Delta Studio a lansat a treia ediție a albumului anual „Lifestyle Design Interior”
https://www.ziarulmetropolis.ro/delta-studio-a-lansat-a-treia-editie-a-albumului-anual-lifestyle-design-interior/

Joi, 13 decembrie 2018, Delta Studio a lansat Albumul anual „Lifestyle Design Interior 2019”, singura publicaţie de acest tip pe piaţa din România. A treia ediţie a albumului reuneşte 41 dintre cele mai reuşite amenajări de interior realizate de arhitecţi şi designeri români în 2018.

Un articol de Petre Ivan|17 decembrie 2018

Primele două ediții ale albumului anual au fost un adevărat succes, fiind apreciate de specialiști și publicul larg deopotrivă. Albumul 2019 prezintă 41 de proiecte de amenajări interioare rezidențiale și HoReCa,diferite ca stil, suprafață, buget, abordare și natură (unele implică reabilitări, restaurări complexe sau construcții de la zero). Noutatea acestei ediții o reprezintă secțiunea de proiecte HoReCa, zona proiectelor publice fiind în continuă dezvoltare și oferind exemple spectaculoase de amenajare.

Fiecare proiect de amenajare prezentat în album este însoțit de un sfat al arhitectului/designerului, referitor la amenajarea realizată de acesta, precum și de testimonialul beneficiarului. Albumul conține o serie de interviuri despre arhitectură și locuire, realizate cu arh. Dorin Ștefan, arh. Anda Ștefan, arh. Silvia Pintea și arh. Radu Negoiță.

Cele 41 de proiecte din album sunt redate în ordine alfabetică, după numele biroului de arhitectură sau design interior care le semnează.

Albumul se remarcă prin calitatea premium a tipăriturii și este comercializat la un preț de numai 29 lei, costurile fiind susținute de Delta Studio și sponsori. Rolul publicației nu este unul comercial, ci de educare și informare a persoanelor care urmează să își amenajeze locuința sau sunt pasionate de domeniu. Cei care citesc albumul vor descoperi care sunt tendințele în materie de design interior și care sunt motivele pentru care trebuie să lucreze cu specialiști în domeniu.

Albumulva fi distribuit în toată țara prin librăriile Cărturești, Inmedio, benzinăriile OMV&Rompetrol, Aeroport și punctele de presă din Cora, Kaufland, Tabac Xpress, în showroom-urile Delta Studio și online pe emag.ro și deltastudio.ro.

La evenimentul de lansare din showroom-ul principal Delta Studio au participat peste 300 de invitați: arhitecți, designeri, colaboratori și clienți. Evenimentul a fost acompaniat de aranjamente Floria, preparate gourmet și băuturi fine de la Naan Food&Drink Studio, vinuri de la Crama Gîrboiu și cafea Dolce Gusto.

Proiectele din album sunt semnate de: 2deco Studio, Alexandra Crișan, Alfa Invest, Alina Aldea, Anda Ștefan, Ateliero, COSS Studio, CraftHouse, Creative Interior, Cristiana Zgripcea, Cristina Micu, Cumulus, DAAA Studio, Enterprise AD, Eunice Pantea, Gavia Concept, Grosu Art Studio, Highlight, iDecorate Studio, Interiology, KiwiStudio, Laboratorul De Arhitectură, Magdalena Ancu, MB Studio, Miso Architects, Modulor, NBC Architect, Pick Two Studio, Pure Mess Design, Republic of Architects, Simona Ungurean, Space Casuals, Studio 2.1, Studio 28G.

Cu o experiență de peste 20 de ani, Delta Studio este lider și reper important pe piața amenajărilor interioare de lux din România, având 12 showroom-uri în nouă orașe din țară. Albumul anual „Lifestyle  Design Interior 2019” se înscrie în demersul Delta Studio de susținere și promovare a designerilor și arhitecților români și a designului de interior inteligent.

Foto: Lifestyle Design Interior – facebook

25
/08
/21

Young Artists Connections se află la cea de-a doua ediție – un proiect dedicat scenei tinere, inițiat de SwitchLab, în parteneriat cu Muzeul Național de Artă Contemporană – MNAC. Prima ediție a fost dedicată absolvenților universităților de artă, care au participat la o expoziție de grup la MNAC și la o expoziție personală la SwitchLab.

24
/08
/21

Art Safari urcă în autobuzele STB și călătorește prin tot Bucureștiul până la final de septembrie. De azi, ”Arta călătorește” în București grație ineditului parteneriat cultural dintre Art Safari și Societatea de Transport București.

19
/08
/21

„Relația dintre arte și cultură și mediul construit este simbiotică. Având experiența evenimentelor Therme Forum de mare succes din 2018, 2019 și 2020, vom discuta cu lideri din domeniul artistic, designeri, artiști și arhitecți de talie mondială despre schimbările din lume, respectiv despre relația dintre tendințele și presiunile care ne modelează mediul construit și interacțiunile și impactul artelor și al culturii asupra vieților noastre și asupra evoluției artelor.”

18
/08
/21

Au trecut 4 luni de când TRIUMF AMIRIA. Muzeul Culturii Queer [?] a făcut cunoștință cu publicul. Între timp, am lansat o parte dintre evenimentele noastre și le pregătim de zor pe celelalte. Pe 12 august, în timpul săptămânii Pride 2021, ne-am strâns în grădina organizației MozaiQ pentru a face un bilanț cu ce s-a întâmplat până acum în cadrul proiectului și ce urmează să se întâmple în următoarele luni.

18
/08
/21

Bucharest International Dance Film Festival 2021, care va avea loc între 1-5 septembrie, la București, prezintă sub tema Potential Worlds, pe lângă cele 34 de titluri din competiții, o selecție de patru documentare puternice și captivante despre deschizători de drumuri și evenimente artistice memorabile: „Sisters with Transistors” (r. Lisa Rovner), „Ailey” (r. Jamila Wignot), „512 Hours” (r. Adina Istrate, Giannina La Salvia) și „Summer of Soul” (r. Ahmir “Questlove” Thompson).

04
/08
/21

Ideo Ideis Festivalul #16 propune o săptămână intensă cu un program artistic și social variat, creat atât pentru trupe de liceeni, cât și pentru comunitățile din Alexandria, Bacău, Baia Mare, Botoșani, Brașov, București, Buzău, Constanța și Sibiu.Vrem astfel ca festivalul să îi inspire pe adolescenții care îi trec pragul să se întoarcă cu aceeași încăpățânare spre comunitățile lor și să le transforme în spațiile de care au nevoie în propria devenire.

03
/08
/21

Scopul proiectului Eforie Colorat - Intervenție Culturală este să aducă laolaltă artiști plastici și oameni preocupați de bunăstarea mediului înconjurător. Iar pentru că arta nu trebuie să existe numai în galerii, evenimentele au fost concepute astfel încât publicul larg să fie implicat, direct sau indirect, în procesul de creație.