Oana Pellea, jignită dur într-o publicaţie de satiră. Marius Manole şi Chris Simion sar în apărarea actriţei
https://www.ziarulmetropolis.ro/oana-pellea-jignita-dur-intr-o-publicatie-de-satira-marius-manole-sare-in-apararea-actritei/

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, actriţa Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri.

Un articol de Corina Vladov|24 Octombrie 2013

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri. Textul a stârnit reacţii de indignare în reţelele sociale, iar actorul Marius Manole a sărit în apărarea actriţei, cu un comentariu echilibrat.

În textul intitulat Oana Pellea şi valorile, Radu Alexandru scrie că s-a documentat pe Wikipedia şi a observat că actriţa „are trei roluri pârlite“. „Și cu toate astea, tipa ține să ne amintească, în caz că uităm de unde-i vine valoarea, că e fiica lui tac-su. Să nu credem că a apărut ea la televizor așa, de nicăieri“, scrie autorul textului, care mai spune că „încă mai e cărată de trena lui de valoare a neamului, deși omul a murit de 30 de ani“.

Apoi, autorul o ridiculizează şi mai mult pe actriţă, comparând-o cu un animal.

Oana Pellea

Marius Manole o apără pe Oana Pellea

Contactat de Ziarul Metropolis, actorul Marius Manole a declarat că este indignat de acest text şi a decis să lase un comentariu pe pagina articolului. „Oameni buni, hai să nu vorbim despre ce nu ştim. Întâmplarea face să joc în acelaşi spectacol cu doamna Oana Pellea şi cu mâna pe inimă vă zic că e o actriţă minunată şi un om tare generos… Nu e deloc «fiica lu taică -su». Pentru autorul acestui articol: Oana Pellea a jucat în toţi aceşti ani la cei mai buni regizori ai ţării ăsteia… Să înţeleg că şi ei sunt nişte cretini care nu şi-au dat seama că nu are nicio valoare? Că nu mergeţi la teatru pot să înţeleg şi nu e de condamnat… dar măcar nu vorbiţi despre ce nu ştiţi şi nu jigniţi oameni pe care nu-i cunoaşteţi!“, a comentat Marius Manole.

Citiţi şi: Oana Pellea: „Chiar cred că m-am ivit pe pământ să învăţ, nu să mă plictisesc“

Într-un text de opinie publicat pe pagina personală de Facebook, şi regizoarea Chris Simion îi ia apărarea actriţei Oana Pellea. Reproducem textul, cu acordul autoarei.

Citiţi şi: Artiştii îi iau apărarea actriţei Oana Pellea printr-o scrisoare către Mircea Dinescu

Chris Simion – Caţavencii şi valorile?

„O să spuneţi că nu e treaba mea sau că de ce mă bag într-un conflict în care nu-mi este menţionat nici măcar numele. Ei bine… simplu… pentru că nu este un articol numai despre Oana Pellea. Este un articol despre oricare dintre noi. Este un material născut din impertinenţa unei persoane care are un pix în mână sau mă rog… o tastatură… şi care îşi permite să îşi dea cu părerea, oricum.

E libertatea fiecăruia să facă asta… mai ales pe net… dar dacă tot pretinzi că eşti un jurnalist profesionist, desfiinţează un artist ca atare, cu argumente, pentru opera pe care o creează, nu doar cu tupeu propriu şi cu răutate. Habar nu am dacă semnătura celui care şi-a permis delirul este reală.

Nu ştiu dacă persoana care a executat articolul a văzut vreunul din filmele în care a jucat sau joacă Oana Pellea, căci pe la teatru mărturiseşte că nu a dat. Nici măcar nu ştiu dacă în mod profund crede ceea ce a scris.

Mi-am pierdut timpul citind un exerciţiu jurnalistic gratuit – vulgar, labil, lipsit de umor şi isteţime. Daca nu ştiam că a apărut în “Catavencii” aş fi pus pariu ca e de prin “Atac la persoană”, “Cancan” sau “Click”. Genul de articol care creşte tirajul.

