Marea carte a Craciunului lansata la Gaudeamus de Editura Litera
https://www.ziarulmetropolis.ro/marea-carte-a-craciunului-lansata-la-gaudeamus-de-editura-litera/

„Marea Carte a Crăciunului”, un volum care cuprinde spiritul marii sărbători a Naşterii Domnului, prilej de bucurie pentru întreaga familie, dar în special pentru micuţi, a fost lansat, vineri seară, la standul Editurii Litera, din cadrul Târgului Internaţional Gaudeamus.  Povestea lui Moş Crăciun şi un interviu exclusiv cu acesta, cântece şi colinde de sărbători, reţete […]

Un articol de Andrada Văsii|26 noiembrie 2012

„Marea Carte a Crăciunului”, un volum care cuprinde spiritul marii sărbători a Naşterii Domnului, prilej de bucurie pentru întreaga familie, dar în special pentru micuţi, a fost lansat, vineri seară, la standul Editurii Litera, din cadrul Târgului Internaţional Gaudeamus.

 Povestea lui Moş Crăciun şi un interviu exclusiv cu acesta, cântece şi colinde de sărbători, reţete specifice, jocuri şi poveşti cu elfi, sfaturi practice şi noi idei pentru decoraţiuni spectaculoase , toate pot fi regăsite în volumul lansat într-o atmosferă feerică, ai cărei invitaţi au fost corurile de copii „Bravissimo” şi „Contrapunct”, prezentatoarea şi realizatoarea tv Luana Ibacka şi actorul Valentin Uritescu.

În aceeaşi seară, Litera a lansat volumele „Găteşte cu Pasiune” de Nigella Lawson şi „Muzeul Ţăranului Român. Ghidul expoziţiei permanente”.

08
/11
/13

Teatrul Naţional „Radu Stanca” Sibiu prezintă, săptămâna viitoare, spectacolele „Mozart Steps” şi „O poveste japoneză” la Bucureşti. Evenimentele vor avea loc în cadrul celei de-a VI-a ediţii a Festivalului Internaţional al Artelor Spectacolului Muzical „Viaţa e frumoasă!”.

07
/11
/13

The Bed is Broken, premiat la atelierul de film documentar Aristoteles Workshop 2012, a fost ales în selecţia oficială a uneia dintre cele mai importante competiții din lume: Festivalul Internaţional de Film Documentar de la Amsterdam (IDFA).

07
/11
/13

CRONICĂ DE FILM Film cu pretenţii, „O vară foarte instabilă“, noul lungmetraj al Ancăi Damian, este – prin formă şi conţinut - atipic în peisajul cinematografic românesc. Asta nu îl face un film redutabil, ci mai degrabă o experienţă insolită, incapabilă să depăşească însă unele convenţii.