Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd“, prezentată în fotografii
https://www.ziarulmetropolis.ro/campania-frumusetea-este-si-in-ochii-care-nu-vad-prezentata-in-fotografii/

Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd” se încheie pe 19 noiembrie cu o expoziţie de fotografii care va fi vernisată, la ora 18:30, în Sala de Expoziţii F64 (în incinta Cafenelei F64, Bd. Unirii, nr. 45).

Un articol de Corina Vladov|8 noiembrie 2013

Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”  se încheie pe 19 noiembrie cu o expoziție de fotografii care va fi vernisată, la ora 18.30, în Sala de Expoziţii F64 (în incinta Cafenelei F64, Bd. Unirii, nr. 45).

Prin cumpărarea unui fotografii (la prețul de 300 de lei), vizitatorii pot ajuta un nevăzător.

970229_178110479027523_1281767033_n

Citiți și: Petra Pintelei, nevăzătoare: „Sunt frumoasă dacă mă străduiesc să fiu frumoasă“

Campania ,,Frumusțea este și în ochii care nu văd” pune accent pe importanţa problemelor cu care se confruntă nevăzătorii şi atrage atenţia asupra faptului că fiecare dintre noi se poate implica şi susţine această cauză.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.