Revista Flacăra şi-a încetat apariţia în print
https://www.ziarulmetropolis.ro/revista-flacara-si-a-incetat-aparitia-in-print/

Revista Flacăra, al cărei prim număr a apărut pe 22 octombrie 1911, şi-a încetat apariţia în print, decizia fiind una „temporară”, a declarat George Arion, preşedinte director general al societăţii Publicaţiile Flacăra SA.   Ultimul număr în print al Revistei Flacăra a fost cel care a apărut în decembrie 2012. „Începând din această lună, apariţia […]

Un articol de Andrada Văsii|24 ianuarie 2013

Revista Flacăra, al cărei prim număr a apărut pe 22 octombrie 1911, şi-a încetat apariţia în print, decizia fiind una „temporară”, a declarat George Arion, preşedinte director general al societăţii Publicaţiile Flacăra SA.

 

Ultimul număr în print al Revistei Flacăra a fost cel care a apărut în decembrie 2012.

„Începând din această lună, apariţia Revistei Flacăra în print a fost sistată temporar. Am luat această decizie din cauza deciziilor prin care trece printul”, a spus George Arion, precizând că este posibil, dacă va fi favorabil contextul economic, ca apariţia în print a Revistei Flacăra să fie reluată la un moment dat în viitor.

El a precizat că decizia sistării apariţiei în print a Revistei Flacăra este una grea. „Am 38 de ani de Flacăra, în februarie îi împlinesc”, a spus George Arion.

În ceea ce priveşte site-ul publicaţiei, George Arion a spus că nu a fost luată încă o decizie cu privire la o eventuală dezvoltare a acestuia. „În privinţa site-ului, trebuie să luăm o hotărâre. Îl menţinem, cel puţin o perioadă”, a spus George Arion.

Pe de altă parte, George Arion a spus că, de la apariţia primului număr al Revistei Flacăra, pe 22 octombrie 1911, publicaţia şi-a mai sistat apariţia de trei ori.

Încetarea apariţiei în print a Revistei Flacăra a presupus şi o restructurare a angajaţilor publicaţiei. „S-a făcut o reducere de personal, pentru prima dată în istoria noastră”, a mai spus George Arion.

Fondatorul şi primul director al revistei a fost Constantin Banu. Adoptând o stilistică proprie marilor publicaţii culturale europene, revista s-a bucurat de succes în epocă, adunând în jurul ei personalităţi precum I. L. Caragiale, Barbu Ştefănescu Delavrancea, Ion Agârbiceanu, Alexandru Vlahuţă, Victor Eftimiu, Mihail Sadoveanu, George Coşbuc etc. În timpul Primului Război Mondial, Flacăra îşi încetează apariţia, revenind în atenţia publicului în anul 1922.

În apropierea celui de-Al Doilea Război Mondial publicaţia îşi încetează din nou apariţia. În mai 1952 apare noua serie Flacăra, „revistă lunară social-politică şi literar-artistică”. Multă vreme, a fost singura revistă ilustrată din România.

După decembrie 1989 apare o nouă revistă Flacăra care încearcă să reînnoade firul tradiţiei instaurate de către fondatorul ei. Se relansează într-un format grafic şi editorial nou şi original în 2001. Rebranding-ul din decembrie 2009 prezintă un nou concept editorial şi o formulă grafică modernă care se adresează cerinţelor cititorului actual.

Site-ul Revistei Flacăra a fost lansat în august 2010.

 

 

Sursa:  Mediafax

 

 

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.

26
/03
/24

Cum se poate găsi un echilibru între stăpânirea strategiilor de comunicare, acumularea cunoștințelor de SEO și duelul cu algoritmii opaci ai tuturor platformelor de social media, de la Instagram la Facebook, de la Tik-Tok la Reddit, toate acestea fiind necesare pentru a ajunge la public, și activitatea propriu-zisă de a crea un concept sau un produs?

22
/03
/24

În contextul celebrării a 20 de ani de existență, Centrul Național al Dansului București (CNDB) extinde Ziua Internațională a Dansului pe durata întregii luni aprilie. Astfel, spectatorii vor avea ocazia să vizioneze spectacole de dans internaționale prezentate în premieră în România, producții coregrafice naționale, dar și să participe la discuții cu artiștii.