon, traducerea Andrei Bantaş.

Programul teatrelor bucurestene

Teatrul Foarte Mic: sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Interpretul” de Tristan Bernard, regia Radu Gheorghe; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Zelda” de William Luce, un spectacol de Liana Ceterchi.

Teatrul de Comedie, Sala „Radu Beligan”: miercuri, 29 ianuarie, ora 19:00 – „Un cuplu ciudat” de Neil Simon, regia Liviu Lucaci; joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Revizorul” de NV Gogol, adaptarea şi regia Horaţiu Mălăele; vineri, 31 ianuarie, ora 18:00 – „Casa Zoikăi” de Mihail Bulgakov, regia Alexandru Tocilescu; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Avarul îndrăgostit” de Cristian Juncu după Moliere, regia Vlad Massaci; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Clinica” de Adrian Lustig, regia Aurel Palade.

Sala Studio: miercuri, 29 ianuarie, ora 19:30 – „Votează-mă, că te tai!!!” după corespondenţa lui IL Caragiale, adaptarea şi regia Niculae Urs.

Teatrul Apropo

Joi, 30 Ianuarie, ora 20.00: ”Sfârșit, work in progress” de Robert Bălan; vineri, 31 ianuarie, ora 20.00: ”Frigul intermediar” performance senzorial-experimental inspirat de poezia lui Dinu Flamând; sâmbătă, 1 februarie, ora 19.00: ”S-a furat mireasa” de Radu Popescu; duminică, 2 februarie, ora 19.00: ”Pinalti” după Stephen Smith

Teatrul Nottara, Sala Horia Lovinescu – miercuri, 29 ianuarie, ora 19:00 – „Scandal la Operă!” comedie de Ken Ludwig, un spectacol de Petre Bokor; vineri, 31 ianuarie, ora 19:00 – „Roman teatral” de Mihail Bulgakov, regia Vlad Massaci; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Mobilă şi durere” de Teodor Mazilu, regia Alicer Barb; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Mult zgomot pentru nimic” de William Shakespeare, regia Diana Lupescu.

Sala „George Constantin”: luni, 27 ianuarie, ora 19:30 – „Indispensabilii” de Carl Sternheim, regia Alex Mihail; marţi, 28 ianuarie, ora 19:30 – „Interviu” regia Bogdan Dumitescu; miercuri, 29 ianuarie, ora 19:30 – „Comedie de modă veche” de Alexei Arbuzov, un spectacol de Vasile Toma; joi, 30 ianuarie, ora 19:30 – „Panică”, Trei bărbaţi pe punctul de-a ceda psihic, de Mika Myllyaho, regia Theodor-Cristian Popescu; vineri, 31 ianuarie, ora 19:30 – „Zelul măcelului” de Yasmina Reza, regia Claudiu Goga; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:30 – „Hangiţa” de Carlo Goldoni, un spectacol de Ţinu Geirun; duminică, 2 februarie, ora 19:30 – „Ultimul Don Juan”, un spectacol de Petre Bokor.

Teatrul Masca, Programul teatrelor bucurestene 27 ianuarie – 2 februarie

Teatrul Masca: sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Neguţătoarea din Veneţia” adaptare după Neguţătorul din Veneţia, de W. Shakespeare, regia Michele Modesto Casarin (avanpremieră); duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Neguţătoarea din Veneţia” adaptare după Neguţătorul din Veneţia, de W. Shakespeare, regia Michele Modesto Casarin (premieră).

Teatrul Evreiesc: joi, 30 ianuarie, ora 19:00 – „Azilul amanţilor” de John Chapman & Dave Freeman, regia Dan Tudor.

În Culise: luni, 27 ianuarie, ora 20:00 – „Monoloagele vaginului”, regia Mona Gavrilaş; miercuri, 29 ianuarie, ora 19:00 – „Trei piese scurte fără sex”, regia Cristian Bajora; 30 ianuarie, ora 19:00 – „Spectatorul condamnat la moarte”, regia Cristian Bajora.

