Marius Florea Vizante are VIZIuni la Teatrul de Comedie
https://www.ziarulmetropolis.ro/marius-florea-vizante-are-viziuni-la-teatrul-de-comedie/

Teatrul de Comedie prezintă vineri, 29 noiembrie, ora 19.30, la Sala Studio, premiera oficială a producţiei VIZIuni-oameni-show, un spectacol de Marius Florea Vizante.

Un articol de Liliana Matei|21 noiembrie 2019

Scenografia și conceptul grafic sunt semnate de Daniel Rădulescu, compozițiași ilustrația muzicală de Simona Strungaru, iar costumele de Marius Florea Vizante.

Distribuția: Marius Florea Vizante, Simona Strungaru, Gabriel Vatavu.

Cu mulți ani în urmă am devenit fan al marelui umorist francez Alphonse Allais. Povestirea care mi-a rămas înfiptă în minte se cheamă „Dumnezeu” – e cea care mi-a populat imaginația ani buni după și încă mă mai bântuie. Mai rău chiar, a dat naștere altora. Un soi de prieteni imaginari, un fel de obsesii semi-comice, niște… viziuni, ce să mai lungesc vorba. Acum, viziunile astea au crescut mari și se exprimă singure.

Norocul meu este că o fac într-un mediu cât de cât controlat! De fapt, nici nu știu dacă să felicit sau să căinez inițiativa Teatrului de a le lăsa libere prin Sala Studio. Ce știu cu certitudine e că, acum, viziunile astea ale mele sunt libere să-i bântuie și pe alții… pe inconștienții care cumpără bilet. E un fel de terapie prin teatru, o mică exorcizare comico-tristă, o joacă pe care eu o chem „oameni show”.

Cum spune un personaj de al meu: „Viața e o sumă de decese, chestia e… cum le mori! Vă chem să râdem împreună, să-mi fie și mie mai ușor! – Marius Florea Vizante.

Asistent regie: Șerban Georgevici
C
onsultație tehnică audio/video: Mihai Bogaciu

Foto: Simion Buia

19
/02
/24

Crime Scene Press vă propune o lectură perfectă pentru luna februarie: romanul proaspăt ieșit de sub tipar Stăpânul Muntelui, de Anders de la Motte (trad. Daniela Ionescu), unul dintre cei mai îndrăgiți scriitori suedezi de crime. Acest mistery care dă dependență, cu o atmosferă care te va bântui, te prinde de la prima pagină, urmărind o detectivă talentată care investighează una dintre cele mai întunecate laturi ale psihicului omenesc.

19
/02
/24

Peste 100 de producții românești sunt înscrise pentru nominalizările la Premiile Gopo. În total, 107 de filme românești - lungmetraje de ficțiune, documentare și scurtmetraje, lansate în cinematografe, la festivaluri naționale și internaționale sau pe platformele de streaming în 2023, intră în cursa pentru nominalizările la cea de-a 18-a ediție a Premiilor Gopo, care va avea loc în 29 aprilie la Teatrul Național ,,I.L. Caragiale” din București.

19
/02
/24

„Dumnezeu m-a atins cu degetul său mic și a spus: compune pentru teatru, doar pentru teatru.” – mărturisea Puccini într-o scrisoare adresată unui prieten. Și, într-adevăr, Puccini a îndeplinit porunca divină pe care simțea că a primit-o la nașterea sa, dedicându-și întreaga sa viață de creație operei, fără a se „irosi” prea mult spre alte genuri muzicale.

19
/02
/24

Actorul Pavel Bartoș va juca pentru prima dată rolul lui Decebal Necșulescu din piesa „...Escu” de Tudor Mușatescu, într-o coproducție care va avea reprezentații la București și Chișinău. Spectacolul va fi pus în scenă de echipe artistice reunite ale Teatrului „Stela Popescu” din București și Teatrului Național Satiricus Ion Luca Caragiale din Chișinău, într-o colaborare unică în peisajul teatral autohton.

19
/02
/24

Ca în fiecare an, artistul vizual M.C. Donici propune EXPOZIȚIA DE O ORĂ: o întâlnire fără coroane, fasoane, discursuri sau festivisme, de ZIUA BRÂNCUȘI. Ajuns la a VIII-a ediție, evenimentul produs de Asociația Culturală Arte-Factum va avea loc luni, 19.02.2024, între orele 14:00- 15:00, în spațiul din fața  Bustului  Brâncuși  din proximitatea Facultății de Arte a Universității de Vest, Timișoara.

18
/02
/24

CRONICĂ DE FILM Cu premiera mondială în secţiunea Forum, necompetiţională, a Festivalului de la Berlin, "Săptămâna Mare", scris şi regizat de Andrei Cohn şi inspirat din nuvela "O făclie de Paşte" a lui I. L. Caragiale, este un film care gravitează în jurul unei întrebări fundamentale: Cum se ajunge ca un om să-i ia viaţa celui de lângă el?