Berlinala 2018 – cele şase variante de afişe
https://www.ziarulmetropolis.ro/berlinala-2018-cele-sase-variante-de-afise/

Organizatorii Berlinalei au lansat afişul oficial al ediţiei de anul viitor al primul festival important al anului.

Un articol de Petre Ivan|21 Decembrie 2017

Imaginea principală este cea a unui urs polar aflat într-un jacuzzi, făcând trimitere şi la grădina zoologică din Berlin.

Ursul este atât simbolul capitalei Germaniei, cât şi al festivalului, ale cărui cele mai importante trofee sunt Ursul de Aur şi Ursul de Argint.

Cele şase variante de afiş au fost realizate de agenţia elveţiană Velvet. Fiecare prezintă un urs diferit plasat în locuri strategice ale oraşului.

Cea de-a 68-a ediţie a Festivalului de Film de la Berlin va avea loc în perioada 15 – 25 februarie.

Foto: Berlinala 2018 – facebook

18
/10
/19

CRONICĂ DE FILM În documentarul „Jurnalul familiei -escu” (2018), regizorul Șerban Georgescu discută pe un ton jucăuș, ironic, ce (mai) înseamnă a fi român, la 100 de ani de la apariția României moderne, perioadă în care țara a trecut prin multe șocuri și transformări.

18
/10
/19

În Bucureşti, gala de deschidere a Les Films de Cannes à Bucarest este programată vineri, de la ora 19:00 la Cinema PRO, în prezența sărbătoritului ediţiei, Vlad Ivanov şi a cineastului Claude Lelouch.

15
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Disponibil în unele cinematografe, documentarul „Emigrant Blues: un road movie în 2 ½ capitole”, de Mihai Mincan şi Claudiu Mitcu, discută subiectul migrației românilor în străinătate din câteva unghiuri inedite.

14
/10
/19

Les Films de Cannes à Bucarest îl celebrează anul acesta pe Vlad Ivanov, care anul acesta a împlinit 50 de ani. Actorului care seduce camera cu orice rol pe care-l interpretează, festivalul i-a dedicat o secțiune numită IVANOV 50 – care include cinci dintre cele mai importante filme care îl au ca protagonist: „Sunset”, „Câini”, „La Gomera”, „Principii de viață” și „Hier”.

09
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Deşi pretinde că este un omagiu adus oamenilor care au murit în închisorile comuniste, "Între chin şi amin" (2019), al doilea lungmetraj de ficţiune al regizorului Toma Enache, nu este de fapt decât o bătaie de joc la adresa memoriei victimelor, prin kitsch-ul pe care îl etalează.

Page 1 of 25012345...102030...Last »