12
/06
/20

Tradiția conferințelor speciale din cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu continuă și în ediția online a evenimentului, cu o serie de 12 întâlniri esențiale, în mediul digital de această dată, cu unele dintre cele mai apreciate nume ale scenei artistice internaționale: Sasha Waltz, Angela Gheorghiu, Denis O’Hare, Akram Khan, Pippo Delbono, Peter Stein, Luk Perceval, Krzysztof Warlikowski, Thomas Ostermeier, Emmanuel Demarcy Mota, Declan Donnellan, Nick Ormerod și Robert Wilson.

11
/06
/20

Cele mai bune documentare de mediu din ultimul an, alături de producții recente care s-au remarcat prin povești nebănuite, vor putea fi vizionate online, gratuit, în cadrul celei de-a 9-a ediții Pelicam - Festivalul Internațional de Film despre Mediu și Oameni, între 10-19 iulie.

10
/06
/20

Gala Premiilor Gopo, evenimentul care celebrează și recompensează anual cele mai importante realizări cinematografice din România, va avea loc pe 29 iunie, într-o nouă formulă, adaptată condițiilor actuale, la Verde Stop Arena.

09
/06
/20

OPINIE Radu Jude şi Cristi Puiu sunt cei mai incomozi regizori din cinematografia română. Fiecare film şi fiecare interviu stârnesc un val de reacţii. E drept, taberele lor de admiratori şi de detractori sunt diferite, de multe ori chiar inversate. Nu e o întâmplare însă că tot ei sunt şi autorii unor forme radicale şi îndrăzneţe de cinema.

09
/06
/20

Sâmbătă, 13 iunie, de Ziua Porților Deschise, Fundația Calea Victoriei vine în vizită la tine! Și aduce în dar demo-uri gratuite la cele mai îndrăgite cursuri din program, reduceri care durează un weekend întreg, lectori simpatici și o mulțime de alți oameni care au aceleași pasiuni ca tine.

09
/06
/20