Alain Delon: „Totul este ipocrit. Nu mai există respect, nu contează decât banii. Voi părăsi fără regrete această lume”
https://www.ziarulmetropolis.ro/alain-delon-totul-este-ipocrit-nu-mai-exista-respect-nu-conteaza-decat-banii-voi-parasi-fara-regrete-aceasta-lume/

Considerat cel mai frumos bărbat al Planetei din anii 70, Alain Delon a declarat că va părăsi „această lume fără regrete”, într-un interviu publicat într-un numar special al Paris Match, consacrat celor 60 de ani de carieră ai starului francez.

Un articol de Petre Ivan|11 ianuarie 2018

„Viața nu-mi mai oferă mare lucru. Am cunoscut totul, am văzut totul. Dar, mai ales, urăsc această epocă, îmi vine să vomit”, a afirmat actorul in varsta de 82 de ani, la finalul acestui interviu intitulat „Eu, Delon: interviul vieții sale”, în care acesta povestește despre cariera sa, raporturile dificile cu familia, femeile pe care le-a iubit si prietenii pe care i-a pierdut.

Sunt aceste fiinte pe care le urăsc. Totul este fals, totul este ipocrit. Nu mai există respect, cuvântul dat. Nu contează decât banii. Toata ziua auzim vorbind de crime. Știu ca voi părăsi această lume fără regrete. – Alain Delon

Întrebat despre locul unei femei în viața sa de astăzi, Alain Delon mărturisește: „Nu spun că nu există candidate. Sunt cu zecile, dar niciuna nu îmi convine pentru a-mi sfârși viața (…) Aș putea să mă căsătoresc cu o femeie, dacă este pregătită să mă însoțească până la sfârșit”.

Legendarul actor a mai spus că turnarea ultimului său film, unde va juca alături de Juliette Binoche, întârzie. Și „mi-aș dori să urc pe scenă o ultimă dată”.

Ultimul lung metraj cu Alain Delon datează din 2008, „Asterix aux jeux olympiques”.

Foto: Alain Delon – facebook

 

01
/11
/19

Pentru a marca cea de-a 100 aniversare a rolului crucial pe care Regina Maria l-a avut pentru țara sa în cadrul Conferinței de Pace de la Paris, din anul 1919, producătorul executiv John M. Florescu alături de canalul de televiziune History anunță lansarea „Turneului Național Maria – Inima României”, un eveniment itinerant ce va avea loc în mai multe orașe din România, pe parcursul următoarelor 6 luni.

30
/10
/19

Un film din Coreea de Sud premiat la Cannes, dar și filme experimentale de top, noi expoziții de artă contemporană, rafinamentul muzicii clasice și un roman din literatura scandinavă a momentului – vă prezentăm cinci dintre atracțiile culturale ale lunii noiembrie.

28
/10
/19

Timp de 10 zile, Les Films de Cannes à Bucarest a adus pe marile ecrane, la Cinema PRO, Cinema Elvire Popesco, Cinema Muzeul Țăranului, Cinemateca Union, Instituto Cervantes și Sala Auditorium a Muzeului Național de Artă al României, filme premiate la Cannes, avanpremiere românești, retrospective de autor, Focus Spania și proiecții speciale.

27
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Prezentat în premieră în România la Les Films de Cannes à Bucarest, după ce a fost la festivalurile de la Busan şi Varşovia, „Cărturan” (2019) este primul film al regizorului Liviu Săndulescu. Un debut care prelungeşte cuminte, fără imaginaţie, estetica realistă a planului-secvenţă şi a cadrului fix.

23
/10
/19

Ce e de făcut în fiecare seară de luni și marți, de la ora 20:00? Se merge la film la Centrul Ceh, desigur. Documentary Mondays și Fiction Tuesdays reîncep în ultima săptămână din octombrie, așa că serile mohorâte de toamnă pot fi petrecute la un film, alături de o bere cehă.

22
/10
/19

Anul acesta, în iulie, s-au împlinit 100 de ani de la nașterea lui Lino Ventura, unul dintre cei mai iubiti actori din ultimele decenii. Angiolino Joseph Pascal Ventura, pe numele său real, a venit pe lume la 14 iulie 1919, la Parma, în Italia și s-a stins din viață într-o zi de 22 octombrie (1987), la Saint-Cloud, în Franța.

22
/10
/19

Am văzut în cadrul festivalului peliculelor de la Cannes la București filmul artistic de cinema „It Must Be Heaven” (câștigător al premiului special al juriului la Cannes în acest an), regizat de palestinianul Elia Suleiman. Cu Elia Suleiman în rolul principal. O scurtă, definitivă recenzie: e superb.

21
/10
/19

Seria invitaţilor de marcă la ediţie a X-a a Les Films de Cannes à Bucarest continuă cu unul dintre cele mai promiţătoare talente ale cinematografiei braziliene: Juliano Dornelles, regizorul filmului „Bacurau”, pe care îl semnează împreună cu Kleber Mendonça Filho, peliculă câștigătoare a Premiului Juriului la Cannes 2019.

18
/10
/19

CRONICĂ DE FILM În documentarul „Jurnalul familiei -escu” (2018), regizorul Șerban Georgescu discută pe un ton jucăuș, ironic, ce (mai) înseamnă a fi român, la 100 de ani de la apariția României moderne, perioadă în care țara a trecut prin multe șocuri și transformări.

Page 8 of 258« First...678910...203040...Last »