Aaron’s Blood, câștigătorul Țărușului de Aur la Festivalul Internațional de la Sighișoara
https://www.ziarulmetropolis.ro/aarons-blood-castigatorul-tarusului-de-aur-la-festivalul-international-de-la-sighisoara/

Aaron’s Blood (Sângele lui Aaron), în regia lui Tommy Stovall, prezentat în premieră mondială chiar de către protagonistul principal, James Martinez, la prima ediţie a Festivalului Internaţional de Arte şi Film Vampirii de la Sighişoara, a câştigat Țăruşul de Aur la categoria filme de lung metraj.

Un articol de Petre Ivan|30 mai 2016

Aaron’s Blood îi are în rolurile principale pe James Martinez, Trevor Stovall și Michael Chieffo și prezintă povestea unui tată singur, Aaron, care luptă pentru a salva viața fiului său în vârstă de 12 ani, bolnav de hemofilie, după ce a fost infectat cu sânge de vampir.

James Martinez a declarat că Aaron’s Blood este mai mult decât un film cu vampiri și că partea legată de vampiri e ceea ce face ca filmul să fie atât de amuzant, pentru că prezintă transformările fizice prin care trece Tate: „E amuzant să vezi cum el devine încet, încet un mic vampir, cum datorită acestui fapt devine un băiat puternic și le poate face față colegilor de școală care se legau de el”.

Actorul a mai spus că este un mare fan al manifestărilor cu vampiri, iar acest festival unic, International Vampire Film and Arts Festival — IVFAF Sighișoara, poate atrage atenția întregii lumi asupra Transilvaniei.

 

Foto: Aaron’s Blood – facebook

07
/02
/20

Victor Morozov studiază în prezent teoria de cinema în Franţa şi Irlanda. Recent, alături de colegi din SUA, Franţa, Chile, Nigeria şi Madagascar, a participat la programul dedicat tinerilor critici al Festivalului de Film de la Rotterdam, de unde ne-a trimis o primă relatare, despre trei lungmetraje asiatice.

06
/02
/20

Dacă credeai că mai știi câte ceva despre cinematografia mondială a momentului, o participare la Festivalul de la Rotterdam îți dă peste cap cam toate cunoștințele – un program cu sute de filme neconvenționale, majoritatea realizate de regizori la început de drum, iar o bună parte dintre ele, forme hibrid de limbaj cinematografic.

02
/02
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Marius Th. Barna și cu un comentariu scris de Bogdan Ficeac, documentarul „Nostalgia dictaturii” (2020), disponibil în câteva proiecții răzlețe, este o colecție de truisme despre comunism, a cărei concluzie ar putea fi banalitatea că „s-au făcut și lucruri bune, dar au fost și lucruri rele”.

30
/01
/20

CRONICĂ DE FILM În „Uncut Gems” (2019), fraţii Benny şi Josh Safdie transformă prin stilul lor inconfundabil subiectul banal al încurcăturilor unui bijutier newyorkez (Adam Sandler) într-o experienţă hipnotică, într-un film despre viaţa trăită mereu la limită.

30
/01
/20

„colectiv” spune povestea primului an de după incendiul din clubul cu același nume și urmărește cu egal interes autorități și jurnaliști, într-o interacțiune permanentă de căutare și expunere a adevărului. Este un film despre sistem versus oameni, despre adevăr versus manipulare, despre interes personal versus interes public, despre curaj și responsabilitate individuală.

30
/01
/20

În luna februarie, cinefilii români vor putea urmări “Little Women” / “Fiicele doctorului March”, producție Sony Pictures distinsă cu șase nominalizări la premiile Oscar, inclusiv pentru Cel mai bun film, Cel mai bun scenariu adaptat, Cea mai bună actriță principală și Cea mai bună actriță secundară.

30
/01
/20

Parazit/ Parasite, filmul fenomen al cineastului coreean Bong Joon-Ho, scrie istorie la Oscar, devenind prima producție din Coreea de Sud nominalizată atât la categoria Cel mai bun film străin, cât și la categoria Cel mai bun film. A doborât recorduri de box-office în întreaga lume, a câștigat Palme d’Or la Cannes 2019, iar din 31 ianuarie rulează în 26 de cinematografe Cinema City din întreaga țară, în cadrul unui eveniment dedicat Oscarurilor.

24
/01
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Sam Mendes, "1917" (2019) este în primul rând o demonstraţie de virtuozitate tehnică. Un film care trivializează tragedia teribilă a războiului şi o transformă într-o cursă contracronometru cu obstacole, ca un joc pe calculator. Spectaculos, dar sărac în idei.

Page 2 of 25812345...102030...Last »