Cascadorii spectaculoase, la filmările pentru „Liceenii 2000“
https://www.ziarulmetropolis.ro/cascadorii-spectaculoase-la-filmarile-pentru-liceenii-2000/

Filmările pentru ,,Liceenii 2000″, de Cristina Jacob, continuă cu cascadorii impresionante – vineri seară, o maşină a plonjat în apele Mării Negre, întreaga acţiune fiind instrumentată de o echipă de profesionişti.

Un articol de Andrada Văsii|26 august 2013

Filmările pentru „Liceenii 2000“, de Cristina Jacob, continuă cu cascadorii impresionante – vineri seară, o maşină a plonjat în apele Mării Negre, întreaga acţiune fiind instrumentată de o echipă de profesionişti.

Maşina cu un singur pasager a urcat pe un pod cu o viteză de aproximativ 60 de kilometri pe oră şi a căzut în apele mării. Cascadorul Răzvan Puiu, care a condus maşina, crede că aceasta a fost cea mai grea sarcină pe care a avut-o până acum.

Nu sunt superman, sunt om ca şi voi, doar că am pregătirea, materialele necesare, echipa, ştiu ce să fac cu toate astea. N-a fost simplu – înălţime mare, apa mică, şocul mare la aterizare, dar cu echipamentul, pregătirea şi setările necesare, te duci acolo unde trebuie.

Răzvan Puiu,
cascador

Autoturismul avariat în totalitate a fost pregătit aproape o lună pentru această scenă care a durat câteva secunde. Tot pentru această scenă, echipa de producţie a filmului a construit special un pod artificial în mare, care să devină rampa de lansare la apă a maşinii.

Filmul „Liceenii 2000“, regizat de Cristina Jacob, („În film la Naşu’“), promite să devină emblematic pentru generaţia actuală de adolescenţi. Pelicula este povestea a trei fete frumoase, care pleacă într-o escapadă la mare chiar înainte de a susţine examenul de bacalaureat, notează Mediafax.

Filmările se vor încheia la începutul lunii septembrie, iar în rolurile principale, spectatorii le vor regăsi pe Crina Semciuc (foto sus), Olimpia Melinte şi Flavia Hojda.

Foto credit: Cinemagia

07
/07
/20

Mai bogată ca niciodată în premiere, selecția de filme românești de la cea de-a 19-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania cuprinde un număr record de 21 de lungmetraje și 16 scurtmetraje, care vor fi proiectate, în prezența realizatorilor, între 31 iulie și 9 august, la Cluj-Napoca.

05
/07
/20

CRONICĂ DE FILM Scris și regizat de Nicolas Bedos, „La Belle Époque” (2019), prezentat anul trecut la Cannes în afara competiției și programat să deschidă ediția amânată din acest a TIFF-ului clujean, este o comedie tipic franceză cu vedete. Eternul subiect al cuplurilor în criză este ambalat puțin diferit, însă fără nimic memorabil.

04
/07
/20

S-a deschis Grădina cu Filme – Cinema & More: film românesc, documentare despre mari coregrafi, muzicieni sau creatori de modă, concerte, teatru, spectacole de improvizație și dezbateri, într-un program special în aer liber.

01
/07
/20

O incursiune în lumea lui Ingmar Bergman, creionată de scriitoarea norvegiană Linn Ullmann, fiica regizorului, în romanul „Neliniște”, publicat în 2015 și apărut recent și în limba română, la Editura Polirom.

30
/06
/20

OPINIE Desfăşurată în aer liber, după o amânare de trei luni din cauza pandemiei, gala Premiilor Gopo a avut câştigători previzibili. Deşi inevitabil mai puţin spectaculos ca de obicei, evenimentul a fost important prin simplul fapt că s-a desfăşurat şi că le-a permis câtorva sute de cineaşti să se reîntâlnească, într-un context dificil pentru filmul românesc.

30
/06
/20

Drama suedeză „Beartown/Scandalul” va avea premiera în toate teritoriile HBO Europe, în această toamnă. Serialul, bazat pe romanul bestseller al lui Fredrik Backman, este regizat de Peter Grönlund și îi are în rolurile principale pe Ulf Stenberg, Aliette Opheim, Tobias Zilliacus, Miriam Benthe și Oliver Dufaker.

29
/06
/20

Cele mai noi filme distribuite pe ecranele din România de către Independența Film se văd la TIFF (31 iulie - 9 august, Cluj), în timp ce contul de Vimeo al casei de distribuție primește titluri de referință, producții prezentate și premiate la Cannes.

25
/06
/20

”Grilele, genurile, toate categoriile fixate sunt inamicii criticului” şi ”Libertatea criticului este de a nu se supune ierarhiilor gata făcute”. Sunt doar două dintre numeroasele idei stimulante despre critica de film dintr-un dosar din revista franceză „Cahiers du cinéma” pe aprilie, în ultimul număr înainte de schimbarea echipei editoriale.