O noapte furtunoasã… la TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/o-noapte-furtunoasa-la-tnb/

Sâmbãtã, 3 noiembrie, sala mare a Teatrului Naṭional Bucureşti a fost gazda spectacolului O noapte furtunoasã. Beneficiind de o distribuṭie tânãrã, spectacolul a încântat o salã întreagã pe decursul a 90 de minute. Jucându-se fãrã pauzã, povestea a beneficiat de o interpretare ineditã, puin ruptã de contextul iniṭial-din perspectiva decorului oarecum inedit.  Astfel, scenografia Liei […]

Un articol de Andrada Văsii|5 noiembrie 2012

Sâmbãtã, 3 noiembrie, sala mare a Teatrului Naṭional Bucureşti a fost gazda spectacolului O noapte furtunoasã. Beneficiind de o distribuṭie tânãrã, spectacolul a încântat o salã întreagã pe decursul a 90 de minute. Jucându-se fãrã pauzã, povestea a beneficiat de o interpretare ineditã, puin ruptã de contextul iniṭial-din perspectiva decorului oarecum inedit.  Astfel, scenografia Liei Dogaru şi regia lui Mirca Cornişteanu şi-au lasat amprenta asupra evenimentelor şi asupra actului teatral.

Din distribuie au fãcut parte Ion Colan, Valentin Mihaiul, Cerasela Iosifescu, Cãtãlin Bãicuş, George Albert Costea, Raluca Pãun şi Dragoş Mãceşanu.

Decorul inedit şi recuzita cu accente moderniste au asigurat întreṭinerea interesului viu tuturor celor prezenṭi. Piesa este una care meritã vãzutã chiar şi de cei mai exigenṭi spectatori.

30
/10
/23

Tech Rider's Dilemma, un proiect de cercetare care investighează necesitatea unor noi abordări în producția, expunerea, arhivarea și conservarea lucrărilor new media (și nu numai), prezintă din 1 noiembrie în cadrul Rezidența9 (Str. Ion Luca Caragiale 32), de la ora 19:00, o expoziție new media care ilustrează și aduce în discuție fragilitatea lucrărilor bazate pe tehnologie și nevoia unor metodologii de planificare, arhivare și conservare în acest domeniu.

30
/10
/23

Grupul de rock alternativ Heartbreak Cinema a lansat o piesă cu un mesaj puternic, care nu poate trece pe lângă urechile ascultătorilor. Punk-ul nu a fost creat pentru a fi confortabil, iar „Fuckaholic” demonstrează rădăcinile genului, prin expunerea experiențelor negative ale Mariei Teodora și a colaboratoarei Iris Danciu