Godot Cafe-Teatru: luni, 27 ianuarie, ora 20:00 – “Freak Show” de Florin Piersic jr., un one-man-show cu Florin Piersic jr.; marţi, 28 ianuarie, ora 20:00 – “Prestez servicii artistice” de Chris Simion, regia Chris Simion (premieră).

Teatrul de Artă: miercuri, 29 ianuarie, ora 20:15 – „Reqviem pentru un iepuraş” de Mihai Ignat, regia Dana Voicu; joi, 30 ianuarie, ora 20:15 – „6 din 49” de Spiro Gyorgy, regia Alexandru Maftei; sâmbătă, 1 februarie, ora 20.15, Voyeur, cu Alexandra Ioniţă şi Tudor Aaron Istodor; duminică, 2 februarie, ora 20.15 – Doi pe un balansoar, cu Andra Iulia Stoicescu şi Andrei Vasilescu.

Teatrul Act: sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Fidelitate” de Chazz Palminteri, regia Dragoş Campan.

Programul teatrelor bucurestene

ArCuB: luni, 27 ianuarie, ora 20:00 – „Însemnările unui nebun” de NV Gogol, regia Felix Alexa; sâmbătă, 1 februarie, ora 19:00 – „Cina cu prieteni”, regia Claudiu Goga; duminică, 2 februarie, ora 19:00 – „Viţelul de aur” de celebrul duo literar Ilf şi Petrov, regia Eugen Gyemant, notează Mediafax.

Teatrul Ţăndărică: luni, 27 ianuarie, ora 10:00 – „Frumoasa din Pădurea Adormită”, adaptare după Charles Perrault, regia Mihai Gruia Sandu; marţi, 28 ianuarie, ora 10:00 – „Mica sirenă”, regia Gabriel Apostol; miercuri, 29 ianuarie, ora 10:00 – „Pinocchio” adaptare Cristian Pepino, regia Cristian Pepino; joi, 30 ianuarie, ora 10:00 – „Frumoasa din Pădurea Adormită”, adaptare după Charles Perrault, regia Mihai Gruia Sandu; vineri, 31 ianuarie, ora 10:00 – „Păcală”, regia Ioan Brancu; sâmbătă, 1 bebruarie, ora 10:00 – „Pinocchio” adaptare Cristian Pepino, regia Cristian Pepino; sâmbătă, 1 bebruarie, ora 12:00 – „Pinocchio” adaptare Cristian Pepino, regia Cristian Pepino; duminică, 2 februarie, ora 10:00 – „Capra cu trei iezi” adaptare Cristian Pepino, regia Gabriel Apostol; duminică, 2 februarie, ora 12:00 – „Capra cu trei iezi” adaptare Cristian Pepino, regia Gabriel Apostol.

Foto cu Programul teatrelor bucurestene , Tectonica sentimentelor, Doamna noastră din Pascagoula, Fidelitate – wikipedia, TNB, Teatrul Mic, Teatrul Act, Teatrul Metropolis

02
/02
/17

Călin Goia, solistul trupei Voltaj, a postat pe pagina de Facebook a formaţiei un videoclip în care cântă despre România, în contextul protestelor care au avut loc în mai multe oraşe din ţară, notează. Artistul face o numărătoare inversă a celor 10 zile în care ordonanţele de urgenţă adoptate marţi de Guvern mai pot fi contestate.

02
/02
/17

CRONICĂ DE FILM. E dificil de scris despre un debut care se anunţa promiţător, dar care se dovedeşte dezamăgitor, aşa cum este „La drum cu tata”, de Anca Miruna Lăzărescu, o regizoare româncă stabilită în Germania, unde a absolvit Universitatea de Televiziune și Film din München.

