Indispensabilii – o comedie atipică, în premieră naţională
https://www.ziarulmetropolis.ro/indispensabilii-o-comedie-atipica-in-premiera-nationala/

“Aşa ceva nu s-a întâmplat! N-avea cum să se întâmple şi, totuşi, s-a întâmplat! / Dar n-a fost nimic… / Nimic? N-a fost nimic? Spune-mi dacă asta e nimic: în miezul zilei, pe o stradă din oraş, doamna Maske îşi pierde chiloţii!”. Premiera naţională a spectacolului Indispensabilii are loc marţi 11 februarie, de la ora 19:30, la Teatrul Nottara.

Un articol de Petre Ivan|7 februarie 2014

“Aşa ceva nu s-a întâmplat! N-avea cum să se întâmple şi, totuşi, s-a întâmplat! / Dar n-a fost nimic… / Nimic? N-a fost nimic? Spune-mi dacă asta e nimic: în miezul zilei, pe o stradă din oraş, doamna Maske îşi pierde chiloţii!”. Premiera naţională a spectacolului Indispensabilii are loc marţi 11 februarie, de la ora 19:30, la Teatrul Nottara.

Indispensabilii este o comedie surprinzătoare şi atipică despre bărbaţi versus femei, despre conformism versus libertate, despre dorinţe înfrânate şi aspiraţii mediocre, totul pornind de la un incident misterios provocat de o pereche năstruşnică de… indispensabili!

Indispensabilii

Într-o societate rigidă şi conformistă, în timpul paradei Regelui printr-un mic orăşel din Germania începutului de secol XX, din cauze inexplicabile, unei tinere soţii respectabile îi cad indispensabilii în văzul tuturor.

Consecinţele acestui incident sunt transformatoare pentru tânara Louise, incitante pentru cei din jurul ei şi încântătoare pentru spectatori.

Indispensabilii

Indispensabilii, de Carl Sternheim

Regia: Alex Mihail

Scenografia: Vladimir Turturica şi Iza Tărţan

Distribuţia:

Louise Maske – Rozana Radu

Theo Maske – Radu Ciobănaşu

Franklin Versati – Pavel Bârsan

Benjamin Cohen – Axel Moustache

Gertrude Deuter – Andreea Samson / Monica Anastase

Klinglehoff von Hoff – Mădălin Mandin

Indispensabilii

“Indispensabilii” este un proiect susţinut de comunitatea trupei Improvisneyland, produs de Asociaţia Tam-Tam şi găzduit de Teatrul Nottara (sala George Constantin).

Foto cu Indispensabilii – Teatrul Nottara

24
/02
/22

Ioan Tugearu vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate totalitară şi/sau democratică, situaţia profesională a dansatorului român, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

24
/02
/22

Pe 24 februarie, la ora 18:00, Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi vă invită la cea dintâi conferință online din acest an, intitulată „Hărți și globuri în pictura olandeză din secolul al XVII-lea”, susținută de dr. Cosmin Ungureanu, istoric de artă, doctor în istoria arhitecturii, expert acreditat în pictură și grafică europeană din secolele XVI-XIX.

24
/02
/22

Între 13 și 19 februarie 2022, la Iași a avut loc cea de-a treia ediție a Classix Festival, un demers organizat de Asociația Industrii Creative și Showberry. Peste 60 de artiști din 13 țări au fost prezenți în cadrul celor 8 concerte care au alcătuit programul festivalului, alături de 7 proiecții de film, un vernisaj, o expoziție, o dezbatere, o prelegere și 10 masterclass-uri.

24
/02
/22

CARTEA DE CINEMA Cinefilii care au îndrăgit celebra autobiografie a lui Ingmar Bergman, “Lanterna magică”, apărută şi în română la Editura Meridiane în 1994, s-ar putea să fie puţin dezamăgiţi sau măcar surprinşi de continuarea volumului, lansată la noi cu titlul “Imagini. Viaţa mea în film” şi scoasă recent de Editura Nemira (în traducerea Ioanei Ghişa şi cu o prefaţă de Andrei Gorzo).

22
/02
/22

Sergiu Anghel vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate, situaţia profesională a dansatorului român, moneda „euro“ în spaţiul european al culturii, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

21
/02
/22

LEGENDELE DE LA METROPOLIS Arta ei a însemnat enorm pentru filmul românesc. Pe scenă, prezența ei aducea întotdeauna un adevăr puternic, ce însoțea publicul după ce spectacolul s-a terminat.