Ambasadorii Campaniei Naționale ”Artiștii pentru artiști”
https://www.ziarulmetropolis.ro/ambasadorii-campaniei-nationale-artistii-pentru-artisti/

NICU ALIFANTIS, ALEXANDRINA HALIC, EMILIA POPESCU şi MARIAN RALEA, ambasadorii de anul acesta ai Campaniei „Artiştii pentru artişti”, vă invită să fiţi parte din schimbarea atitudinii faţă de situaţia delicată, dar rezolvabilă a artiştilor noştri aflaţi în dificultate. Ei vor fi pe scenă, vor juca pentru acest crez alături de sute de artişti, şi vă aşteaptă la teatru.

Un articol de Petre Ivan|2 martie 2018

În teatrul românesc simbolul lunii martie e altul. E luna când facem totul pentru artiştii noştri. E luna când sărbătorim Ziua Mondială a Teatrului în modul cel mai firesc cu putinţă: pe scenă, în sala de spectacol, în spatele scenei, pentru a oferi un ajutor acelora care, din diferite pricini, au renunţat la misterul teatral pentru o vreme sau definitiv.

Cele 16 ediţii ale Campaniei „Artiştii pentru artişti” – proiect social al UNITER realizat în parteneriat cu din ce în ce mai multe instituţii de teatru din Bucureşti şi din ţară – au însemnat sute de spectacole, mii de artişti, tot atâtea mii de oameni în public, adică nenumărate suflete care şi-au unit forţele pentru a oferi altor artişti încredere, căldură şi şansa la o viaţă mai bună.

„Astăzi, 1 martie 2018, reluăm cu aceeaşi încredere, pentru a câta oară, cuvintele devenite simbol: Alătură-te Campaniei, cumpără bilete, bucură-te de teatru şi fă o faptă bună!”, se arată în comunicatul UNITER.

Este mesajul nostru, dar este şi mesajul lor, al artiştilor care joacă pe tot parcusul lunii martie pentru colegi cu probleme de sănătate.
Ascultaţi-i pe NICU ALIFANTIS, ALEXANDRINA HALIC, EMILIA POPESCU, MARIAN RÂLEA, artiști care au să vă zică câteva secrete, care au să vă spună că, pentru ei, luna martie e luna darurilor. Sunt purtătorii aceluiaşi mesaj-îndemn: Alătură-te Campaniei, cumpără bilete, bucură-te de teatru şi fă o faptă bună!

Sunt ambasadorii de anul acesta ai Campaniei „Artiştii pentru artişti” şi vă invită să fiţi parte din schimbarea atitudinii faţă de situaţia delicată, dar rezolvabilă a artiştilor noştri aflaţi în dificultate. Ei vor fi pe scenă, vor juca pentru acest crez alături de sute de artişti, şi vă aşteaptă la teatru, contează pe prezenţa voastră.

Reamintim că anul acesta 47 de teatre din București și din țară au programat spectacole pe tot parcursul lunii martie, încasările din vânzarea de bilete urmând a fi direcţionate către Fondul de Solidaritate Teatrală: RO40RZBR0000060007801286 deschis la Raiffeisen Bank, Agenţia Piaţa Amzei.
Pe site-ul www.uniter.ro, găsiți mesajele video ale ambasadorilor, precum și lista completă a celor 51 de reprezentații care se vor juca sub semnul Campaniei. Grăbiţi-vă să vă cumpăraţi bilete la teatru!

Patru mari artiști, foarte sensibili și foarte implicați în viața comunității teatrale vin în fața dumneavoastră și dau un semnal pentru toți ceilalți că nimeni nu este singur.

Se anunţă o lună martie plină de teatru şi vă invităm cu inima deschisă să-l redescoperiți! Fiecare bilet cumpărat înseamnă nu doar un semn de reverenţă pentru munca actorilor, ci şi un ajutor concret.

 

Alătură-te Campaniei, cumpără bilete, bucură-te de teatru şi fă o faptă bună!
Sumele strânse din vânzarea de bilete, donaţii şi sponsorizări se pot vira în contul RO40RZBR0000060007801286
deschis la Raiffeisen Bank, Agenţia Piaţa Amzei,
Fondul de Solidaritate Teatrală.

Foto: Ambasadorii Campaniei Naționale ”Artiștii pentru artiști” – Irinel Cîrlănaru

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.

26
/03
/24

Cum se poate găsi un echilibru între stăpânirea strategiilor de comunicare, acumularea cunoștințelor de SEO și duelul cu algoritmii opaci ai tuturor platformelor de social media, de la Instagram la Facebook, de la Tik-Tok la Reddit, toate acestea fiind necesare pentru a ajunge la public, și activitatea propriu-zisă de a crea un concept sau un produs?

22
/03
/24

În contextul celebrării a 20 de ani de existență, Centrul Național al Dansului București (CNDB) extinde Ziua Internațională a Dansului pe durata întregii luni aprilie. Astfel, spectatorii vor avea ocazia să vizioneze spectacole de dans internaționale prezentate în premieră în România, producții coregrafice naționale, dar și să participe la discuții cu artiștii.