O scrisoare pierdutã la Craiova
https://www.ziarulmetropolis.ro/o-scrisoare-pierduta-la-craiova/

Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova prezintă pe scena mare a Teatrului Odeon joi, 24 ianuarie, de la ora 19.00 spectacolul   O SCRISOARE PIERDUTĂ   Cu Claudiu Bleonţ (Ștefan Tipătescu) şi Cerasela Iosifescu (Zoe Trahanache) în rolurile principale şi regizat de Mircea Cornişteanu, spectacolul TNC a fost primit elogios de critica de specialitate, ca şi de […]

Un articol de Andrada Văsii|21 ianuarie 2013

Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova prezintă

pe scena mare a Teatrului Odeon

joi, 24 ianuarie, de la ora 19.00 spectacolul

 

O SCRISOARE PIERDUTĂ

 

Cu Claudiu Bleonț (Ștefan Tipătescu) și Cerasela Iosifescu (Zoe Trahanache) în rolurile principale şi regizat de Mircea Cornişteanu, spectacolul TNC a fost primit elogios de critica de specialitate, ca și de publicul larg.

Spectacolul propune o „imagine coerentă şi reuşită asupra societăţii actuale, transpusă prin textul lui Caragiale, fără clişeele cunoscute, proaspătă şi vie, cu umor şi modernizată inteligent şi deloc ostentativ.” (Monica Andronescu, revista Yorick). În alte roluri pot fi văzuți îndrăgiții actori craioveni Ilie Gheorghe, Valentin Mihali, Adrian Andone, Nicolae Poghirc, Valer Dellakeza, George Albert Costea, Ștefan Cepoi, Ștefan Mirea, Raluca Păun, Tudorel Petrescu, dar și regizorul Mircea Cornișteanu, cel care joacă rolul Pristanda. El îl înlocuiește astfel pe actorul Constantin Cicort, indisponibil o perioadă.

17
/03
/21

OPINIE Ştim că cinematografia din România, în afară de succese, are propriile probleme, deloc puţine. Însă merită să privim puţin şi la ce se întâmplă peste Prut, în Republica Moldova, unde se încearcă de câţiva ani să se creeze condiţiile pentru dezvoltarea unei cinematografii.

15
/03
/21

CRONICĂ DE FILM Documentarele biografice mainstream nu prea au cum să ofere surprize formale. Au cam aceeaşi structură, iar diferenţele sunt marcate de personalitatea adusă în prim-plan. Produs şi lansat recent de Netflix, „Pelé” este un film cât se poate de convenţional. Însă e greu de criticat prea aspru: ni-l prezintă pe marele Pelé, aşa că patosul e mai uşor de trecut cu vederea.