Kate Winslet şi Michelle Pfeiffer, “impostoare”. 7 din 10 oameni suferă de acest sindrom
https://www.ziarulmetropolis.ro/kate-winslet-si-michelle-pfeiffer-impostoare-7-din-10-oameni-sufera-de-acest-sindrom/

Un sindrom, descoperit pentru prima dată acum aproape 40 de ani, este din ce în ce mai răspândit nu doar în lumea vedetelor, ci şi în rândul oamenilor obişnuiţi. Acesta se numeşte Sindromul “Impostorului”, iar studiile arată că 7 din 10 persoane au simţit în decursul vieţii că nu aparţin cu adevărat unei situaţii sau poziţii sociale şi le este teamă ca alte persoane să nu descopere “cine sunt cu adevărat”.

Un articol de Petre Ivan|6 septembrie 2016

Una dintre aceste vedete care a dezvăluit public că este “un impostor”, este actriţa principală din filmul Titanic, Kate Winslet: “Uneori, când ma trezesc dimineaţa înainte să merg la o filmare mă gândesc că nu pot să fac asta. Sunt o impostoare”.

La rândul său celebra actriţă Michelle Pfeiffer, afirma un lucru asemănător: “Încă gândesc că oamenii vor descoperi că nu sunt prea talentată. Nu sunt cu adevărat foarte bună. Este totul o mare farsă”.

Eugen Popa, preşedintele Asociaţiei Române de Hipnoză, Sindromul Impostorului are la bază un profund sentiment de lipsă de încredere de sine, în valoarea personală şi o stimă de sine scăzută.

Coroborat cu o viaţă stresantă, aceste sentimente se acutizează, iar persoana care suferă de acest sindrom va avea senzaţia că nimic din tot ceea ce a realizat până acum şi pentru care a primit aprecieri din partea societăţii, nu este important.

Foto: Kate Winslet şi Michelle Pfeiffer – facebook

18
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Ofertă irezistibilă“ este un thriller solid despre un amfitrion de licitaţii bogat, manierist şi aproape de pensionare. Plasându-şi filmul în lumea picturii, Giuseppe Tornatore lansează tema opoziţiei dintre fals şi autentic, raport pe care îl propune ca posibilă interpretare a relaţiilor între oameni.

16
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Cercul de foc“ („Pacific Rim“) este un buldozer cinematografic în care dialogurile, personajele şi relaţiile între ele par să fie simple accesorii menite a oferi pauze de respiraţie între desfăşurarea tehnologiei 3D.