Arenele Romane: concert Kempes şi Rezident Ex
https://www.ziarulmetropolis.ro/arenele-romane-concert-kempes-si-rezident-ex/

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală. Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate. […]

Un articol de |20 septembrie 2012

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală.

Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate.

”Nu e mare diferenţă între Kempes cel de la începutul anilor ’90, când eram amândoi membri ai trupei Cargo, şi Kempes cel de acum, când suntem din nou în aceeaşi trupă, Rezident Ex. Atunci eram foarte tineri, între timp am devenit ‘adulţi şi responsabili’, dar starea de spirit şi energia au rămas intacte. Dacă n-ar fi fost aşa, n-am fi făcut o trupă nouă. A contat foarte mult şi prietenia care ne leagă. Pe Ovidiu Ioncu-Kempes îl cunosc de mai bine de 20 de ani, am cântat împreună în formaţia Cargo, la începutul anilor ’90”, declară Adi Popescu, într-un comunicat remis AGERPRES de organizatorii concertului.

Potrivit lui Adi Popescu, piesele trupei nu s-au schimbat deloc ”ca structură şi feeling”.

”Lucrăm la finalizarea primului album Rezident Ex, dar în paralel şi la cel de-al doilea. A fost minunat la înregistrări pentru că, vreme de câteva zile, am redevenit adolescenţi. Piesele de pe primul album sunt compuse de Tavi Iepan în prima perioadă Cargo şi îmi sunt foarte dragi, fiindcă ne leagă de trecut şi au o anumită viziune despre viitor. Piesele nu s-au schimbat deloc ca structură şi feeling, le refacem doar cu sonorităţi noi la chitară, iar evoluţia tehnologică ne permite ca soundul global al pieselor noastre din anii ’80 să fie mai ‘greu”’, afirmă Adi Popescu.

El a precizat că tendinţa pentru cel de-al doilea album al trupei este ca soundul şi producţia să fie mai ‘heavy’, dar să rămână în stilul hard rock.

Tavi Iepan, liderul trupei, susţine că pe primul album se vor regăsi doar piesele compuse de el în perioada Cargo, iar pe albumele următoare vor fi piese noi, la care lucrează toţi cei din band.

”Nu pot şi nici nu vreau să şterg ce este Cargo în mine, deşi multe lucruri s-au schimbat, sau le văd eu altfel. Cel mai simplu pentru mine, acum, este să dau trei nume de trupe care vin din acelaşi filon şi ‘trăiesc’ foarte bine separat: Deep Purple, Rainbow, WhiteSnake”, spune Tavi Iepan.

”Povestiri din gară” este unul dintre cele mai mari hituri ale rockului românesc, compus de Tavi Iepan, fondator al grupului Cargo, şi reprezintă, totodată, primul single pe care Rezident Ex îl oferă fanilor săi. Această nouă variantă respectă feelingul anilor în care piesa a fost compusă, dar evoluţia tehnologică şi sonorităţile moderne de chitară îi conferă mai multă ”greutate”.

În componenţa Rezident Ex se regăsesc: Ovidiu Ioncu – Kempes (voce, Brisbane, Australia), Tavi Iepan (chitară, Hamburg, Germania), Adrian Popescu (chitară, Paris, Franţa), Christian Podratzky (bass, Berlin, Germania), Florin Cvasa (percuţie, Timişoara, România), Matthias Lange (chitară, Hamburg, Germania).

Rezident Ex a mai susţinut un concert la Vama Veche, pe 5 august, iar după concertul de la Bucureşti, de vineri, va urma un concert sâmbătă, la Constanţa.

 

Sursa: Agerpres

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.

30
/01
/24

Pentru pasionații de muzică cultă, apare o noutate pe segmentul evenimentelor live: o nouă serie de concerte va avea loc periodic, la Sala Dalles din Capitală, sub titulatura Musical Extravaganza: evenimentele aduc intensitatea şi culoarea operei și operetei într-un cadru mai personal, prin concerte cu repertoriu specific dar şi alte tipuri de sonorităţi, în adaptare clasică şi interpretarea unor nume consacrate ale scenei lirice.