#Selfie, peste 90.000 de spectatori
https://www.ziarulmetropolis.ro/selfie-peste-90-000-de-spectatori/

Comedia “#Selfie”, de Cristina Iacob, a atins cifra de 90.703 spectatori şi încasări de 1.136.889 de lei, devenind astfel unul dintre cele mai de succes filme româneşti din ultimii ani.

Un articol de Petre Ivan|26 August 2014

Lansată în cinematografele din România pe 9 mai, comedia “#Selfie” este cea mai de succes lansare românească a anului 2014. Primul lungmetraj al regizoarei Cristina Iacob şi-a convins publicul cu o poveste bine ancorată în realitate şi susţinută de personaje inspirate din generaţia actuală de adolescenţi, notează Mediafax.

“Cred că nu există bucurie mai mare pentru regizorul unui film decât să vadă că spectatorii îi apreciază creaţia. Le mulţumim mult tuturor celor care ne-au susţinut şi mai ales celor care au ales să vadă filmul nostru. Iar în «#Selfie 2» spectatorii vor avea parte de mai multe surprize”, a declarat Cristina Iacob.

“#Selfie” & “Liceenii”

Comparat cu fenomenul românesc “Liceenii”, din anii 1990, filmul “#Selfie” este o producţie MediaPro Pictures şi Zazu Film, fiind distribuită de Zazu Film şi regizată de Cristina Iacob.

În rolurile principale pot fi urmăriţi tinerii Olimpia Melinte, Crina Semciuc, Flavia Hojda, Vlad Logigan, Levent Sali şi Alex Călin. Alături de aceştia, distribuţia filmului este completată de actori titraţi ca Răzvan Vasilescu, Florin Călinescu şi Alina Chivulescu.

Nu lipsesc nici vedete precum Răzvan Fodor, Smiley, Alex Velea, Mihaela Rădulescu, Dan Chişu şi George Vintilă care aduc un plus de nuanţe comediei prin scurtele lor intervenţii.

“#Selfie” este povestea a trei proaspăt absolvente de liceu, care, în loc să stea acasă să înveţe pentru bacalaureat, decid să plece la mare şi să îşi termine adolescenţa în stil rebel. Yasmine, Roxi şi Ana sunt hotărâte să se distreze şi să uite de responsabilităţi în ultimele două zile dinainte de examenul maturităţii, iar asta înseamnă să încalce orice regulă şi să facă tot ce le trece prin cap, fără să ţină cont de consecinţe. Vor libertate, adrenalină şi dragoste de-o vară, iar cei trei tineri pe care îi agaţă la mare par mai mult decât dispuşi să le ofere tot ce-şi pot imagina.

#Selfie, selectat la două festivaluri de film din Los Angeles

Filmul Cristinei Iacob a fost selectată în competiţiile oficiale ale Festivalului Internaţional de Film Broad Humor, respectiv Lady Filmmakers Festival din Beverly Hills, Los Angeles, informează un comunicat.

De asemenea, filmul a fost deja distribuit în cinematografele din Republica Moldova.

În Bucureşti, “#Selfie” revine cu o proiecţie specială în Caravana Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), sâmbătă, de la ora 21.00, în Parcul Herăstrău.

Foto cu #Selfie – cinemagia

18
/10
/19

CRONICĂ DE FILM În documentarul „Jurnalul familiei -escu” (2018), regizorul Șerban Georgescu discută pe un ton jucăuș, ironic, ce (mai) înseamnă a fi român, la 100 de ani de la apariția României moderne, perioadă în care țara a trecut prin multe șocuri și transformări.

18
/10
/19

În Bucureşti, gala de deschidere a Les Films de Cannes à Bucarest este programată vineri, de la ora 19:00 la Cinema PRO, în prezența sărbătoritului ediţiei, Vlad Ivanov şi a cineastului Claude Lelouch.

15
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Disponibil în unele cinematografe, documentarul „Emigrant Blues: un road movie în 2 ½ capitole”, de Mihai Mincan şi Claudiu Mitcu, discută subiectul migrației românilor în străinătate din câteva unghiuri inedite.

14
/10
/19

Les Films de Cannes à Bucarest îl celebrează anul acesta pe Vlad Ivanov, care anul acesta a împlinit 50 de ani. Actorului care seduce camera cu orice rol pe care-l interpretează, festivalul i-a dedicat o secțiune numită IVANOV 50 – care include cinci dintre cele mai importante filme care îl au ca protagonist: „Sunset”, „Câini”, „La Gomera”, „Principii de viață” și „Hier”.

09
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Deşi pretinde că este un omagiu adus oamenilor care au murit în închisorile comuniste, "Între chin şi amin" (2019), al doilea lungmetraj de ficţiune al regizorului Toma Enache, nu este de fapt decât o bătaie de joc la adresa memoriei victimelor, prin kitsch-ul pe care îl etalează.

Page 1 of 25012345...102030...Last »