Programul teatrelor bucureştene în perioada 29 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015
https://www.ziarulmetropolis.ro/programul-teatrelor-bucurestene-in-perioada-29-decembrie-2014-4-ianuarie-2015/

Dumnezeu se îmbracă de la second-hand, Când Isadora dansa, Dragoste şi căpşuni, Trei piese scurte fără sex, Şi veni bărbatul la femeie, Scufiţa Roşie şi multe alte spectacole, în următoarele zile, pe scenele teatrelor bucreştene.

Un articol de Petre Ivan|29 decembrie 2014

Programul teatrelor bucureştene în perioada 29 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015

Teatrul Naţional Bucureşti:

Sala Studio

– sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.30 – „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, de Iulian Margu, regia Ion Caramitru; duminică, 4 ianuarie, ora 19.30 – „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, de Iulian Margu, regia Ion Caramitru.

Sala Atelier:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 20.00 – „Cinci femei de tranziţie”, de Rodica Popescu Bitănescu, regia Rodica Popescu Bitănescu; duminică, 4 ianuarie, ora 20.00 – „Fata din curcubeu”, de Lia Bugnar, regia Lia Bugnar;

Sala Pictura:

sâmbătă,

3 ianuarie, ora 20.00 – „Allegro, ma non troppo”, de Ion Minulescu, regia Răzvan Popa; duminică, 4 ianuarie, ora 20.00 – „Allegro, ma non troppo”, de Ion Minulescu, regia Răzvan Popa.

Teatrul Odeon:

Sala Majestic –

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.00 – „Când Isadora dansa”, de Martin Sherman, regia Răzvan Mazilu; duminică, 4 ianuarie, ora 19.00 – „Iadul este

Iadul este amintirea fără puterea de a mai schimba ceva - Teatrul Odeon

Iadul este amintirea fără puterea de a mai schimba ceva – Teatrul Odeon

amintirea fără puterea de a mai schimba ceva”, de Jonas Gardell, un spectacol de Mariana Cămărăşan şi Alexandra Penciuc;

Sala Studio:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 19.30 – „Pescarul şi sufletul său”, după Oscar Wilde, regia Carmen Lidia Vidu; duminică, 4 ianuarie, ora 19.30 – „Poveste despre tatăl meu”, de Radu F. Alexandru, regia Gelu Colceag.

Gogot Cafe-Teatru:

luni, 29 decembrie, ora 20.00 – „Dragoste şi căpşuni”, după David Hare, regia Marius Gâlea;

Teatrul În Culise:

luni, 29 decembrie, ora 20.00 – „Trei piese scurte fără sex”, de Theo Herghelegiu, regia Cristian Bajora; marţi, 30 decembrie, ora 20.00 – „Scrisoare către Rita”, regia Cristian Bajora;

Teatrul de Artă:

luni, 29 decembrie, ora 20.15 – „Şi veni bărbatul la femeie”, de Semion Zlotnikov, regia Bogdan Budeş.

Teatrul Ţăndărică:

sâmbătă, 3 ianuarie, ora 11.00 – „Scufiţa Roşie”, regia Gabriel Apostol; duminică, 4 ianuarie, ora 11.00 – „Pinocchio”, regia Cristian Pepino.

Foto: Programul teatrelor – wikipedia, facebook

25
/01
/24

La iniţiativa revistei Teatrul azi, în parteneriat cu Teatrul Masca din Bucureşti şi cu susţinerea UNITER, apare în peisajul cultural românesc un nou proiect dedicat profesioniştilor din domeniul artelor spectacolului.

25
/01
/24

Marți, 30 ianuarie, începând cu ora 11:00, la Sala „Ileana Berlogea”, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale va sărbători Ziua Universității și a patronului său spiritual, Ion Luca Caragiale.

25
/01
/24

Duminică, 28 ianuarie (de la 17.00), primul concert al anului 2024 din stagiunea Orchestrei de Muzică Populară Radio îi este dedicat memoriei actriței NATAȘA RAAB, prezentatoare a nenumeroase concerte pe scena Sălii Radio.

25
/01
/24

Muzica și poveștile se întâlnesc la Teatrelli într-un nou concept de spectacol sonor, creat de Mădălina Pavăl și Alexei Țurcan, împreună cu alți 10 muzicieni talentați. GAZDA redefinește sonoritățile românești și propune spectatorilor un alt mod de a se bucura de muzică – umăr lângă umăr cu artiștii răspândiți prin sala transformată într-o sufragerie, pregătiți să dăruiască povești din culisele creației.

25
/01
/24

Festivalul DIPLOMA Show, un proiect The Institute, lansează seria de podcasturi Friends of the Arts, produsă de Black Rhino Radio și moderată de Artemisa Pascu. Friends of the Arts - A DIPLOMA Show Podcast continuă misiunea proiectului de a promova și susține tinerii artiști, designeri și arhitecți.

25
/01
/24

Gaep anunță reprezentarea lui Théo Massoulier. Artistul stabilit la Lyon este cunoscut pentru asamblaje în care coexistă elemente minerale, plante și artefacte și care fac trimitere la culturile biologice din laborator sau la mici matrice prebiotice. Recent, el a început să dezvolte o serie de picturi cu basoreliefuri inedite, acționate magnetic. Prima lui expoziție personală la Gaep – și prima din București – se va deschide la finalul lunii februarie.

24
/01
/24

Despre “Klaus & Barroso” – ce a fost asta, frate Bogdan Theodor Olteanu? Acum, pe bune? Ce a fost asta? M-ai pus într-o situație tare complicată. Dar, vorba cântecului: “Frate, frate, la bine și la greu”, scrie Vasile Ernu, despre cel mai discutat film românesc din această lună.

23
/01
/24

CRONICĂ DE FILM În noul său lungmetraj, “Familiar” (2023), Călin Peter Netzer pare că încearcă să reia formula de succes din “Poziţia copilului” (2013), filmul cu care a câştigat Ursul de Aur la Berlinale.

23
/01
/24

ISTORIA ne ajută să călătorim în trecutul persoanelor, familiilor, comunităților, popoarelor, Lumii întregi. Ea ne învăţă să întelegem o hartă, o haină, o clădire, o ruină, o fotografie, o gravură, un document vechi, o piesă de muzeu sau chiar un tablou. Cine ştie Istorie, va înțelege mai bine comunitatea şi lumea în care trăieşte azi!

23
/01
/24

Miercuri, 24 ianuarie, ziua în care Unirea Principatelor Române este celebrată la nivel național prin numeroase festivități și manifestări culturale, ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București oferă publicului oportunitatea de a descoperi tainele limbajului universal al artei prin intermediul expoziției momentului, „Universul lui Salvador Dalí”, deschisă la Hanul Gabroveni din centrul Capitalei.

22
/01
/24

Teatrul Național „I.L. Caragiale” București își începe anul în Sala Mare, cu „Opera de trei parale” de Bertolt Brecht, această ars poetica și demonstrație practică a teatrului epic, acest punct de cotitură teatral, tablă de șah cu toți pionii murdari, busolă morală fără ac, și matrioșkă a răului.