Cinemateca Română reia programul ‘Minicinema’ cu filmul ‘Tom Sawyer’
https://www.ziarulmetropolis.ro/cinemateca-romana-reia-programul-minicinema-cu-filmul-tom-sawyer/

Cinemateca Română reia programul „Minicinema” cu cea mai recentă ecranizare a celebrului roman „Aventurile lui Tom Sawyer” de Mark Twain, filmul „Tom Sawyer”, proiecţiile urmând să aibă loc în fiecare week-end din luna noiembrie la Sala Union din strada Ion Câmpineanu nr. 21. În primele două week-end-uri ale lunii – 3-4 şi 10-11 noiembrie – […]

Un articol de Andrada Văsii|2 noiembrie 2012

Cinemateca Română reia programul „Minicinema” cu cea mai recentă ecranizare a celebrului roman „Aventurile lui Tom Sawyer” de Mark Twain, filmul „Tom Sawyer”, proiecţiile urmând să aibă loc în fiecare week-end din luna noiembrie la Sala Union din strada Ion Câmpineanu nr. 21.

În primele două week-end-uri ale lunii – 3-4 şi 10-11 noiembrie – spectatorii vor putea urmări producţia de la orele 11,00 şi 13,00, urmând ca în ultimele două week-end-uri – 17-18 şi 24-25 noiembrie – filmul să aibă câte o singură proiecţie, de la ora 12,00.

Biletele de intrare, atât pentru copii, cât şi pentru părinţi, pot fi achiziţionat la preţul de 5 lei.

Filmul „Tom Sawyer” este o coproducţie Germania-România, lansată la noi anul acesta, un film de aventuri şi deopotrivă un film pentru întreaga familie. Regizat de Hermine Huntgeburth şi cu Louis Hofmann (Tom Sawyer), Leon Seidel (Huckleberry Finn), Heike Makatsch (Mătuşa Polly), Benno Furmann (Joe Indianul) şi Joachim Krol (Muff Potter), lungmetrajul aduce o notă de modernitate poveştii clasice, păstrându-i în acelaşi timp atmosfera şi parfumul original.

Producţia a fost filmată aproape în totalitate în România. Producătorul Boris Schonfelder n-a fost iniţial convins că se poate încadra în bugetul filmului până în momentul în care a văzut decorurile deja existente ale producţiei americane „Cold Mountain”, care se află nu departe de Bucureşti. Realizatorii au transformat acest loc în oraşul St. Petersburg. Aici se află şi casa Mătuşii Polly, care are cel mai faimos gard din istoria literaturii.

Sursa: Agerpres

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.

26
/03
/24

Cum se poate găsi un echilibru între stăpânirea strategiilor de comunicare, acumularea cunoștințelor de SEO și duelul cu algoritmii opaci ai tuturor platformelor de social media, de la Instagram la Facebook, de la Tik-Tok la Reddit, toate acestea fiind necesare pentru a ajunge la public, și activitatea propriu-zisă de a crea un concept sau un produs?