Graphic Poetry in expozitie
https://www.ziarulmetropolis.ro/graphic-poetry-in-expozitie/

Danaartgallery şi Galeria Odeon vă invită să vizitaţi în perioada 5 – 22 decembrie 2012 ultima expoziţie din acest an – Graphic Poetry (fotografie, grafică şi pictură). Timp de un an şi jumătate, proiectul Conexiuni prin artă a fost prezentat publicului prin mai mult de 30 de expoziţii, organizate în diverse locaţii din Bucureşti. Începând cu luna octombrie a anului trecut, […]

Un articol de Andrada Văsii|10 decembrie 2012

Danaartgallery şi Galeria Odeon vă invită să vizitaţi în perioada 5 – 22 decembrie 2012 ultima expoziţie din acest an – Graphic Poetry (fotografie, grafică şi pictură).

Timp de un an şi jumătate, proiectul Conexiuni prin artă a fost prezentat publicului prin mai mult de 30 de expoziţii, organizate în diverse locaţii din Bucureşti. Începând cu luna octombrie a anului trecut, grupul Danaartgallery, susţinut de Teatrul Odeon, a propus un alt proiect, care a devenit cunoscut şi s-a bucurat de apreciere atât din partea spectatorilor de teatru cât şi a celor care vizitează spaţiul Galeriei Odeon pentru a admira lucrările artiştilor care s-au alăturat grupului.

 

Sub acest titlu misterios Graphic Poetry – care face ca expoziţia să penduleze seducător în imaginaţia noastră între poezie şi vizual – plasticienii participanţi se confruntă, fără îndoială, fiecare în parte, cu temele preferate. Funcţionează pentru toţi o atracţie irezistibilă pentru natură, care capătă câteodată nuanţat, alteori tranşant, aspecte diferite de la un artist la altul. De la propriul chip, la peisaje, de la imaginar la fantastic, de la poveste la declamaţie, demersurile artiştilor expozanţi nu se zdruncină unul pe altul, ci ne permit să le acceptăm ca vecinătăţi posibile şi chiar constructive.

                                                                            Roxana Păsculescu

 

În cadrul expoziţiei, organizată în foaierul Sălii Studio a Teatrului Odeon, veţi putea admira lucrările artiştilor:

 

Mirela Bichigeanu

Florin Ghebosu

Daniela Zbarcea

Eugen Vasile Iovan

Bogdana Contraș

Cornelia Gherlan

Gabriela Aniței

Andreia Ioana Cișmașiu

Matei Agachi

 

Vernisajul va avea loc în data de 12 decembrie, începând cu ora 18.30.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.

26
/03
/24

Cum se poate găsi un echilibru între stăpânirea strategiilor de comunicare, acumularea cunoștințelor de SEO și duelul cu algoritmii opaci ai tuturor platformelor de social media, de la Instagram la Facebook, de la Tik-Tok la Reddit, toate acestea fiind necesare pentru a ajunge la public, și activitatea propriu-zisă de a crea un concept sau un produs?