Editura Nemira lansează Bookvertising, o campanie de promovare a cititului, care îşi propune să susţină literatura română contemporană plasând în reclamele brand-urilor cărţi scrise de autori români, pentru a oferi astfel volumelor mai multă expunere şi vizibilitate.
Un articol de Ziarul Metropolis|23 iunie 2022
Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit campania a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.
Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira: Edenia, Raffaello, Giotto, Star, San România. Acestea pot fi vizualizate aici.
Editura Nemira invită și alte edituri din România să se alăture campaniei și să pună la dispoziția brandurilor și a creatorilor de reclame cât mai multe titluri ale scriitorilor români contemporani. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.