Quentin Tarantino: „Este unul dintre cele mai mari regrete ale vieţii mele”
https://www.ziarulmetropolis.ro/quentin-tarantino-este-unul-dintre-cele-mai-mari-regrete-ale-vietii-mele/

Cineastul american Quentin Tarantino a declarat că decizia sa de a îi permite actriţei Uma Thurman să conducă o maşină cu care a avut un accident pe platourile de filmare pentru lungmetrajul „Kill Bill”, în 2003, reprezintă „unul dintre cele mai mari regrete” ale vieţii lui.

Un articol de Petre Ivan|7 Februarie 2018

Acţiunile lui Tarantino în timpul filmărilor la “Kill Bill: Vol. 2” (2004) au fost denunţate de Uma Thurman, care a descris un comportament violent al regizorului, la limita sadismului. Actriţa nu credea că va conduce chiar ea maşina albastră din celebra scenă în care se întâlneşte cu Bill, un membru al echipei de filmare prevenind-o că vehiculul era în stare proastă.

Refuzând să apeleze la o cascadoare, regizorul a forţat-o să conducă maşina cu viteză. Uma Thurman a avut un accident violent, în urma căruia a crezut că nu-şi va mai putea folosi picioarele. În acea zi, ea a explicat că a avut dureri la gât şi la genunchi. „L-am acuzat că a încercat să mă omoare”.

Tarantino a spus că a condus el însuşi maşina într-o direcţie, pentru a o testa, după care i-a cerut Umei Thurman să o conducă în direcţia opusă, fără să realizeze că există un obstacol. Thurman a publicat luni pe internet imagini de la acel accident.

Regizorul a spus că faptul că nu a testat ruta şi pe acea direcţie a fost „una dintre cele mai oribile greşeli” pe care le-a făcut.

Într-un interviu acordat Deadline Hollywood, regizorul a spus că „Uma era agitată cu privire la filmarea acelei scene”. El a adăugat: „Niciunul dintre noi nu a considerat acea filmare o cascadorie. Era doar condus. Poate că ar fi trebuit, dar nu s-a întâmplat aşa”.

După ce am verificat ruta într-o direcţie m-am gândit că va fi bine. Este o linie dreaptă – fără curbe ascunse. Am fost foarte fericit, gândindu-mă că poate face asta, că nu va fi o problemă. M-am întors fericit şi i-am spus că poate conduce maşina fără probleme, că era o linie dreaptă. Ea a răspuns: «OK». Pentru că m-a crezut, pentru că a avut încredere în mine. I-am spus că poate conduce maşina în siguranţă. Şi nu a fost în siguranţă. Am greşit. –  Quentin Tarantino.

„Nu am forţat-o să intre în maşină. A intrat în maşină pentru că a avut încredere în mine. M-am gândit că este un drum drept şi că nu este nevoie să conduc şi în direcţia opusă, ca să mă asigur că nu există nicio diferenţă”, a mai spus regizorul.

Repet, acesta este unul dintre cele mai mari regrete ale vieţii mele. Ca regizor, înveţi lucruri şi uneori înveţi şi din greşeli oribile. Aceea a fost una dintre cele mai oribile greşeli ale mele. Acest accident ne-a afectat pe mine şi pe Uma în următorii doi sau trei ani. Nu e ca şi când am încetat să mai vorbim, doar că a fost distrusă încrederea. – Quentin Tarantino

Uma Thurman a scris pe Instagram că este mândră de Tarantino pentru că a făcut un gest corect oferindu-i imaginile de la accident, pentru a le putea expune, chiar dacă acest lucru îi poate afecta imaginea.

Foto: Quentin Tarantino & Uma Thurman – facebook

23
/02
/18

CRONICĂ DE FILM „The Post”, al marelui cineast american Steven Spielberg, este o demonstrație splendidă de regie – nu este la îndemâna oricui să facă un film plin de suspans, de tensiune și chiar de acțiune doar din confruntări de idei și de principii.

22
/02
/18

CRONICĂ DE FILM Realizat în principal pentru televiziune, cu sprijinul TVR (unde a și fost difuzat în noiembrie), dar cu intenția de a fi lansat în 2018 și în cinematografe, „Popeasca” este un documentar simplu și eficient, pe alocuri încărcat de emoție, despre Stela Popescu, regizat chiar de nepoata actriței, tânăra cineastă Stanca Radu.

