Oana Pellea, jignită dur într-o publicaţie de satiră. Marius Manole şi Chris Simion sar în apărarea actriţei
https://www.ziarulmetropolis.ro/oana-pellea-jignita-dur-intr-o-publicatie-de-satira-marius-manole-sare-in-apararea-actritei/

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, actriţa Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri.

Un articol de Corina Vladov|24 Octombrie 2013

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri. Textul a stârnit reacţii de indignare în reţelele sociale, iar actorul Marius Manole a sărit în apărarea actriţei, cu un comentariu echilibrat.

În textul intitulat Oana Pellea şi valorile, Radu Alexandru scrie că s-a documentat pe Wikipedia şi a observat că actriţa „are trei roluri pârlite“. „Și cu toate astea, tipa ține să ne amintească, în caz că uităm de unde-i vine valoarea, că e fiica lui tac-su. Să nu credem că a apărut ea la televizor așa, de nicăieri“, scrie autorul textului, care mai spune că „încă mai e cărată de trena lui de valoare a neamului, deși omul a murit de 30 de ani“.

Apoi, autorul o ridiculizează şi mai mult pe actriţă, comparând-o cu un animal.

Oana Pellea

Marius Manole o apără pe Oana Pellea

Contactat de Ziarul Metropolis, actorul Marius Manole a declarat că este indignat de acest text şi a decis să lase un comentariu pe pagina articolului. „Oameni buni, hai să nu vorbim despre ce nu ştim. Întâmplarea face să joc în acelaşi spectacol cu doamna Oana Pellea şi cu mâna pe inimă vă zic că e o actriţă minunată şi un om tare generos… Nu e deloc «fiica lu taică -su». Pentru autorul acestui articol: Oana Pellea a jucat în toţi aceşti ani la cei mai buni regizori ai ţării ăsteia… Să înţeleg că şi ei sunt nişte cretini care nu şi-au dat seama că nu are nicio valoare? Că nu mergeţi la teatru pot să înţeleg şi nu e de condamnat… dar măcar nu vorbiţi despre ce nu ştiţi şi nu jigniţi oameni pe care nu-i cunoaşteţi!“, a comentat Marius Manole.

Citiţi şi: Oana Pellea: „Chiar cred că m-am ivit pe pământ să învăţ, nu să mă plictisesc“

Într-un text de opinie publicat pe pagina personală de Facebook, şi regizoarea Chris Simion îi ia apărarea actriţei Oana Pellea. Reproducem textul, cu acordul autoarei.

Citiţi şi: Artiştii îi iau apărarea actriţei Oana Pellea printr-o scrisoare către Mircea Dinescu

Chris Simion – Caţavencii şi valorile?

„O să spuneţi că nu e treaba mea sau că de ce mă bag într-un conflict în care nu-mi este menţionat nici măcar numele. Ei bine… simplu… pentru că nu este un articol numai despre Oana Pellea. Este un articol despre oricare dintre noi. Este un material născut din impertinenţa unei persoane care are un pix în mână sau mă rog… o tastatură… şi care îşi permite să îşi dea cu părerea, oricum.

E libertatea fiecăruia să facă asta… mai ales pe net… dar dacă tot pretinzi că eşti un jurnalist profesionist, desfiinţează un artist ca atare, cu argumente, pentru opera pe care o creează, nu doar cu tupeu propriu şi cu răutate. Habar nu am dacă semnătura celui care şi-a permis delirul este reală.

Nu ştiu dacă persoana care a executat articolul a văzut vreunul din filmele în care a jucat sau joacă Oana Pellea, căci pe la teatru mărturiseşte că nu a dat. Nici măcar nu ştiu dacă în mod profund crede ceea ce a scris.

Mi-am pierdut timpul citind un exerciţiu jurnalistic gratuit – vulgar, labil, lipsit de umor şi isteţime. Daca nu ştiam că a apărut în “Catavencii” aş fi pus pariu ca e de prin “Atac la persoană”, “Cancan” sau “Click”. Genul de articol care creşte tirajul.

