Malaimare Jr., lăudat de critica internaţională pentru imaginea filmului „Umblând printre morminte”

Directorul de imagine Mihai Mălaimare Jr. este elogiat de criticii de film ai unor publicaţii prestigioase de specialitate, precum IndieWire, The Hollywood Reporter şi Variety, pentru imaginea filmului „Umblând printre morminte / A Walk Among the Tombstones”, de Scott Frank, cu Liam Neeson în distribuţie.

Un articol de Petre Ivan|19 septembrie 2014

„Umblând printre morminte / A Walk Among the Tombstones”, de Scott Frank, un film cu Liam Neeson, Dan Stevens, David Harbour, Boyd Holbrook, Adam David Thompson, Sebastian Roché şi Mark Consuelos, spune povestea lui Matt Scudder, un fost poliţist din New York, care este anganjat de un traficant de droguri pentru a o găsi pe soţia dispărută a acestuia.

Producţia va avea premiera în cinematografele din Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii pe 19 septembrie, iar în România va intra în sălile de cinema pe data de 10 octombrie.

„Directorul de imagine Mihai Malaimare Jr. oferă o paletă coloristică lipsită de accente stridente, care accentuează decorurile sumbre” – The Hollywood Reporter

Mihai Mălaimare Jr., directorul de imagine al filmului „The Master”, a fost premiat, în 2013, de criticii americani, la gala National Society of Film Critics, unde s-a impus la categoria „cea mai bună imagine”.

„A Walk Among the Tombstones este filmat de Mihai Mălaimare Jr., directorul de imagine al «The Master», aşadar merită văzut doar pentru a vedea cum lucrează într-o paletă coloristică mult mai austeră, în contrast cu imaginile în culori spectaculoase din filmul lui Paul Thomas Anderson” – IndieWire.

De asemenea, Mihai Mălaimare Jr. a primit, în 2012, premiul pentru cea mai bună imagine din partea Boston Society of Film Critics, pentru acelaşi film, pentru care a fost nominalizat şi la prestigioasele Satellite Awards şi Critics’ Choice Awards.

„Imaginea semnată de Mihai Malaimare Jr. este în mod constant impresionantă” – Variety

18
/07
/22

Ediția a XIV-a a Festivalului de Film și Istorii Râșnov aduce în fața publicului din România 12 documentare internaționale și două proiecții speciale din 11 țări. Reamintim că tema festivalului se concentrează anul acesta în jurul ideii de granițe - borders, un concept care își propune să aducă răspunsuri la întrebări și provocări multiple ce țin de libertățile individuale și creative cu care societatea actuală se confruntă.

12
/07
/22

Cinematograful călător Caravana Metropolis se întoarce pentru cel de-al XI-lea sezon, pentru a aduce pe marele ecran, în fața publicului larg, cele mai bune filme de autor noi, apreciate la marile festivaluri internaționale și în cinematografele din întreaga lume. Între 14 și 17 iulie, caravana va ajunge în localitățile Buriaș și Periș din județul Ilfov, […]

07
/07
/22

Cea de-a XXX-a ediţie a Festivalului Internațional de Scurtmetraje „Curtas Vila do Condeˮ se va desfășura, în perioada 9-17 iulie 2022, la Teatrul Municipal, Galeria de artă cinematografică „Solarˮ și în alte 28 de locuri din orașul portughez Vila do Conde, dintre cele mai diverse: clădiri istorice, unități comerciale, cafenele, grădini, străzi sau piețe.

07
/07
/22

Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) anunță Retrospectiva TIFF 2022 la București. Evenimentul, organizat în parteneriat cu Institutul Francez, va avea loc la Cinema Elvire Popesco în perioada 21 – 24 iulie, iar spectatorii vor avea ocazia să urmărească cele mai populare filme ale ediției, dar și producțiile care au câștigat trofeele festivalului de la Cluj-Napoca.

05
/07
/22

Minionii (ființe mici, galbene, cilindrice, cu unul sau doi ochi acoperiți de ochelari, care vorbesc limba „minioneză” pe care doar maleficul lor stăpân, Gru, pare s-o stăpânească la perfecție) și-au câștigat celebritatea binemeritată și au ajuns, iată, cap de afiș al celui de-al doilea lungmetraj dedicat poveștii lor.

05
/07
/22

Adaptarea lui Xavier Giannoli a romanului lui Honoré de Balzac despre ambiții literare și corupția din media în Parisul secolului XIX ajunge în cinema din 8 iulie, distribuit de Independența Film. Prezentat în premieră internațională la Festivalul de la Veneția și câștigător a șapte premii César, printre care și premiul pentru cel mai bun film, Iluzii pierdute reunește în distribuție nume cunoscute precum Cécile de France, Xavier Dolan sau Gérard Depardieu.