Până pe 30 iunie, poți redirecționa 3.5% din impozitul pe venit către Inima Copiilor!
https://www.ziarulmetropolis.ro/pana-pe-30-iunie-poti-redirectiona-3-5-din-impozitul-pe-venit-catre-inima-copiilor/

55 de copii bolnavi de inimă au fost operaţi la Spitalul Marie Curie în cele trei luni de pandemie. Toţi, cazuri urgente. Majoritatea, nou-născuţi cu malformaţii grave care le-ar fi făcut imposibilă supravieţuirea.

Un articol de Liliana Matei|17 iunie 2020

Profesorul Tammam Youssef, cel care de 7 ani vine în România și operează copii cu grave probleme cardiovasculare împreună cu medicii de la Spitalul Marie Curie, a ales ca în această perioada să rămână în București și să ajute la salvarea unor pacienți care altfel nu ar fi avut nici o șansă. Poți vedea, mai jos, povestea doctorului Youssef în 6 minute de film.

În timp ce epidemia de COVID-19 a alungat pacienții cu alte afecțiuni din spitale, la Cardiochirurgie, la Cardiologie și Terapie intensivă nou-născuți Marie Curie s-a lucrat la foc continuu în toată perioada pandemiei. În secțiile construite și susținute de Inima Copiilor au fost și vor mai fi salvați sute de copii, chiar și în condițiile cele mai dificile.

Dacă vrei să te implici, până pe 30 iunie poți redirecționa 3.5% din impozitul pe venit către Inima Copiilor. Găsești formularul și toate informațiile pe inimacopiilor.ro. Mai sunt câteva zile!

06
/11
/16

Romanul de dragoste are milioane de fani în toată lumea, iar de-a lungul istoriei multe dintre titluri au iscat scandaluri serioase. Ziarul Metropolis vă oferă un top al celor mai frumoase romane de dragoste din toate timpurile, zece povești pe care trebuie să le citești într-o viață.

28
/10
/16

Noaptea de 28 spre 29 octombrie 1952. În infirmeria penitenciarului din Aiud, Mircea Vulcănescu, unul dintre cei mai mari oameni de cultură ai României, murea în frig, cu o „cavernă la plămânul stâng”, după ce încercase să salveze viața unui tânăr, pe care-l protejase cu propriul lui corp.

19
/10
/16

Crede că cea mai mare problemă a generației lui este că trăiește într-un context haotic. Se simte norocos că face parte din trupa lui Victor Ioan Frunză și crede că atunci când ți se întinde o mână trebuie s-o prinzi. Face teatru cu voluptate, iar cele mai recente roluri în care-l puteți vedea sunt Mozart și Tipătescu în spectacolele „Amadeus” și „O scrisoare pierdută” de la Teatrul Metropolis.

20
/09
/16

Timișoara va fi Capitală europeană a culturii în anul 2021. Anunțul a fost făcut vineri și oamenii au plâns de bucurie când au aflat. Care este pulsul străzii și cum se vede „cultura” din mijlocul mulțimii?

11
/09
/16

Am fost la cinema, ba chiar la mall, să văd Sieranevada (propunerea României pentru Premiile Oscar, da?), scris și regizat de Cristi Puiu. Am plătit bilet, am luat loc în sală. Îmi place să înjur pe banii mei, da? Era o vineri și era un amurg. Nu eram douăzeci de oameni la film. Și uite care e treaba.

05
/09
/16

Pentru a înţelege mai bine cinematografia, este întotdeauna util să revenim la filmul mut, a cărui diversitate a fost remarcabilă. Acolo s-au pus bazele gramaticii vizuale, prin căutările marilor cineaşti-pioneri, aşa cum reaminteşte volumul nou apărut „Limbajul cinematografic în era filmului mut”, de Silviu Şerban.

14
/08
/16

Dragă domnule Zweig, vă scriu tocmai din Europa de Est, în anul 2016, după Hristos, pentru a vă informa că, așa cum v-ați temut, lumea a continuat să-și piardă mințile...

22
/07
/16

În Piazza Navona e cald, e torid, sunt grupuri de asiatici care zumzăie și fac poze la orice, sunt o mulțime de turiști care-și fac selfie în orice colțișor, zâmbind frumos și seducător în ecranul telefonului așezat pe bățul de selfie, ca să surprindă, desigur, și „obiectivele”, adică pe ei lângă „obiective”...

21
/06
/16

"Filmul „Poziția copilului”, , regizat de Călin Netzer, a fost foarte tulburător pentru mine. E un film despre întreaga noastră societate, despre cum ieșim dintr-un fel de a trăi și intrăm în altul, ceea ce pentru unii oameni e imposibil. A fost o onoare să fac parte din juriul care a hotărât premiul pentru acest film." - Tim Robbins