Centrul Cultural LUMINA reia spectacolele cu public în sală (capacitatea de 50%)
https://www.ziarulmetropolis.ro/centrul-cultural-lumina-reia-spectacolele-cu-public-in-sala-capacitatea-de-50/

Pe 22 şi 23 mai, de la ora 19.00, la Sala Iosif Naghiu a Teatrului Dramaturgilor Români vor avea loc primele două reprezentaţii din 2021 ale spectacolului „Steaua fără nume” de Mihail Sebastian, realizat în coproducţie de Centrul Cultural LUMINA şi Teatrul Dramaturgilor Români.

Un articol de Liliana Matei|20 mai 2021

În distribuție, artiști emblematici ai scenei din București: Adrian Nicolae, Sorin Miron, Alexandru Pavel, George Costin, Nicoleta Hâncu, Andrei Huțuleac, Corina Moise, Mihaela Velicu, Codrin Boldea,

Scenografia: Adriana Grand. Direcția de scenă: Victor Ioan Frunză.

Într-un mic orășel de provincie, într-o gară în care nu opresc trenurile rapide, existența blândă și predictibilă a localnicilor este răvășită de sosirea unei scântei din „lumea mare”.

O străină fără bilet și fără acte, fugită din cazino de lângă bărbatul ei, aduce cu ea parfumul subtil și periculos al distracției celor bogați. În brațele unui timid profesor de astronomie, Mona, o stea a sălilor de bal bucureștene, cunoaște dragostea cea mare. Cea adevărată. Cea cosmică. Și o stea primește un nume.

Foto: Nicoleta Hâncu în rolul Necunoscuta

Credit foto: Adriana Grand

30
/10
/23

Tech Rider's Dilemma, un proiect de cercetare care investighează necesitatea unor noi abordări în producția, expunerea, arhivarea și conservarea lucrărilor new media (și nu numai), prezintă din 1 noiembrie în cadrul Rezidența9 (Str. Ion Luca Caragiale 32), de la ora 19:00, o expoziție new media care ilustrează și aduce în discuție fragilitatea lucrărilor bazate pe tehnologie și nevoia unor metodologii de planificare, arhivare și conservare în acest domeniu.

30
/10
/23

Grupul de rock alternativ Heartbreak Cinema a lansat o piesă cu un mesaj puternic, care nu poate trece pe lângă urechile ascultătorilor. Punk-ul nu a fost creat pentru a fi confortabil, iar „Fuckaholic” demonstrează rădăcinile genului, prin expunerea experiențelor negative ale Mariei Teodora și a colaboratoarei Iris Danciu