Monica Davidescu, Aurelian Temișan şi Cristina Stamate, în prima producție a Teatrului Elisabeta
https://www.ziarulmetropolis.ro/monica-davidescu-aurelian-temisan-si-cristina-stamate-in-prima-productie-a-teatrului-elisabeta/

Teatrul Elisabeta îi invită pe iubitorii de teatru miercuri, 22 octombrie, de la orele 20:00, la premiera comediei bulevardiere, “Încurcătură la nivel înalt”, de Ray Cooney.

Un articol de Petre Ivan|6 octombrie 2014

Spectacolul în regia lui Șerban Puiu reunește nume sonore ale teatrului românesc: Aurelian Temișan, Bogdan Stanoevici, Cristina Stamate, Monica Davidescu, Alexandra Velniciuc, Vasile Calofir, Lucian Ghimiș, Gabi Costin și … o fereastră buclucasă.

Prima producție a Teatrului Elisabeta, “Încurcătură la nivel înalt” este o adaptare dupa piesa “Out of order” a dramaturgului englez Ray Cooney.

Acțiunea spectacolului se petrece într-un hotel londonez, unde ministrul Richard Willey își dă întâlnire cu secretara unui lider din opoziție, deși ar fi trebuit să asiste la o ședință parlamentară importantă.

Situația devine una destul de încurcată pentru că în camera de hotel se descoperă cadavrul unui bărbat. Fiindcă raportarea acestui incident ar scoate la lumină relația de adulter a celor doi, se hotărăsc să ascundă cadavrul găsit lângă fereastră.monica davidescu

Planurile lor sunt date peste cap de către intervenția directorului suspicios a hotelului, a chelnerului care ar face orice pentru un bacșiș sănătos, a soților furioși,dar nu în ultimul rând de secretarul neîndemânatic, de trezirea cadavrului sau de fereastra ce produce dureri de cap la propriu.

Decorul creat de Iuliana Gherghescu care recrează interiorul Westminster Hotel de pe malul Tamisei se încadrează perfect cu izul “belle epoque” a Teatrului Elisabeta, cel mai spațios teatru independent din țară, clădire ce a găzduit în trecut atât Micul Senat al României cât și fostul Club Austro Ungar.

Distribuția în ordinea indicată de autor este Aurelian Temișan, Bogdan Stanoevici, Cristina Stamate, Monica Davidescu, Alexandra Velniciuc, Adrian Gheorghe, Anca Dinicu, Vasile Calofir, Iulian Burciu, Lucian Ghimiș, Gabi Costin, Georgeta Ciocârlan, Teodora Păcurar, Valeria Stoian.

Regia este semnata de Șerban Puiu, scenografia de Iuliana Gherghescu, iar traducerea piesei a fost realizată de către Irina Margareta Nistor.

Încurcătură la nivel înalt – INFO

Biletele s-au pus în vânzare la casa de bilete a Teatrului Elisabeta și online pe www.bilet.ro, www.eventim.ro și pe www.teatrul-elisabeta.ro.

Prețul unui bilet este de 50 lei/ 60 lei/ 70 lei (în funcție de locul ales în sală).

Spectacolul are o durată de 1h și 40 min.

Foto: Monica Davidescu şi Aurelian Temișan –  facebook

25
/01
/24

La iniţiativa revistei Teatrul azi, în parteneriat cu Teatrul Masca din Bucureşti şi cu susţinerea UNITER, apare în peisajul cultural românesc un nou proiect dedicat profesioniştilor din domeniul artelor spectacolului.

25
/01
/24

Marți, 30 ianuarie, începând cu ora 11:00, la Sala „Ileana Berlogea”, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale va sărbători Ziua Universității și a patronului său spiritual, Ion Luca Caragiale.

25
/01
/24

Duminică, 28 ianuarie (de la 17.00), primul concert al anului 2024 din stagiunea Orchestrei de Muzică Populară Radio îi este dedicat memoriei actriței NATAȘA RAAB, prezentatoare a nenumeroase concerte pe scena Sălii Radio.

25
/01
/24

Muzica și poveștile se întâlnesc la Teatrelli într-un nou concept de spectacol sonor, creat de Mădălina Pavăl și Alexei Țurcan, împreună cu alți 10 muzicieni talentați. GAZDA redefinește sonoritățile românești și propune spectatorilor un alt mod de a se bucura de muzică – umăr lângă umăr cu artiștii răspândiți prin sala transformată într-o sufragerie, pregătiți să dăruiască povești din culisele creației.

25
/01
/24

Festivalul DIPLOMA Show, un proiect The Institute, lansează seria de podcasturi Friends of the Arts, produsă de Black Rhino Radio și moderată de Artemisa Pascu. Friends of the Arts - A DIPLOMA Show Podcast continuă misiunea proiectului de a promova și susține tinerii artiști, designeri și arhitecți.

25
/01
/24

Gaep anunță reprezentarea lui Théo Massoulier. Artistul stabilit la Lyon este cunoscut pentru asamblaje în care coexistă elemente minerale, plante și artefacte și care fac trimitere la culturile biologice din laborator sau la mici matrice prebiotice. Recent, el a început să dezvolte o serie de picturi cu basoreliefuri inedite, acționate magnetic. Prima lui expoziție personală la Gaep – și prima din București – se va deschide la finalul lunii februarie.

24
/01
/24

Despre “Klaus & Barroso” – ce a fost asta, frate Bogdan Theodor Olteanu? Acum, pe bune? Ce a fost asta? M-ai pus într-o situație tare complicată. Dar, vorba cântecului: “Frate, frate, la bine și la greu”, scrie Vasile Ernu, despre cel mai discutat film românesc din această lună.

23
/01
/24

CRONICĂ DE FILM În noul său lungmetraj, “Familiar” (2023), Călin Peter Netzer pare că încearcă să reia formula de succes din “Poziţia copilului” (2013), filmul cu care a câştigat Ursul de Aur la Berlinale.

23
/01
/24

ISTORIA ne ajută să călătorim în trecutul persoanelor, familiilor, comunităților, popoarelor, Lumii întregi. Ea ne învăţă să întelegem o hartă, o haină, o clădire, o ruină, o fotografie, o gravură, un document vechi, o piesă de muzeu sau chiar un tablou. Cine ştie Istorie, va înțelege mai bine comunitatea şi lumea în care trăieşte azi!

23
/01
/24

Miercuri, 24 ianuarie, ziua în care Unirea Principatelor Române este celebrată la nivel național prin numeroase festivități și manifestări culturale, ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București oferă publicului oportunitatea de a descoperi tainele limbajului universal al artei prin intermediul expoziției momentului, „Universul lui Salvador Dalí”, deschisă la Hanul Gabroveni din centrul Capitalei.

22
/01
/24

Teatrul Național „I.L. Caragiale” București își începe anul în Sala Mare, cu „Opera de trei parale” de Bertolt Brecht, această ars poetica și demonstrație practică a teatrului epic, acest punct de cotitură teatral, tablă de șah cu toți pionii murdari, busolă morală fără ac, și matrioșkă a răului.