Malaimare Jr., lăudat de critica internaţională pentru imaginea filmului “Umblând printre morminte”

Directorul de imagine Mihai Mălaimare Jr. este elogiat de criticii de film ai unor publicaţii prestigioase de specialitate, precum IndieWire, The Hollywood Reporter şi Variety, pentru imaginea filmului “Umblând printre morminte / A Walk Among the Tombstones”, de Scott Frank, cu Liam Neeson în distribuţie.

Un articol de Petre Ivan|19 Septembrie 2014

“Umblând printre morminte / A Walk Among the Tombstones”, de Scott Frank, un film cu Liam Neeson, Dan Stevens, David Harbour, Boyd Holbrook, Adam David Thompson, Sebastian Roché şi Mark Consuelos, spune povestea lui Matt Scudder, un fost poliţist din New York, care este anganjat de un traficant de droguri pentru a o găsi pe soţia dispărută a acestuia.

Producţia va avea premiera în cinematografele din Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii pe 19 septembrie, iar în România va intra în sălile de cinema pe data de 10 octombrie.

“Directorul de imagine Mihai Malaimare Jr. oferă o paletă coloristică lipsită de accente stridente, care accentuează decorurile sumbre” – The Hollywood Reporter

Mihai Mălaimare Jr., directorul de imagine al filmului “The Master”, a fost premiat, în 2013, de criticii americani, la gala National Society of Film Critics, unde s-a impus la categoria “cea mai bună imagine”.

“A Walk Among the Tombstones este filmat de Mihai Mălaimare Jr., directorul de imagine al «The Master», aşadar merită văzut doar pentru a vedea cum lucrează într-o paletă coloristică mult mai austeră, în contrast cu imaginile în culori spectaculoase din filmul lui Paul Thomas Anderson” – IndieWire.

De asemenea, Mihai Mălaimare Jr. a primit, în 2012, premiul pentru cea mai bună imagine din partea Boston Society of Film Critics, pentru acelaşi film, pentru care a fost nominalizat şi la prestigioasele Satellite Awards şi Critics’ Choice Awards.

“Imaginea semnată de Mihai Malaimare Jr. este în mod constant impresionantă” – Variety

14
/08
/19

Joi, 15 august, începând cu ora 19.00, are loc avanpremiera celei de-a patra ediții a DokStation Music Documentary Film Festival, la Fabrica Gastropub (Splaiul Unirii, 160). În Avanpremiera ediției a 4-a a DokStation, va fi proiectat, în premieră națională, filmul documentar Sting : A Free Man (2017, regia: Julie Veille), precedat de o selecție muzicală din discografia Sting și The Police. Intrare liberă.

13
/08
/19

Deja aclamat de critici și așteptat de cinefilii din lumea întreagă, cel de-al nouălea film al lui Quentin Tarantino, “Once Upon A Time In Hollywood” / “A fost odată la… Hollywood”, se lansează săptămâna aceasta în cinematografe. Cu o distribuție impresionantă, producția Sony Pictures va avea premiera pe marile ecrane din România vineri, 16 august 2019, și se anunță drept una dintre cele mai “fierbinți” lansări ale verii.

13
/08
/19

"Blondele sunt cele mai potrivite victime. Ele sunt asemeni zăpezii virgine în care ies la iveală urmele însângerate." - Alfred Hitchcock. Se împlinesc, astăzi, 120 de ani de la nașterea cineastului considerat „maestrul suspansului”.

13
/08
/19

În luna august Happy Cinema București prezintă trei documentare din seria “Expoziții pe marele ecran”: din 16 august Van Gogh & Japan, din 23 august Young Picasso și din 30 august Goya: Visions of Flesh and Blood.

12
/08
/19

CRONICĂ DE CARTE Exponent al Generației `70 și probabil singurul în relații strânse cu Noul Cinema post-2000, regizorul Iosif Demian se destăinuie într-o necesară carte-interviu realizată de Laura Dumitrescu – „Iosif Demian. Note de autor”, recentă publicată, în ediție bilingvă (română și engleză), de iadasarecasa, cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei (CNC).

10
/08
/19

Evenimentul FILME ÎN AER LIBER a început marți, 6 august, pe Faleza Cazino din Constanța, într-un nou sezon de cinema în aer liber, care va avea loc până pe 18 august. Anul acesta este programată o selecție specială, ce cuprinde unele dintre cele mai bune comedii, filme de aventuri și filme pentru copii și familie ale tuturor timpurilor.

09
/08
/19

Regizorul ucrainean Sergei Loznitsa a urcat aseară, 8 august, pe scena festivalului din Sfântu Gheorghe pentru a primi Trofeul ANONIMUL pentru contribuția sa la frumusețea cinematografiei universale. Momentul a fost urmat de proiecția primului său lungmetraj de ficțiune „My Joy”. În introducerea acestui film, pe scenă a urcat și actorul român Vlad Ivanov, colaborator al cineastului la primele sale lungmetraje de ficțiune, „My Joy” și „In the Fog”.

08
/08
/19

Cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Independent ANONIMUL, care se întâmplă între 5 și 11 august la Sfântu Gheorghe, în Delta Dunării, aduce în fața publicului cineaști români de marcă, dar și de peste hotare. Actorii Vlad Ivanov, Julieta Szonyi, Șerban Pavlu și Pavel Bartoș sunt doar câțiva dintre cei care au urcat pe scena ANONIMUL marți, 6 august, pentru a prezenta publicului cele mai noi producții la care au lucrat.

05
/08
/19

Cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Independent ANONIMUL, care începe astăzi, 5 august, propune publicului filme în premieră în România, proiecții speciale, un program special dedicat regizorului Sergei Loznitsa, care va fi recompensat anul acesta cu Trofeul ANONIMUL pentru contribuția sa la frumusețea cinematografiei universale, dezbateri, precum și o serie de concerte și DJ set-uri.

Page 10 of 252« First...89101112...203040...Last »