Cum va arăta amfiteatrul în aer liber de pe TNB?
https://www.ziarulmetropolis.ro/cum-va-arata-amfiteatrul-in-aer-liber-de-pe-tnb/

Un nou spaţiu de joc, Amfiteatru, va fi inaugurat oficial, joi, 24 mai, pe acoperişul Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” Bucureşti. Pe lângă reprezentaţiile teatrului, spaţiul va găzdui şi alte spectacole şi evenimente.

Un articol de Petre Ivan|9 mai 2018

Cu o capacitate de 299 de locuri, amfiteatrul în aer liber de pe TNB se află la o înălțime de peste 40 de metri de la sol, are șase lifturi de acces, care urcă din foaierul Sălii Mari la nivelul 4, este dotat cu instalații de sunet și lumină și cu un spațiu de joc foarte generos.

Publicul care dorește să vadă Amfiteatrul de pe acoperiș înainte de primele spectacole programate acolo o poate face în fiecare zi de luni, în cadrul Tururilor Ghidate ale TNB, la orele 12.00, 14.00 și 16.00.

În cadrul acestor tururi, publicul are acces în zonele culiselor și în locuri în care, de obicei, nu ajunge, putând să afle lucruri mai puțin cunoscute din istoria teatrului, de la amfitrionul și ghidul Ionuț Corpaci. Biletele se pot achiziționa atât online, cât și de la casa de bilete a TNB.

 

Foto: Amfiteatrul în aer liber de pe TNB – tnb.ro

30
/10
/18

MAD(e) in Romania, unul dintre cele mai importante evenimente de cultură și artă contemporană din Timișoara, continuă cu inaugurarea, săptămâna aceasta, a două noi expoziții de afișe activiste și sociopolitice, dar și cu o serie de discuții ale unor regizori de film cu vizionarea producțiilor lor angajate social și politic, alături de mulți alți invitați.

18
/10
/18

Walk & Shoot a reprezentat în ultimii doi ani o alternativă unică pe piața din București la workshopuri și ateliere de fotografie. Fiind gândit de o echipă cu experiență în organizare de evenimente culturale, dar aflată în afara zonei de fotografie, și în colaborare cu fotografi cunoscuți și respectați la noi, Walk & Shoot reușise să iasă din tiparul „hai să învâțăm despre diafragmă, iso și timp de expunere în timp ce stăm cu toții într-o cameră și ne uităm la un ecran de proiecție”.

12
/10
/18

Timp de o lună, 28 de artiști angajați social și politic, 8 regizori de film, 16 cercetători în arte vizuale și discipline conexe vor participa la proiectul "Mad(e) In Romania", aflat la intersecția dintre artă, politică și dialog. Mihai Șora, Caterina Preda, Ileana Pintilie, Dan Perjovschi, Ion Barbu, Claudiu Cobilanschi, Mircea Toma sunt o parte din cei care vin la Timișoara pentru a spune cum arată arta care ține cetățenii treji și le face vocea auzită. "Mad(e) In Romania" va avea loc în perioada 15 octombrie – 20 noiembrie

08
/10
/18

„Monumente în mișcare – patrimoniu dispărut” 2018, proiect produs de Nasui collection & Gallery și Muzeul Județean de Istorie Brașov, își propune promovarea patrimoniului istoric al Brașovului dispărut, prin producția și plasarea în spațiul public a două sculpturi de mari dimensiuni, contemporane, temporare și neintruzive, prin organizarea de module educaționale pentru tineri și printr-o expoziție documentară outdoor dedicată publicului larg.

06
/10
/18

Au mai rămas două săptămâni până la începutul Festivalului Național de Teatru, ediția a 28-a, care se va desfăşura la Bucureşti, în perioada 19 – 29 octombrie. În an centenar, peste 100 de evenimente sunt propuse publicului în cele 11 zile de Festival.

02
/10
/18

Agenţia de publicitate Papaya Advertising a lansat, ieri, un clip numit “Copiii referendumului”, prin care îndeamnă la boicotarea referendumului pentru redefinirea familiei în Constituţie. Spotul, inspirat din serialul “The Handmaid’s Tale” (“Povestea slujitoarei”), în care este descrisă viaţa din Gilead, un stat condus de un regim totalitar ultra-religios, unde femeile sunt folosite pentru a procrea, s-a viralizat în scurt timp pe rețelele de socializare.

01
/10
/18

A apărut o necesară carte-album, „CineBucurești. 100 de ani de modernitate - Sala de cinema”, coordonată de arhitectul Mihaela Pelteacu și cineastul Laurențiu Damian. Un volum despre istoria glorioasă a sălilor de cinema din București, care trezește nostalgii dar induce și tristețe din cauza stării actuale de degradare a cinematografelor.