Audrey Hepburn – noul logo al Google
https://www.ziarulmetropolis.ro/audrey-hepburn-noul-logo-al-google/

Motorul de căutare GOOGLE şi-a modificat azi logoul pentru a o sărbători pe AUDREY HEPBURN, la împlinirea a 85 de ani de la naşterea celebrei actriţe.

Un articol de Liliana Matei|4 mai 2014

Noul logo al Google prezintă profilul chipului actriţei Audrey Hepburn, reprezentat sub forma unui desen alb-negru. De asemenea, cuvântul „Google” apare scris pe un fundal roz, în spatele chipului actriţei. Pe acest fundal roz, artista, fostă ambasadoare a UNICEF, apare în mai multe scene alături de copii din diverse colţuri ale lumii.

Actriţa de origine belgiană Audrey Hepburn, născută pe 4 mai 1929, a fost considerată o legendă a cinematografiei mondiale şi un model al eleganţei. Ea a murit din cauza unui cancer, în Elveţia, pe 20 ianuarie 1993, la vârsta de 63 de ani.

Audrey Hepburn a câştigat un premiu Oscar pentru rolul din „Vacanţă la Roma”, în 1954, şi un altul pentru acţiunile ei umanitare, în 1993.

După imensul succes înregistrat de filmul „Vacanţă la Roma”, Audrey Hepburn a devenit unul dintre cele mai apreciate staruri de la Hollywood, jucând în numeroase filme, dintre care cele mai cunoscute sunt „Mic dejun la Tiffany/ Breakfast at Tiffany’s”, „My Fair Lady”, „Povestea unei călugăriţe/ The Nun’s Story” şi „Funny Face”.

În ultima perioadă a vieţii sale a fost cunoscută mai ales pentru munca umanitară depusă în calitate de ambasadoare a bunăvoinţei din partea UNICEF.

Imaginea ei de simbol al cinematografiei a rămas vie de-a lungul timpului. Astfel, la începutul anului 2006, actriţa a fost aleasă cea mai frumoasă femeie a tuturor timpurilor.

Pe de altă parte, în aprilie 2014, Audrey Hepburn a fost desemnată cea mai frumoasă femeie din ultimii 50 de ani.

Stilul vestimentaţiei sale continuă să fie popular în rândul femeilor din toată lumea până în zilele noastre. Rochia neagră Givenchy din filmul „Mic dejun la Tiffany”, de Blake Edwards, a fost vândută la licitaţie în 2006 cu peste 462.000 de lire sterline, cel mai mare preţ obţinut pentru o rochie dintr-un film.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Foto Audrey Hepburn: captură google

31
/05
/22

Vara începe cu o veste bună – sau, mai degrabă, două! Centrul Ceh vă invită din nou la proiecții de film pe strada Ion Ghica 11. Documentary Mondays și Fiction Tuesdays reîncep pe 6 și 7 iunie, după ce timp de 2 ani s-au desfășurat în format online. Iubitorii de filme cehe și de documentare pot vizita din nou unul dintre cele mai îndrăgite institute culturale din București, unde sunt așteptați cu bere cehă și o atmosferă prietenoasă.

25
/05
/22

La doar un an de la redeschiderea cinematografelor din țară (post pandemie), lanțul de cinematografe Cineplexx face anunțul primei investiții importante: First Class Cinema – serviciul premium de la Cineplexx Băneasa. Deschisă publicului cinefil din 25 mai, locația VIP reprezintă o reconfirmare a angajamentului pe care compania și l-a luat pentru dezvoltarea industriei naționale și menținerea experienței de cinema în topul preferințelor românilor.

15
/05
/22

TIFF propune la ediţia din acest an un Focus Polonia, care cuprinde o selecție a Festivalului Internațional de Film New Horizons din Wrocław, producții contemporane, filme cult  și o retrospectivă Krzysztof Kieślowski.

12
/05
/22

“Unde este Anne Frank?, în regia israelianului Ari Folman, este o modalitate inedită prin care publicul poate aprofunda istoria dincolo de manualele școlare sau cărțile de istorie, un promotor al memoriei și al cultivării valorilor democratice, un instrument al educației despre Holocaust, despre importanța combaterii discriminării, rasismului și a atitudinilor extremiste”, declară reprezentanții Institutului Național pentru Studierea Holocaustului în Romania “Elie Wiesel”, în contextul lansării filmului în cinematografele din țară începnd cu 20 mai.

12
/05
/22

În paralel cu cea de-a 15-a ediție a festivalului One World Romania, în luna mai se vor desfășura mai multe evenimente KineDok, inclusiv în cadrul festivalului. Programul promovează filmul documentar în spații neconvenționale din șase țări partenere: Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croația, Georgia și România.