”Gară pentru doi”, la Cinemateca Română
https://www.ziarulmetropolis.ro/gara-pentru-doi-la-cinemateca-romana/

Colecţia Filme de aur din cinematografia rusă continuă! Cu această ocazie, Cinemateca Eforie îi invită pe cinefili miercuri, 2 noiembrie, la vizionarea unui film de excepţie: Gară pentru doi.

Un articol de Petre Ivan|25 octombrie 2016

Gara unui orășel, martora bucuriilor și necazurilor pasagerilor în tranzit. O chelneriță de la restaurantul acesteia, trecută de prima tinerețe. Un pianist care pierde trenul, pașaportul și banii și care urmează să petreacă ani buni în închisoare pentru o crimă comisă de soția sa.

Doi necunoscuți pe care totul pare să-i despartă. Două interpretări memorabile și o odă adusă iubirii fără vârstă, ce poate fi aflată chiar și pe un peron de gară…

”Gară pentru doi” – INFO

Regia: Eldar Riazanov

Scenariul: Emil Braghinski, Eldar Riazanov Imaginea: Vadim Alisov

Scenografia: Aleksandr Borisov Muzica: Andrei Petrov Textul cântecului: Eldar Riazanov

În rolurile principale: Ludmila Gurcenko, Oleg Vasilașvili, Nikita Mihalkov, Nonna Mordiukova, Mihail Kononov, Anastasia Voznesenskaia, Tatiana Doghileva, Olga Volkova.

Miercuri, 2 noiembrie, la Cinemateca Eforie!

Prețul biletelor: 10 lei pt spectatorii fără abonament la Cinemateca, 8 lei pentru abonați, 5 lei pentru abonații elevi, studenți sau pensionari, 3 lei pentru abonații studenți la facultăți cu profil cinematografic.

Foto: Gară pentru doi – facebook

24
/07
/13

Cinematografia mondială a oferit în istoria sa numeroase portrete remarcabile de rebeli. Însă şi filmul românesc din timpul comunismului a avut propriii tineri nonconformişti, spirite libere şi periculoase pentru un întreg sistem.

24
/07
/13

Cei care au zilele astea drum prin Ungaria, aproape de graniţa cu România, la câţiva kilometri vest de Debreţin, încă îl mai pot întâlni pe actorul român Dragoş Bucur pe platoul de filmare al unui western foarte modern, „Mirage“.

18
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Ofertă irezistibilă“ este un thriller solid despre un amfitrion de licitaţii bogat, manierist şi aproape de pensionare. Plasându-şi filmul în lumea picturii, Giuseppe Tornatore lansează tema opoziţiei dintre fals şi autentic, raport pe care îl propune ca posibilă interpretare a relaţiilor între oameni.

Pagina 260 din 273« Prima...102030...258259260261262...270...Ultima »