Alain Delon: „Totul este ipocrit. Nu mai există respect, nu contează decât banii. Voi părăsi fără regrete această lume”
https://www.ziarulmetropolis.ro/alain-delon-totul-este-ipocrit-nu-mai-exista-respect-nu-conteaza-decat-banii-voi-parasi-fara-regrete-aceasta-lume/

Considerat cel mai frumos bărbat al Planetei din anii 70, Alain Delon a declarat că va părăsi „această lume fără regrete”, într-un interviu publicat într-un numar special al Paris Match, consacrat celor 60 de ani de carieră ai starului francez.

Un articol de Petre Ivan|11 ianuarie 2018

„Viața nu-mi mai oferă mare lucru. Am cunoscut totul, am văzut totul. Dar, mai ales, urăsc această epocă, îmi vine să vomit”, a afirmat actorul in varsta de 82 de ani, la finalul acestui interviu intitulat „Eu, Delon: interviul vieții sale”, în care acesta povestește despre cariera sa, raporturile dificile cu familia, femeile pe care le-a iubit si prietenii pe care i-a pierdut.

Sunt aceste fiinte pe care le urăsc. Totul este fals, totul este ipocrit. Nu mai există respect, cuvântul dat. Nu contează decât banii. Toata ziua auzim vorbind de crime. Știu ca voi părăsi această lume fără regrete. – Alain Delon

Întrebat despre locul unei femei în viața sa de astăzi, Alain Delon mărturisește: „Nu spun că nu există candidate. Sunt cu zecile, dar niciuna nu îmi convine pentru a-mi sfârși viața (…) Aș putea să mă căsătoresc cu o femeie, dacă este pregătită să mă însoțească până la sfârșit”.

Legendarul actor a mai spus că turnarea ultimului său film, unde va juca alături de Juliette Binoche, întârzie. Și „mi-aș dori să urc pe scenă o ultimă dată”.

Ultimul lung metraj cu Alain Delon datează din 2008, „Asterix aux jeux olympiques”.

Foto: Alain Delon – facebook

 

03
/02
/22

CRONICĂ DE FILM O frumoasă animaţie japoneză, „Belle” (2021, r. Mamoru Hosoda), care a avut anul trecut premiera mondială la Cannes, ajunge acum şi în cinematografele de la noi, atât în versiunea originală şi cu subtitări, cât şi dublată în română.

01
/02
/22

CRONICĂ DE FILM Pe măsură ce treceau minutele din „The Worst Person in the World” (2021) la proiecţia de la Cinema Elvire Popesco, mă tot gândeam: juriul de la Cannes a avut la îndemână acest „mare film existenţialist contemporan” (o descriere justă pe care aveam să o citesc apoi în revista Positif) pentru a-i acorda Palme d`Or, dar a preferat în schimb, din dorinţa de a scrie istorie, să aleagă un pariu riscant ca „Titane”?

31
/01
/22

CRONICĂ DE FILM "Lucruri pentru care merită să plângi" (2021), debutul în lungmetraj al regizoarei româno-maghiare Cristina Groşan, este portretul generaţiei de 30 de ani, cu fricile şi nesiguranţele ei. Cu premiera mondială în competiţia Festivalului de la Sarajevo, filmul poate fi găsit în unele cinematografe din ţară.

28
/01
/22

„Miracol”, thrillerul psihologic regizat de Bogdan George Apetri, își începe circuitul pe marile ecrane din România chiar înainte de data premierei și va avea parte de avanpremiere și de proiecții speciale, urmate de Q&A cu echipa filmului, în Cluj, Timișoara, București, Sibiu și Piatra Neamț.

26
/01
/22

CRONICĂ DE FILM La fel ca „Neidentificat” (2020), prima parte a unei preconizate trilogii filmate la Piatra Neamţ şi în împrejurimi, „Miracol (2021) este prins între dorinţa de a spune lucruri tari din sfera dramelor morale şi încărcate psihologic şi înclinaţia de a testa convenţiile unui amestec de thriller şi policier.

20
/01
/22

CRONICĂ DE FILM Regizorul mexican Michel Franco atinge o nouă culme a teribilismului cu „Nuevo orden”/"Noua ordine" (distribuit acum în cinematografele de la noi de Transilvania Film), câştigător în 2020 al unui de neînţeles Mare Premiu al Juriului la Festivalul de la Veneţia.

13
/01
/22

Dacă pentru mulți dintre noi sfârșitul anului trecut a stat, din punct de vedere cinematografic, sub semnul lungmetrajului lui Sorrentino, „È stata la mano di Dio”, începutul lui 2022 ne-a pus în fața unui alt film italian – „Trei etaje” / „Tre piani”, semnat de Nanni Moretti.