Elvis și Audrey Hepburn, cele mai emblematice coafuri
https://www.ziarulmetropolis.ro/audrey-si-elvis-cele-mai-emblematice-coafuri/

Cocul purtat de Audrey Hepburn în „Breakfast at Tiffany’s”, „moţul” cântăreţului Elvis Presley şi tunsoarea actriţei Jennifer Aniston în rolul Rachel din serialul TV „Friends” se numără printre cele mai emblematice coafuri din istorie.

Un articol de Petre Ivan|1 ianuarie 2014

Cocul purtat de Audrey Hepburn în „Breakfast at Tiffany’s”, „moţul” cântăreţului Elvis Presley şi tunsoarea actriţei Jennifer Aniston în rolul Rachel din serialul TV „Friends” se numără printre cele mai emblematice coafuri din istorie.

Cocul făcut celebru de personajul interpretat de Audrey Hepburn în „Breakfast At Tifanny’s”, Holly Golightly, s-a clasat pe primul loc într-un top al celor mai memorabile coafuri din ultimii 50 de ani.

Elvis

Elvis, ocupantul locului secund în top „Cele mai memorabile coafuri din ultimii 50 de ani”

„Moţul” cântăreţului Elvis Presley s-a poziţionat pe locul al doilea, urmat de tunsoarea rasta a interpretului de reggae Bob Marley şi de coafura personajului Rachel interpretat de actriţa Jennifer Aniston în serialul de televiziune „Friends”.

Cocul foarte înalt purtat de Amy Winehouse, bogatul bob cu vârfurile întoarse spre interior al prinţesei Diana şi coafura răvăşită a actriţei Brigitte Bardot au fost incluse în acest top realizat pentru a marca 50 de ani de la înfiinţarea saloanelor de coafură britanice Toni & Guy.

Elvis

Buclele brunete ale ducesei Catherine, stilul adoptat de actorul James Dean, tunsoarea scurtă în stilul anilor ’90 a fostului fotbalist David Beckham, părul foarte lung şi drept al cântăreţei Cher,

tunsoarea bufantă purtată de Jackie Kennedy, tunsoarea scurtă a actriţei Halle Berry, buclele retro ale modelului Dita Von Teese, faimosul coc al prinţesei Leia din franciza „Star Wars” nu au lipsit nici ele din acest inedit top, notează Mediafax.

De notat că pe poziția 50 s-a clasat regina Elizabeth a II-a, cu buclele sale scurte perfect coafate.

Foto: Audrey Hepburn, Elvis Presley și James Dean – Cinemagia

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.

04
/11
/21

Ce-mi place foarte mult la cinema-ul furios al lui Nadav Lapid este că nu ştii niciodată unde te va duce şi în ce fel te va învălui. Singurul lucru pe care poţi să îl anticipezi este că vei fi surprins. Nu-ţi rămâne decât să te laşi purtat de ideile sale neconvenţionale şi incomode.

01
/11
/21

CRONICĂ DE FILM În „A Hero” (2021), noul său lungmetraj, câştigător ex-aequo al Grand Prix la Cannes, regizorul iranian Asghar Farhadi îşi recâştigă inspiraţia creatoare care l-a consacrat printre marii autori de cinema contemporani.

31
/10
/21

Nu se poate spune că regizorul Gaspar Noé a avut vreodată o viziune luminoasă asupra vieţii. Dimpotrivă – cinema-ul său s-a inspirat întotdeauna din cele mai tulburătoare pulsiuni umane, pe care le-a transformat într-un combustibil extrem de inflamabil. Însă „Vortex”, prezentat anul acesta la Cannes în afara competiţiei, este probabil cel mai întunecat film al său, oricât de ciudat ar suna asta.

30
/10
/21

Întâmplarea a făcut să văd în aceeaşi zi de la „Les Films de Cannes a Bucarest” două titluri din Rusia, ambele incluse în secţiunea Un Certain Regard a ediţiei din acest an a evenimentului de pe Croazetă - „Unclenching the Fists”, de Kira Kovalenko, şi House Arest”, de Aleksei Gherman Jr.

29
/10
/21

CRONICĂ DE FILM În a doua parte a relatărilor despre Festivalul „Les Films de Cannes a Bucarest” vă propunem să descoperiţi filmul câştigător al Premiului Juriului pe Croazetă, fascinantul „Memoria” al thailandezului Apichatpong Weerasethakul.