CANNES 2017. Monica Bellucci, gazda ceremoniilor celei de-a 70-a ediții a festivalului
https://www.ziarulmetropolis.ro/cannes-2017-monica-bellucci-gazda-ceremoniilor-celei-de-a-70-a-editii-a-festivalului/

Actriţa italiană Monica Bellucci (52 de ani) va fi gazda ceremoniilor de deschidere şi închidere a celei de-a 70-a ediţii a Festivalului de Film de la Cannes (17-28 mai). Juriul ediţiei din acest an a Festivalului de Film de la Cannes va fi prezidat de cineastul spaniol Pedro Almodovar.

Un articol de Petre Ivan|21 martie 2017

Monica Bellucci are o lungă istorie de prietenie cu Festivalul de la Cannes: în 2000, ea a urcat pentru prima dată treptele pentru a prezenta ‘Under Suspicion’ de Stephen Hopkins.

Faimoasa actriță s-a întors, doi ani mai târziu, cu  Irreversible, filmul lui Gaspar Noé, care a șocat participanții la festival și a fascinat Croazeta printr-o dezbatere memorabilă.

În 2006 Monica Bellucci a fost membră a juriului prezidat de regizorul chinez Wong Kar-wai.

În anii următori, actrița italiană a revenit în selecția de la Cannes cu filmul ”Sanguepazzo” („Sânge nebun”, regia Marco Tullio Giordana) și „Ne te retourne pas” (regia Marina de Van, Franța).

În 2014, Bellucci a venit să prezinte pe Croazetă „Le meraviglie” (Minuni), peliculă lui Alice Rohrwacher, care a câștigat Marele Premiu al Juriului.

Foto: CANNES 2017. Monica Bellucci – facebook

02
/02
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Marius Th. Barna și cu un comentariu scris de Bogdan Ficeac, documentarul „Nostalgia dictaturii” (2020), disponibil în câteva proiecții răzlețe, este o colecție de truisme despre comunism, a cărei concluzie ar putea fi banalitatea că „s-au făcut și lucruri bune, dar au fost și lucruri rele”.

30
/01
/20

CRONICĂ DE FILM În „Uncut Gems” (2019), fraţii Benny şi Josh Safdie transformă prin stilul lor inconfundabil subiectul banal al încurcăturilor unui bijutier newyorkez (Adam Sandler) într-o experienţă hipnotică, într-un film despre viaţa trăită mereu la limită.

30
/01
/20

„colectiv” spune povestea primului an de după incendiul din clubul cu același nume și urmărește cu egal interes autorități și jurnaliști, într-o interacțiune permanentă de căutare și expunere a adevărului. Este un film despre sistem versus oameni, despre adevăr versus manipulare, despre interes personal versus interes public, despre curaj și responsabilitate individuală.

30
/01
/20

În luna februarie, cinefilii români vor putea urmări “Little Women” / “Fiicele doctorului March”, producție Sony Pictures distinsă cu șase nominalizări la premiile Oscar, inclusiv pentru Cel mai bun film, Cel mai bun scenariu adaptat, Cea mai bună actriță principală și Cea mai bună actriță secundară.

30
/01
/20

Parazit/ Parasite, filmul fenomen al cineastului coreean Bong Joon-Ho, scrie istorie la Oscar, devenind prima producție din Coreea de Sud nominalizată atât la categoria Cel mai bun film străin, cât și la categoria Cel mai bun film. A doborât recorduri de box-office în întreaga lume, a câștigat Palme d’Or la Cannes 2019, iar din 31 ianuarie rulează în 26 de cinematografe Cinema City din întreaga țară, în cadrul unui eveniment dedicat Oscarurilor.

24
/01
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Sam Mendes, "1917" (2019) este în primul rând o demonstraţie de virtuozitate tehnică. Un film care trivializează tragedia teribilă a războiului şi o transformă într-o cursă contracronometru cu obstacole, ca un joc pe calculator. Spectaculos, dar sărac în idei.

21
/01
/20

În marginea filmului de cinema "Dolor y gloria" (nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film străin, și în care Antonio Banderas face un rol pentru care e, de asemenea, nominalizat).

20
/01
/20

Filmele „Tipografic” și „Ieșirea trenurilor din gară”, regizate de Radu Jude (cel de-al doilea în colaborare cu Adrian Cioflâncă, istoric de profesie, care debutează astfel ca regizor) vor avea premiera internațională în secțiunea FORUM a Festivalului de Film de la Berlin.

Page 4 of 259« First...23456...102030...Last »