Arenele Romane: concert Kempes şi Rezident Ex
https://www.ziarulmetropolis.ro/arenele-romane-concert-kempes-si-rezident-ex/

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală. Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate. […]

Un articol de |20 septembrie 2012

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală.

Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate.

”Nu e mare diferenţă între Kempes cel de la începutul anilor ’90, când eram amândoi membri ai trupei Cargo, şi Kempes cel de acum, când suntem din nou în aceeaşi trupă, Rezident Ex. Atunci eram foarte tineri, între timp am devenit ‘adulţi şi responsabili’, dar starea de spirit şi energia au rămas intacte. Dacă n-ar fi fost aşa, n-am fi făcut o trupă nouă. A contat foarte mult şi prietenia care ne leagă. Pe Ovidiu Ioncu-Kempes îl cunosc de mai bine de 20 de ani, am cântat împreună în formaţia Cargo, la începutul anilor ’90”, declară Adi Popescu, într-un comunicat remis AGERPRES de organizatorii concertului.

Potrivit lui Adi Popescu, piesele trupei nu s-au schimbat deloc ”ca structură şi feeling”.

”Lucrăm la finalizarea primului album Rezident Ex, dar în paralel şi la cel de-al doilea. A fost minunat la înregistrări pentru că, vreme de câteva zile, am redevenit adolescenţi. Piesele de pe primul album sunt compuse de Tavi Iepan în prima perioadă Cargo şi îmi sunt foarte dragi, fiindcă ne leagă de trecut şi au o anumită viziune despre viitor. Piesele nu s-au schimbat deloc ca structură şi feeling, le refacem doar cu sonorităţi noi la chitară, iar evoluţia tehnologică ne permite ca soundul global al pieselor noastre din anii ’80 să fie mai ‘greu”’, afirmă Adi Popescu.

El a precizat că tendinţa pentru cel de-al doilea album al trupei este ca soundul şi producţia să fie mai ‘heavy’, dar să rămână în stilul hard rock.

Tavi Iepan, liderul trupei, susţine că pe primul album se vor regăsi doar piesele compuse de el în perioada Cargo, iar pe albumele următoare vor fi piese noi, la care lucrează toţi cei din band.

”Nu pot şi nici nu vreau să şterg ce este Cargo în mine, deşi multe lucruri s-au schimbat, sau le văd eu altfel. Cel mai simplu pentru mine, acum, este să dau trei nume de trupe care vin din acelaşi filon şi ‘trăiesc’ foarte bine separat: Deep Purple, Rainbow, WhiteSnake”, spune Tavi Iepan.

”Povestiri din gară” este unul dintre cele mai mari hituri ale rockului românesc, compus de Tavi Iepan, fondator al grupului Cargo, şi reprezintă, totodată, primul single pe care Rezident Ex îl oferă fanilor săi. Această nouă variantă respectă feelingul anilor în care piesa a fost compusă, dar evoluţia tehnologică şi sonorităţile moderne de chitară îi conferă mai multă ”greutate”.

În componenţa Rezident Ex se regăsesc: Ovidiu Ioncu – Kempes (voce, Brisbane, Australia), Tavi Iepan (chitară, Hamburg, Germania), Adrian Popescu (chitară, Paris, Franţa), Christian Podratzky (bass, Berlin, Germania), Florin Cvasa (percuţie, Timişoara, România), Matthias Lange (chitară, Hamburg, Germania).

Rezident Ex a mai susţinut un concert la Vama Veche, pe 5 august, iar după concertul de la Bucureşti, de vineri, va urma un concert sâmbătă, la Constanţa.

 

Sursa: Agerpres

21
/02
/24

Producția este adaptarea live-action a îndrăgitului serial de animație și urmărește aventurile lui Aang, tânărul avatar, în încercarea de a stăpâni cele patru elemente (Apă, Pământ, Foc, Aer), pentru a reinstaura echilibrul într-o lume amenințată de înfricoșătoarea Națiune a Focului. Serialul va avea premiera globală pe 22 februarie 2024, doar pe Netflix.

20
/02
/24

De vineri, 23 februarie, în 15 orașe din România va putea fi urmărit unul dintre cele mai premiate și apreciate filme din ultimul an: Sauna Secretelor / Smoke Sauna Sisterhood (regia Anna Hints), proaspăt distins cu trofeul pentru Cel mai bun documentar al anului la Premiile Academiei Europene din Film 2023, inclus de prestigioasa publicație The New York Times în Top 10 al celor mai valoroase filme din 2023.

20
/02
/24

După cum ne-am obișnuit în ultimii 3 ani, luna februarie marchează primul anunț de artiști al Jazz in the Park! Primele nume confirmate la ediția a XII-a sunt: Cymande (UK), Avishai Cohen Trio (IL), Manu Katche (FR), Tigran Hamasyan Trio (AM), Jazzanova Live (DE), Kinga Glyk (POL), KRiSPER (RO), Amphitrio (RO), Oreglo (UK) și Wasted Generation (IT)!

20
/02
/24

Horia, filmul de debut în lungmetraj al regizoarei Ana-Maria Comănescu, va fi lansat pe marile ecrane din țară în 10 aprilie și este distribuit de August Film. Vladimir Țeca, Angelina Pavel sunt în rolurile principale. Din distribuție mai fac parte Liviu Cheloiu, Daniela Nane,  Mihaela Velicu, Dragoș Olaru și Robert Onofrei.

19
/02
/24

Crime Scene Press vă propune o lectură perfectă pentru luna februarie: romanul proaspăt ieșit de sub tipar Stăpânul Muntelui, de Anders de la Motte (trad. Daniela Ionescu), unul dintre cei mai îndrăgiți scriitori suedezi de crime. Acest mistery care dă dependență, cu o atmosferă care te va bântui, te prinde de la prima pagină, urmărind o detectivă talentată care investighează una dintre cele mai întunecate laturi ale psihicului omenesc.

19
/02
/24

Peste 100 de producții românești sunt înscrise pentru nominalizările la Premiile Gopo. În total, 107 de filme românești - lungmetraje de ficțiune, documentare și scurtmetraje, lansate în cinematografe, la festivaluri naționale și internaționale sau pe platformele de streaming în 2023, intră în cursa pentru nominalizările la cea de-a 18-a ediție a Premiilor Gopo, care va avea loc în 29 aprilie la Teatrul Național ,,I.L. Caragiale” din București.

19
/02
/24

„Dumnezeu m-a atins cu degetul său mic și a spus: compune pentru teatru, doar pentru teatru.” – mărturisea Puccini într-o scrisoare adresată unui prieten. Și, într-adevăr, Puccini a îndeplinit porunca divină pe care simțea că a primit-o la nașterea sa, dedicându-și întreaga sa viață de creație operei, fără a se „irosi” prea mult spre alte genuri muzicale.