Napasta revine pe afiş la Sala Studio a TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/napasta-revine-pe-afis-la-sala-studio-a-tnb/

Napasta, spectacol de succes al Teatrului Naţional din Bucureşti, se va muta în eleganta şi spaţioasa Sală Studio, începând cu reprezentaţiile din 7 şi 8 decembrie 2013, beneficiind cu această ocazie de o audienţă mult sporită.

Un articol de Andrada Văsii|1 decembrie 2013

„Napasta, spectacol de succes al Teatrului Naţional din Bucureşti, se va muta în eleganta şi spaţioasa Sală Studio, începând cu reprezentaţiile din 7 şi 8 decembrie 2013, beneficiind cu această ocazie de o audienţă mult sporită.

Una din cele mai incitante producții din cadrul programului Anul Caragiale 2012 la TNB, nominalizat la premiile UNITER pentru Cea mai bună regie, Napasta se va juca într-o sală cu 541 de locuri – Sala Studio.

Singura dramă a lui I. L. Caragiale, provocatoarea poveste a unei răzbunări feminine, Napasta în viziunea lui Afrim declanșează emoție și suspans, într-un spectacol puternic senzorial, instinctual, expresiv.

Actorii creează o lume efervescentă, căreia muzica îi aduce un fior straniu. În rolurile principale:  Marius Manole, Mihai Călin, Crina Semciuc/Simona Popescu, Emilian Oprea.

Napasta

Marius Manole în spectacolul Napasta

Un decor al cotidianului citadin, încărcat însă cu detalii telurice, prelungit într-o paradă suprarealistă a costumelor întregesc atmosfera obsedantă a spectacolului.

Prima întâlnire a inovatorului regizor cu clasicul autor a incitat, a intrigat, a iritat și cu siguranță nu a trecut neobservată!

„Am atentat rar la texte de patrimoniu, dar când am făcut-o, am simțit nevoia să rămână urme. Ar fi inutilă o lectură cuminte la Năpasta (…) M-am plimbat cu Lorca, m-am tutuit cu Cehov… crezi că o să mă refuze Caragiale?!” declara regizorul, la premieră.

Spectacolul se joacă la Sala Studio în zilele de 7 și 8 decembrie 2013, de la ora 20.00.

Text preluat în parteneriat cu Modernism.ro

Foto credit: TNB, spectacolul Napasta

23
/01
/22

Pe Facebook, în SMS-urile pe care le scriem în grabă sau în vorbirea curentă, folosim adesea structuri gramaticale greșite, preluate multe dintre ele din mass-media și propagate cu o viteză uimitoare. Astăzi, vă oferim mici trucuri, ca să le puteți ocoli cu succes.

21
/01
/22

AU STRĂLUCIT LA METROPOLIS Pe 16 octombrie 2007, la Metropolis avea premiera „Jocul de-a adevărul”, spectacol scris și regizat de Lia Bugnar, care a devenit rapid un succes de casă. Mai ales că pe scenă au urcat, alături de actrița Lia Bugnar, tineri actori pe val, precum Marius Manole, Andi Vasluianu sau Dorina Chiriac.

21
/01
/22

Parte a seriei de producții work in progress inițiată și produsă de creart/Teatrelli anul trecut, spectacolul „Băiatul Văduvă”, semnat de Eugen Jebeleanu, unul dintre cei mai reprezentativi regizori ai momentului atât în plan național, cât și în plan internațional, intră – la cererea publicului –, în repertoriul Teatrelli. În rolurile principale sunt patru actori de excepție: Vlad Bîrzanu, Mihaela Sîrbu, Alexandru Chindriș și Cosmina Stratan (plus câinele Uber). Primele reprezentații – din 24 și 25 ianuarie - sunt sold out, pentru următoarele, programate în 12 și 13 februarie, biletele vor fi puse în curând în vânzare pe platforma eventbook.ro.

21
/01
/22

„Miracol”, regizat de Bogdan George Apetri („Periferic”, „Neidentificat”), va putea fi urmarit pe 24 ianuarie, de ziua Micii Uniri, intr-o avanpremiera absoluta, intr-o serie de cinematografe selectionate. Filmul premiat la numeroase festivaluri internationale de prestigiu se va vedea, cu 10 zile inainte de lansare, in zi de sarbatoare romaneasca, pe ecranele a 21 de sali de cinema din toata tara.

21
/01
/22

Intimități, cel de-al patrulea roman al lui Katie Kitamura, scriitoare americană de origine japoneză, se înscrie deja pe linia succesului precedentelor cărți ale autoarei, traduse în peste 20 de limbi, iar una dintre ele aflată în curs de ecranizare. Pornind din start cu avantajul unor recomandări puternice din partea fostului președinte Barack Obama și a lui Oprah Winfrey, Intimități a fost apreciat atât pentru temele propuse de scriitoare, cât și pentru stilul ultramodern, nonconformist și „cool” în care e scris, după cum observa The New York Times.