Citiţi şi scrisoarea Rodicăi Mandache: Eu sunt sigură că acest băiat nu a văzut-o pe Oana în nimic, nici la teatru, nici la cinema, că nu i-a citit cărţile

Oana Pellea vinde. E un brand cu care mergi la sigur ca să obţii vizualizări pe net şi cum ziarul este on line… probabil că e şi asta o strategie de marketing. Fără scrupule, fără principii, căci suntem în epoca de consum. Oricât de paranoică vi se pare ideea… miroase a articol la comandă. «Faţa ei e pe toate gardurile» sau «să ne vândă minute la telefonul mobil» sunt cel putin două afirmaţii care îmi susţin ipoteza.

Dacă în locul lui Pellea era o fată no name… de cine se mai lua domnul? Just motto-ul din «Conjuraţia imbecililor»: «Un om inteligent se recunoaşte după un singur indiciu. Toţi imbecilii, se unesc împotriva lui».

Cred că atunci când John Kennedy Toole a scris adevărul ăsta… a fost în situaţia în care este Oana astăzi şi prin ea… noi toţi. Acest articol aparţine tuturor celor care mai au principii, morală, umor şi credinţă. Suntem ceea ce facem, ceea ce scriem şi ceea ce gândim“.

Foto cu Oana Pellea: Digi 24

 

12
/04
/19

El este peste tot... La Verona, unde n-a existat niciodată balconul Julietei la care se strecoară adolescentul Romeo. În Italia pe care, se pare, n-a văzut niciodată, ci doar a închis ochii și și-a închipuit-o.

11
/04
/19

INTERVIU „Nu a existat o singură direcție „autoritară” în selecție. Ne-am ghidat după anumite titluri pe care am simțit nevoia să le arătăm, titluri care ne-au plăcut foarte mult și reprezentau mai multe fațete al cinema-ului american contemporan”, spune Andrei Tănăsescu, curatorul AIFF (12-18 aprilie).

11
/04
/19

Vineri, 12 aprilie 2019, de la ora 19:00, după o pauză de aproape 2 ani, se va relua spectacolul Şobolanul rege – text montat în premieră pe țară la Teatrul de Stat din Constanța. Textul aparține reputatului dramaturg român de talie internațională – Matei Vișniec, iar spectacolul este montat de regizorul Radu Dinulescu. Un spectacol în care scena va deveni locul în care lumea nebună a jurnalismului senzaţionalist se va dezlănţui în faţa publicului.

11
/04
/19

Proiecțiile de film din cadrul Documentary Mondays și Fiction Tuesdays continuă, zilele de luni şi marţi stând sub semnul imaginației ca refugiu și mijloc de evadare dintr-o realitate opresivă. Pe 15 aprilie, de la ora 20:00, veţi putea vedea documentarul Soviet Hippies, care ilustrează subcultura hippie din Uniunea Sovietică, iar pe 16 aprilie, de la aceeași oră, filmul Baron Prášil, care ne propune o călătorie fantastică prin timp și spațiu.

11
/04
/19

Casa de Producție TVR vă propune luni, 15 aprilie, de la ora 21.30, „Livada de vişini”, de A.P. Cehov, în regia lui Alexandru Lustig, o coproducţie TVR şi Fundaţia Teatru Contemporan. La TVR3, TVRi și TVR MOLDOVA! În distribuție: Valeria Seciu, Ion Besoiu, Marian Râlea, Dan Aștilean, Ioana Anastasia Anton, Andreea Bibiri, Mihai Călin, Gelu Niţu, Anca Sigartău, Adrian Ciobanu, Dan Rădulescu si Ruxandra Maniu.

10
/04
/19

Șapte dintre cele mai noi și apreciate filme cu temă politică se regăsesc în competiția Festivalului Internațional de Film Cinepolitica 2019, care va avea loc între 18 – 21 aprilie, la Cinema Elvire Popesco. Campania electorală din Franța, activismul social, justiția oarbă și deportările în URSS sunt temele abordate în patru dintre cele șapte filme din competiție.

09
/04
/19

Documentarul „Pavarotti: Genius Is Forever”, realizat de cineastul Ron Howard (Oscar pentru „A Beautiful Mind”), va fi lansat în cinematografe pe 7 iunie. Trailerul oficial, lansat astăzi (marţi), prezintă scurte secvențe din interviuri, înregistrări din concerte şi imagini din arhiva familiei.

Page 30 of 818« First...1020...2829303132...405060...Last »