A doua şansă, un nou film de Susane Bier, din 31 iulie la cinema
https://www.ziarulmetropolis.ro/a-doua-sansa-un-nou-film-de-susane-bier-din-31-iulie-la-cinema/

A doua şansă, noul film al danezei Susane Bier (Oscar în 2011 pentru cel mai bun film străin – “In a Better World”), va avea premiera în cinematografele din România la finalul acestei luni.

Un articol de Petre Ivan|17 iulie 2015

A doua şansă este o dramă tulburătoare despre oameni din viaţa reală care sunt forţaţi de împrejurări să intre în situaţii incredibile. Un film care confruntă valorile de bază: bine şi rău şi pe aceia dintre noi care cred că pot face diferenţa între cele două.

Andreas (Nicolaj Coster-Waldaw) este un tânăr detectiv promiţător, cu multe greutăţi pe umerii săi. Acasă, el şi soţia lui, Anna, se străduiesc să facă faţă fiului lor nou-născut care plânge tot timpul, iar, între timp, la serviciu, Andreas încearcă să-l ţină în frâu pe partenerul său proaspăt divorţat, Simon (Ulrich Thomsen), care îşi petrece majoritatea timpului beat în cluburi de striptease, căutând scandal.

Atunci când Andreas îşi dă seama că viaţa sa se destramă, face o alegere care îl va conduce atât pe el, cât şi pe toţi pe care îi cunoaşte către o decădere morală şi etică. Pe măsură ce Andreas confundă graniţele dintre bine şi rău, just şi injust, cade pe umerii haoticului Simon să reinstaleze ordinea.

Pelicula lui Susane Bier – Independența Film – ne obligă să ne întrebăm: cine suntem noi să credem că suntem mai buni decât ceilalţi?

Din distribuţia filmului: Nikolaj Coster-Waldau, Ulrich Thomsen, Maria Bonnevie şi Nikolaj Lie Kaas.

Foto: A doua şansă, Susane Bier – facebook.com/Independenta.Film97

12
/05
/15

 În luna mai, Merci Charity Boutique (MCB) împreună cu Acuarela Bufet organizează Charity Lunch #4 - un prânz pentru tine sau un cadou special oferit unui prieten, cu o personalitate pe care o admiră.

12
/05
/15

Caravana Docuart poposește vineri, 15 mai, la Timișoara. în cadrul StudentFest. Puteți vedea documentare românești în mansarda Facultății de Arte și Design, din strada Oituz nr 4, vineri de la ora 23 și sâmbătă (de Noaptea Muzeelor), de la aceeași oră. Intrarea e liberă.

11
/05
/15

CRONICĂ DE FILM Bazat pe o piesă de teatru și un scenariu scrise de (actorul și dramaturgul) Mimi Brănescu, „Acasă la tata”, debutul în regie al lui Andrei Cohn, se afișează ca o farsă sub care se ascunde o dramă la foc mic despre sentimentul ratării și regretul pierderii tinereții.

11
/05
/15

Cineasta franceză Agnès Varda, supranumită "bunica noului val francez", va primi premiul Palme d'Or onorific la cea de-a 68-a ediţie a Festivalului de Film de la Cannes. Premiul îi va fi înmânat în timpul ceremoniei de închidere a prestigiosului eveniment, care are loc anul acesta în perioada 13 - 24 mai.

08
/05
/15

Recent selecționat la Festivalul de Film de la Cannes 2015 în secțiunea oficială Un Certain Regard, filmul COMOARA/THE TREASURE va avea premiera în cinematografele din România în data de 29 mai. Regia și scenariul îi aparțin lui Corneliu Porumboiu.

07
/05
/15

MARI FILME ROMÂNEȘTI UITATE Ultimul lungmetraj realizat în România de Mircea Săucan înainte de a fi interzis și, apoi, de a pleca în Israel, „O sută de lei” (1973) este, alături de „Meandre” (1967), al aceluiași cineast, unul dintre cele mai moderne filme ale cinematografiei române.

06
/05
/15

Emoție, tensiune dusă la extrem și încercări surprinzătoare ale unor cineaști tineri de a revigora filmul de gen se vor regăsi anul acesta în Competiția Festivalului Internațional de Film Transilvania (29 mai – 7 iunie).

05
/05
/15

Numărul de bilete vândute de cinematografele româneşti a crescut cu 12,4% în anul 2014, iar cota de piaţă a filmelor europene a ajuns anul trecut la un nivel record, a anunţat, luni, Observatorul European al Audiovizualului.

04
/05
/15

Cele mai bune filme recente în care tăcerea e uneori asurzitoare, iar emoțiile explodează în gesturi și imagini percutante vor fi reunite la Festivalul Internațional de Film Transilvania (29 mai – 7 iunie) în secțiunea tematică Cuvintele sunt de prisos/ Words are Very Unnecessary.