22
/02
/18

IMAX nu este doar formatul impresionant şi revoluţionar în care poţi urmări cele mai noi blockbustere. Sălile T IMAX de la Cinema City reprezintă şi locul ideal în care cei mici pot urmări documentare educative despre spaţiul cosmic, despre mări, oceane, păsări sau animale pe cale de dispariţie, având parte de călători emoţionante, imagini spectaculoase şi informaţii inedite.

22
/02
/18

Actorul Victor Rebengiuc a mărturisit miercuri, la Rezidenţa BRD Scena 9, unde a fost invitatul special al "Intersecţiilor de miercuri", că nu a aşteptat şi nici nu şi-a dorit anumite roluri, a jucat ce i s-a dat cu condiţia să fie roluri diferite şi, de asemenea, nu a acceptat atunci când regizorii şi-ar fi dorit să-l cantoneze pe anumite tipologii.

21
/02
/18

Consecventă demersului său inovator la nivel de teme abordate și limbaj cinematografic, Competiția Internațională BIEFF 2018 invită publicul la introspecție și dezbatere asupra condiției umane actuale într-o lume în continuă schimbare. Punând propria sensibilitate față în față cu fragilitatea naturii și accesând omniprezența tehnologiei în toate aspectele vieții, ne redescoperim dubla poziție de creație și creator.

20
/02
/18

Unul dintre evenimentele speciale ale celei de-a 11-a ediții a Festivalului Internațional de Documentar și Drepturile Omului One World Romania este programul retrospectiv dedicat regizorului Kazuo Hara și producătoarei Sachiko Kobayashi. Cei doi vor fi prezenți la București în perioada 16-21 martie, vor discuta cu publicul după toate proiecțiile filmelor, iar luni, 19 martie vor susține un Masterclass la ARCUB, începând cu ora 20:30.

18
/02
/18

Freealize anunță că în această primăvară va distribui în cinematografe două filme pentru copii: PE ROȚI (Brazilia), filmul de debut al brazilianului Mauro D’Addio, din 2 martie și animația AVENTURI FĂRĂ PERECHE (Cehia), regizată de Galina Miklinova, care va avea premiera în cinematografele din România în 27 aprilie 2018.

17
/02
/18

CRONICĂ DE FILM Avându-i în distribuție pe Dorotheea Petre, Cuzin Toma și Olimpia Melinte, „În pronunțare”, debutul în lungmetraj al regizoarei Mihaela Popescu, este o încercare destul de ambițioasă de evadare în fantastic și în impresionism – un film însă riscant, mereu în pericol de a-și pierde echilibrul fragil.

16
/02
/18

Ajuns la cea de-a opta ediție, Festivalul Internațional de Film Experimental București BIEFF revine anul acesta, între 26 martie și 1 aprilie, la Cinema Muzeul Țăranului și Cinema Elvire Popesco, prezentând în premieră românească cele mai inovatoare experimente cinematografice ale ultimului an, cu un focus special asupra lucrărilor semnate de artiști vizuali proeminenți, ce expun de obicei în muzee și galerii de artă și doar rareori în sălile de cinema.

16
/02
/18

CRONICĂ DE FILM Nu toate filmele importantului regizor american Paul Thomas Anderson ajung în România, așa că lansarea pe marile ecrane de la noi a celui mai nou titlu al său, „Firul fantomă” („Phantom Thread”), este, în sine, un eveniment demn de atenție.

15
/02
/18

Transilvania Film anunță lansarea în cinematografe a producției ROMÂNIA NEÎMBLÂNZITĂ, un proiect unic, de proporții uriașe, care dorește să dezvăluie frumusețea sălbatică a României, frumusețe nealterată, neprelucrată, magică, însă extrem de fragilă. Victor rebengiuc este naratorul acestui spectacol veritabil al naturii

15
/02
/18

CRONICĂ DE FILM „Un beau soleil intérieur”, un minunat nou film al regizoarei franceze Claire Denis, cu o Juliette Binoche strălucitoare. Din 23 februarie în cinematografe.

14
/02
/18

„Paterson”, cel mai recent film al lui Jim Jarmusch, face o reverență în fața poeților români. Aceștia sunt invitați să vizioneze filmul în cinematografe doar prezentându-se la proiecții cu un propriul volum de poezii. La lansarea din 16 februarie, la Cinemateca UNION, publicul va avea ocazia să întâlnească în sală poeți precum Mircea Dinescu, Florin Iaru sau Marius Chivu.

Page 1 of 19512345...102030...Last »