Paul Radu, actor: „Văd mulți adolescenți în sală la spectacolele Teatrului Metropolis și ăsta e un lucru bun”
https://www.ziarulmetropolis.ro/paul-radu-actor-vad-multi-adolescenti-in-sala-la-spectacolele-teatrului-metropolis-si-asta-e-un-lucru-bun/

Paul este unul dintre tinerii talentaţi strânşi în jurul lui Victor Ioan Frunză, care semnează direcţia de scenă la multe spectacole de la Teatrul Metropolis.

Un articol de Andrei Crăciun|12 noiembrie 2019

Paul  Radu (n.r. – găsiți aici spectacolele unde îl puteți vedea pe Paul la Metropolis – https://www.teatrulmetropolis.ro/artisti#gal-163), ce a însemnat în cariera dumneavoastră Teatrul Metropolis? Ce înseamnă spectacolele în care jucați aici în istoria personală?
A însemnat debutul meu într-un teatru iar acest lucru nu se uită prea curând. Eram în anul II de facultate și am debutat în „Visul unei nopți de vară”, în regia domnului Victor Ioan Frunză. De atunci au urmat și alte spectacole și mă simt norocos că am ocazia să fur puțină meserie de la colegii mei, din trupa domnului Frunză.

Cum este publicul de la Teatrul Metropolis? Ce este special la acest teatru?

Văd mulți adolescenți în sală la spectacolele Teatrului Metropolis și ăsta e un lucru bun, cred că una din principalele meniri ale teatrului e să educe.

Ca spectator ați umblat pe la Metropolis? Ați văzut ceva ce v-a rămas pentru totdeauna?

Au fost și sunt multe spectacole bune aici. Unele se mai joacă și altele nu. Îmi place când îmi văd foștii colegi de generație pe scenă.

Spuneți-mi câteva dintre cele mai frumoase și câteva dintre cele mai caraghioase întâmplări trăite la Metropolis.

Într-un an am repetat la două spectacole diferite, „Romeo și Julieta” și „A douăsprezecea noapte”, ambele cu domnul Frunză. Dimineața repetam la unul și seara la celălalt așa că am învățat atunci ce înseamnă să stai toată ziua într-un teatru, să lucrezi cu profesioniști.

Cuvânt de încheiere, povață pentru tinerii care urmează să aibă primul lor spectacol la Metropolis.

În primul rând, să se bucure de experiență. Apoi, răbdare pentru mai departe.

01
/05
/15

Filmul The Russian Woodpecker/ Ciocănitoarea rusească, regizat de Chad Gracia, a câștigat Trofeul Cinepolitica 2015. Surprinzător și complex, filmul merge pe urmele teoriei unui excentric artist ucrainean care susține că în spatele exploziei de la Cernobîl există un motiv întunecat, care implică serviciile secrete sovietice și o instalație militară poreclită „Ciocănitoarea rusească”.

01
/05
/15

The Cut, cel mai recent film in regia lui Fatih Akin, cu Tahar Rahim in rolul principal (Un prophete), spune povestea unui supravietuitor al genocidului armenilor de la inceputul secolului XX, care porneste in cautarea fetitelor sale disparute in timpul masacrului. Filmul va avea premiera in Romania vineri, 8 mai, si este distribuit de Independenta Film.

30
/04
/15

Primăria Sectorului 3 îi invită pe cetățenii săi la un nou program cultural dedicat Sărbătorilor de 1 și 2 mai organizate prin Centrul Cultural Casa Artelor Sector 3. Cele două evenimente vor avea loc în ParculTitan-Parcul Artelor și reunesc nume importante ale muzicii și dansului românesc de diferite genuri.

30
/04
/15

Debutul în regie al lui Vlad Păunescu, lungmetrajul “LIVE” va fi lansat de Castel Film în cinematografele din România pe 15 mai.Pelicula îi are în distribuție pe actorii Rodica Lazăr, Tudor Chirilă, Crina Tofan, Ioana Blaj, Constantin Chiriac, Adrian Titieni, Doru Ana, Claudiu Bleonț, Andrei Huțuleac.

29
/04
/15

La Teatrelli, regizorul Gelu Colceag a țesut din cuvintele scrise de Neil Simon pânza durabilă a unui spectacol la care se râde pe îndelete, ca la orice comedie, și se tace profund, ca în fața oricărei drame bine-cunoscute din viața adevărată.

29
/04
/15

Teatrul Clasic ''Ioan Slavici'' Arad va susţine, în luna mai, o microstagiune la Teatrul Odeon Bucureşti. Publicul din capitală va putea viziona trei dintre cele mai de succes producţii din repertoriul actorilor arădeni: ''Reunificarea celor două Corei'', de Joël Pommerat, regizat de Radu-Alexandru Nica, '' Cerc oglinda transformare'', de Annie Baker, în regia lui Cristian Juncu şi „Perplex”, de Marius von Mayenburg, regizat de Theodor Cristian Popescu.