Heidi Klum, interzisă în Las Vegas pentru că este… „prea sexy”
https://www.ziarulmetropolis.ro/heidi-klum-interzisa-in-las-vegas-pentru-ca-este-prea-sexy/

Afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă este Heidi Klum, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, care consideră că imaginile respective sunt „prea sexy” pentru a fi afişate în public.

Un articol de Petre Ivan|22 decembrie 2014

Reclamele, care prezintă unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţin imagini în care Heidi Klum, în vârstă de 41 de ani, apare sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum „Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?” („What keeps Heidi Klum busy in the shower?”) şi „Ce o stârneşte pe Heidi Klum?” („What turns Heidi Klum on?”), informează dailymail.co.uk, citat de Mediafax.

Campania a înregistrat un succes uriaş în marile oraşe din Statele Unite, precum New York şi Los Angeles, dar un purtător de cuvânt al McCarren International Airport, din Districtul Clark, în Las Vegas, unde afişele au fost interzise, a declarat că imaginile provocatoare încalcă reglementările

Heidi Klum

Heidi Klum

locale privind fotografiile care prezintă sânii unei femei.

Reglementările spun că orice imagine „care prezintă sânii unei femei acoperiţi cu mai puţin decât un material total opac sau care prezintă orice porţiune a sânilor de mai jos de sfârcuri” nu poate fi afişată în spaţii publice.

În ciuda problemelor de la Las Vegas, un purtător de cuvânt al Sharper Image a declarat că imaginile sunt „de bun gust” şi ” frumoase” şi nu ar trebui deloc interpretate ca fiind „nepotrivite”.

„Suntem şocaţi că, dintre toate locurile, reclamele Sharper Image cu Heidi Klum au fost interzise tocmai la Las Vegas”, a spus directorul de marketing al companiei, Dari Marder.

„Credem că această campanie este de bun-gust, frumoasă şi, deşi este sexy, nu este deloc nepotrivită. Reacţiile primite legat de această campanie, până acum, au fost minunate, şi aceasta se desfăşoară acum pe mai multe suporturi, fără niciun fel de probleme”, a mai spus Marder.

Heidi Klum

Heidi Klum

Heidi Klum a declarat, cu câteva luni în urmă, pe când realiza fotografiile pentru campanie, că pentru ea, cu cât i se cere să pozeze mai puţin îmbrăcată sau chiar goală, cu atât îi place mai mult să participe la şedinte foto.

„Mă simt cel mai sexy, ca să fiu sinceră, când pozez, mai ales când am cât mai puţine haine pe mine”, a declarat Heidi Klum pentru Us Weekly.

Modelul Heidi Klum, în vârstă de 41 de ani, al cărei divorţ de cântăreţul Seal a fost finalizat în luna octombrie, are o relaţie cu comerciantul de artă Vito Schnabel, în vârstă de 27 de ani, cu care formează un cuplu din luna februarie.

În afara carierei din lumea modei, Heidi Klum a devenit celebră şi pentru participarea la reality show-ul „Project Runaway”, în urma căruia a obţinut în perioada mai 2011 – mai 2012 venituri de 20 de milioane de dolari.

Ea s-a situat vreme de mai mulţi ani în primele cinci locuri din topul Forbes al celor mai bine plătite manechine din lume.

În 2012, editorii revistei nu au mai luat-o în considerare în realizarea topului, pentru că au fost de părere că Heidi Klum a devenit „mai mult o femeie de afaceri şi o celebritate multimedia decât un model”.

Foto: Heidi Klum – yahoo.com

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.