31
/01
/17

Coregraful suedez Mats Ek și balerina Ana Laguna au primit luni titlul de Doctor Honoris Causa al Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică "I. L. Caragiale". Ceremonia de acordare a distincțiilor a avut loc în cadrul manifestărilor organizate cu prilejul zilei UNATC "I. L. Caragiale".

31
/01
/17

 „Dictatorii sunt întotdeauna dezinformaţi. E rezultatul fricii pe care o sădesc. Cad în propria lor capcană: a terorii. De fapt, mi-e frică - mi-e frică să spun tot ce gândesc. Dacă acest carnet cade în mâna cuiva? La români, stomacul e mai important decât creierul. Chiar şi decât picioarele...", nota în jurnalul său regizorul Alexandru Tatos, pe 20 mai 1973. Într-o zi de 31 ianuarie (1990) Alexandru Tatos înceta din viaţă.

31
/01
/17

A vrut să se facă aviator și a devenit actor, pentru că așa cum spunea în ale sale memorii “cea mai frumoasă frumusețe este meseria pe care mi-am ales-o și căreia m-am dedicat vreme de 50 de ani. Privind în urmă pot spune că nu aş schimba nimic la viaţa mea. Am avut o viaţă bogată şi fericită. Am avut o imaginaţie suficient de bogată încât să pot să mă închipui în tot felul de situaţii sociale în care aş fi putut să trăiesc şi să-mi dau seama că nu m-ar fi satisfăcut niciuna”.

30
/01
/17

Tipătescu (terminând de citit o frază din jurnal): "... Ruşine pentru oraşul nostru să tremure în faţa unui om!... Ruşine pentru guvernul vitreg, care dă unul din cele mai frumoase judeţe ale României pradă în ghearele unui vampir!..." (indignat) "Eu vampir, 'ai?... Caraghioz!” - O scrisoare pierdută (1883), Ion Luca Caragiale. Astăzi se împlinesc 165 de ani de la nașterea celui mai important dramaturg român.

30
/01
/17

Pe 25 ianuarie 2017, la Teatrul de Comedie din Bucureşti a avut loc premiera spectacolului ''Micul prinţ''. Povestea scrisă de Antoine de Saint-Exupéry (traducere Ileana Cantuniari) a fost pusă în scenă de regizorul Alexandru Dabija, cu semnătura scenografică a lui Mircea Cantor și muzica Adei Milea, micul prinţ fiind interpretat de Dorina Chiriac.

30
/01
/17

La un an de la moartea lui George Alexandru (1957-2016), Televiziunea Română şi Teatrul Nottara îi aduc un omagiu celui care, între copertele primelor și ultimelor sale spectacole, a interpretat zeci de roluri în teatru și film. Astfel, iubitorii teatrului pot vedea în această seară, de la ora 21.20, pe TVR 2, spectacolul IN MEMORIAM George Alexandru.

30
/01
/17

Expoziţia itinerantă "Lumea turcică din Munţii Altai până în Balcani", ce aduce in fata publicului 33 de picturi în ulei semnate de tot atâţia artişti din 17 ţări, se va deschide pe 1 februarie, de la ora 18.30, la Galeria Artelor din cadrul Cercului Militar Naţional.

30
/01
/17

Seară romantică la Sala Radio pentru iubitorii muzicii pe data de 3 februarie (vineri, de la ora 19.00). Orchestra Națională Radio dirijată de Gheorghe Costin și având-o ca solistă pe Cristina Anghelescu va interpreta un program ce va cuprinde lucrări celebre ale repertoriului romantic: C. M. von Weber - Uvertura operei Oberon, P. I. Ceaikovski - Concertul în re major pentru vioară şi orchestră, op. 35 și J. Brahms - Simfonia nr. 1 în do minor, op. 68.

29
/01
/17

În anii ’60, muzica The Beatles era pe cât de respectată, pe atât de populară. În timp ce The Fab Four împingeau granițele muzicii rock și stabileau standardele pentru decadele ce aveau să urmeze, fiecare membru în parte își juca propriul rol revoluționar.