Întâlnirea surpriză a actorului Sebastian Stan cu fanii Avengers: Infinity War
https://www.ziarulmetropolis.ro/intalnirea-surpriza-a-actorului-sebastian-stan-cu-fanii-avengers-infinity-war/

Actorul de origine română Sebastian Stan a făcut o vizită neanunţată ieri seară, la sala IMAX Cinema City,  înainte de începerea proiecţiei filmului „Avengers: Infinity War” , producţia care a generat cele mai mari încasări în primul weekend pe marile ecrane nord-americane.

Un articol de Petre Ivan|30 aprilie 2018

Cei peste 300 de spectatori, fani Avengers, au fost suprinși, umiți și încântați de prezența actorului Sebastian Stan alaturi de ei, având parte de o experiență de neuitat.

Binevoitor, actorul Sebastian Stan s-a adresat spectatorilor, a făcut câteva fotografii cu fanii, împărțind și câteva autografe.

„Avengers: Infinity War” – record la box office

„Avengers: Infinity War”, de Anthony şi Joe Russo, a debutat cu încasări de 250 de milioane de dolari şi este filmul care a generat cele mai mari încasări în primul weekend pe marile ecrane nord-americane.

Pelicula a depăşit „Star Wars: The Force Awankens”, care, în 2015, a generat încasări de 248 de milioane de dolari în weekendul de debut.

„Avengers: Infinity War” se alătură astfel producţiilor „The Force Awakens”, „Star Wars: The Last Jedi”, „Jurassic World” , The Avengers” şi „Black Panther” ca unul dintre cele şase lungmetraje care au înregistrat încasări de peste 200 de milioane de dolari în weekendul de debut.

El este filmul Marvel cu cele mai mari încasări în primul weekend, depăşind originalul „The Avengers”, care a generat 207,4 milioane de dolari la debut.

La nivel global, „Avengers: Infinity War” a generat încasări de 630 de milioane de dolari.

Foto: Sebastian Stan – facebook

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.

04
/11
/21

Ce-mi place foarte mult la cinema-ul furios al lui Nadav Lapid este că nu ştii niciodată unde te va duce şi în ce fel te va învălui. Singurul lucru pe care poţi să îl anticipezi este că vei fi surprins. Nu-ţi rămâne decât să te laşi purtat de ideile sale neconvenţionale şi incomode.

01
/11
/21

CRONICĂ DE FILM În „A Hero” (2021), noul său lungmetraj, câştigător ex-aequo al Grand Prix la Cannes, regizorul iranian Asghar Farhadi îşi recâştigă inspiraţia creatoare care l-a consacrat printre marii autori de cinema contemporani.

31
/10
/21

Nu se poate spune că regizorul Gaspar Noé a avut vreodată o viziune luminoasă asupra vieţii. Dimpotrivă – cinema-ul său s-a inspirat întotdeauna din cele mai tulburătoare pulsiuni umane, pe care le-a transformat într-un combustibil extrem de inflamabil. Însă „Vortex”, prezentat anul acesta la Cannes în afara competiţiei, este probabil cel mai întunecat film al său, oricât de ciudat ar suna asta.

30
/10
/21

Întâmplarea a făcut să văd în aceeaşi zi de la „Les Films de Cannes a Bucarest” două titluri din Rusia, ambele incluse în secţiunea Un Certain Regard a ediţiei din acest an a evenimentului de pe Croazetă - „Unclenching the Fists”, de Kira Kovalenko, şi House Arest”, de Aleksei Gherman Jr.

29
/10
/21

CRONICĂ DE FILM În a doua parte a relatărilor despre Festivalul „Les Films de Cannes a Bucarest” vă propunem să descoperiţi filmul câştigător al Premiului Juriului pe Croazetă, fascinantul „Memoria” al thailandezului Apichatpong Weerasethakul.