Citiţi şi scrisoarea Rodicăi Mandache: Eu sunt sigură că acest băiat nu a văzut-o pe Oana în nimic, nici la teatru, nici la cinema, că nu i-a citit cărţile

Oana Pellea vinde. E un brand cu care mergi la sigur ca să obţii vizualizări pe net şi cum ziarul este on line… probabil că e şi asta o strategie de marketing. Fără scrupule, fără principii, căci suntem în epoca de consum. Oricât de paranoică vi se pare ideea… miroase a articol la comandă. «Faţa ei e pe toate gardurile» sau «să ne vândă minute la telefonul mobil» sunt cel putin două afirmaţii care îmi susţin ipoteza.

Dacă în locul lui Pellea era o fată no name… de cine se mai lua domnul? Just motto-ul din «Conjuraţia imbecililor»: «Un om inteligent se recunoaşte după un singur indiciu. Toţi imbecilii, se unesc împotriva lui».

Cred că atunci când John Kennedy Toole a scris adevărul ăsta… a fost în situaţia în care este Oana astăzi şi prin ea… noi toţi. Acest articol aparţine tuturor celor care mai au principii, morală, umor şi credinţă. Suntem ceea ce facem, ceea ce scriem şi ceea ce gândim“.

Foto cu Oana Pellea: Digi 24

 

10
/10
/19

Pe 9 octombrie 1967, Ernesto Guevara, supranumit „El Che”, a fost asasinat în Bolivia. Argentinianul a fost unul dintre liderii revoluției comuniste cubaneze. O jumătate de secol mai târziu, mitul Guevara încă rezistă. Cum și de ce?

10
/10
/19

Eveniment Alexandru Darie (1959 – 2019), având ca punct de plecare ultimele două apariţii editoriale ale Editurei Nemira dedicate acestuia: „Alexandru Darie – spectacole de poveste” de Doina Papp și albumul de fotografie „Coriolanus – un spectacol de Alexandru Darie” semnat de Mihaela Marin. Lumea teatrului se află încă în doliu după dispariția dintre noi a regizorului Alexandru Darie. Acest eveniment propus de Festivalul Național de Teatru a fost gândit încă din timpul vieții sale. În 25 octombrie se împlinește un an de la premiera spectacolului „Coriolanus” de William Shakespeare, producție a Teatrului Bulandra, găzduită de FNT 2018.

09
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Deşi pretinde că este un omagiu adus oamenilor care au murit în închisorile comuniste, "Între chin şi amin" (2019), al doilea lungmetraj de ficţiune al regizorului Toma Enache, nu este de fapt decât o bătaie de joc la adresa memoriei victimelor, prin kitsch-ul pe care îl etalează.

09
/10
/19

Celebra companie Béjart Ballet se întoarce la București cu un spectacol în premieră, iar două reprezentații de balet contemporan vor avea lor pe 12 și pe 13 octombrie, la Sala Palatului, „Tous les hommes presque toujours s’imaginent” și „7 Danses Grecques”. În spectacol vor evolua și două balerine românce, Oana Cojocaru și Bianca Stoicheciu.

08
/10
/19

La începutul fiecărui octombrie la Iași se întâmplă un mic act de magie. Magia: România, așa cum o cunoaștem, este suspendată și în locul ei se pogoară un mare festival de literatură și traduceri, cum nu sunt multe pe bătrânul nostru continent (și pesemne niciunul dincoace de fosta noastră cortină de fier). FILIT (Festivalul Internațional de Literatură și Traducere Iași) tocmai și-a încheiat cea de a șaptea ediție.

08
/10
/19

Pe durata festivalului, Asociatia Cinemascop, organizatoarea Les Films de Cannes à Bucarest, continuă să organizeze, ca și în anii precedenți, ateliere pentru diferite comunități ale industriei de film din România, în încercarea de a oferi cât mai multe oportunități membrilor acestora.

07
/10
/19

Unul dintre cele mai puternice filme autohtone ale toamnei este „Arest”, în regia lui Andrei Cohn, care spune povestea unui intelectual torturat într-o închisoare comunistă din România anului 1983. În rolurile protagoniștilor, actorii Alexandru Papadopol și Iulian Postelnicu.

Page 4 of 834« First...23456...102030...Last »