20
/04
/20

„UNATC – Uşi redeschise online“ - Cursul Arta mânuirii marionetei, anul I, lect. univ. dr. Mihai Dumitrescu. Student: Popa Dumitru. Tema pe acest semestru este "Conceperea unui moment artistic folosind ca personaj un obiect/marionetă animat prin intermediul unuia sau mai multe fire".

18
/04
/20

Paștele e motiv de sărbătoare pe toate meridianele, iar în unele locuri tradițiile pascale nu sunt dintre cele mai comune. Iată câteva astfel de obiceiuri din lumea largă, cu origini mai mult sau mai puțin religioase, ce fac deliciul publicului și sporesc bucuria sărbătorii.

17
/04
/20

Au trecut cincizeci de ani din ziua aceea de 20 aprilie 1970 când poetul născut la Cernăuți, care locuia la Paris, a hotărât că viața lui nu mai are sens. A trecut o jumătate de secol în care destinul lui personal, mutilat de atrocitățile istoriei, a adus în prim-plan o operă singulară, recent editată și în limba română.

17
/04
/20

Date fiind solicitările primite de la potențialii candidați și prelungirea stării de urgență, termenul de înscriere la Concursul Internațional „George Enescu” a fost prelungit pentru toate cele patru secțiuni, până la data de 29 mai 2020. Condițiile de participare rămân neschimbate, iar procedura de înregistrare se derulează online, pe site-ul www.festivalenescu.ro.

16
/04
/20

PORTRET Înainte ca o mare parte din planetă să trăiască aproape ca într-o distopie și să fie obligată să stea în casă, sud-coreeanul Bong Joon Ho, cel mai discutat cineast al ultimului an, și-a presărat întreaga filmografie cu personaje nevoite să își ducă viața sau să se ascundă în locuri închise.

16
/04
/20