Teatru cu parfum hollywoodian
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatru-cu-parfum-hollywoodian/

Cu un text scris de celebra scenaristă de la Hollywood, Nora Ephron, regizorul şi actorul Emil Hoştină, cunoscut pentru rolurile sale ca actor din filmele ”Harry Potter and the Deathly Hallows” sau ”The Imaginarium of Doctor Parnassus”, prezintă la ARCUB spectacolul de teatru „Am iubit, am purtat, am pierdut”, singura montare în România a piesei „Love, Lost, and What I Wore”.

Un articol de Petre Ivan|31 Ianuarie 2018

Premiera spectacolului de teatru „Am iubit, am purtat, am pierdut” a avut loc în luna decembrie 2015 la ARCUB, și înregistrează un mare succes în rândul iubitorilor de spectacole de teatru.

După numeroase reprezentații jucate cu casa închisă, producția va putea fi vizionată pe 4 și 18 februarie, de la ora 20:00, la Sala Mare ARCUB, din strada Lipscani 84 – 90.

Actrițele din distribuție, Elvira Deatcu, Laura Creț, Anca Androne, Iulia Lumânare și Ioana Abur vor putea fi admirate și aplaudate la scenă deschisă pentru interpretarea magistrală a celor cinci personaje.

Versiunea românească, pusă în scenă de Emil Hoștină, prezintă o colecție intimă de povești feminine ce vorbesc despre trădări, rochii, tocuri, relația mama-fiică, rujuri roșii, cămăși și regăsiri.

Piesa „Love, Lost, and What I Wore” a fost jucată cu succes pe marile scene din Broadway, Los Angeles, Toronto, Buenos Aires, Sidney, Capetown și Manila. O piesă despre universul intim al garderobei emoționale feminine, care a câștigat premiul Drama Desk Award pentru experiența teatrală unică și premiul publicului pentru cea mai bună premieră în teatru, „Love, Lost, and What I Wore” este scrisă de autoarea scenariilor „Când Harry a întâlnit-o pe Sally” și „Nopți albe în Seattle”, jurnalista, romanciera, scenarista și producătoarea de film Nora Ephron, nominalizată la premiile Oscar și câștigătoare a premiului BAFTA.

Am iubit, am purtat, am pierdut vorbește despre feminitate și ce înseamnă ea de-a lungul vieții, cum o manifestăm și cum o căutăm sau o respingem. […] (sub25, Irisz Kovacs).

Am iubit, am purtat, am pierdut – info

Adaptare după Love, loss and what I wore de Nora & Delia Ephron

Traducere: Bianca Oana

Cu: Elvira Deatcu, Laura Creț, Anca Androne, Iulia Lumânare, Ioana Abur

Regia: Emil Hoștină

Coregrafia: Florin Fieroiu

Costume: Cristina Milea

Durată spectacol: 1h30 min

”Am iubit, am purtat, am pierdut” a avut premiera în decembrie 2015 și face parte din stagiunea de teatru de la ARCUB, alături de spectacolele: Artists Talk (regia Gianina Cărbunariu), Idolul și Ion Anapoda (regia Mariana Cămărășan), Plastic (regia Theodor-Cristian Popescu), Însemnările unui nebun (regia Felix Alexa), Schneider & Schuster (regia Lucian Pavel), București. Instalație umană, Barajul (regia Andreea Vulpe), Obsesii (regiaYannis Paraskevopoulos).

Biletele pot fi achiziţionate online de pe http://arcub.ro/bilete-online/ și http://bilet.ro/ sau de la casa de bilete de la sediul ARCUB, Strada Lipscani, nr. 84-90.

Prețuri: 35 lei (Categoria I). Elevii, studenţii și pensionarii care se prezintă la Casa de Bilete ARCUB cu legitimaţiile pot achiziţiona bilete la preţul de 25 lei (Categoria II).

Foto: Teatru cu parfum hollywoodian, „Am iubit, am purtat, am pierdut” – facebook

29
/01
/19

Opera Națională București prezintă vineri, 1 februarie 2019, ora 18:30 spectacolul Bal Mascat de Giuseppe Verdi. Regia este semnată de Grischa Asagaroff (Germania), secenografia îi aparține lui Luigi Perego (Italia), iar design-ul luminilor e realizat de Gigi Saccomandi(Italia). Coregrafia poartă semnătura lui Renato Zanella, coordonatorul artistic al baletului Operei Naționale București. La pupitrul dirijoral se va afla maestrul Iurie Florea.

28
/01
/19

La început de an 2019, declarat Anul Cărții în România, vă propunem un top al celor mai bune apariții editoriale ale anului trecut, din zona ficțiune. Ziarul Metropolis a realizat un top al celor mai bune cinci romane publicate în 2018 în România.

28
/01
/19

Finalul lui 2018 ne-a reamintit brutal că una dintre principalele însușiri ale omului a fost (și va rămâne) omenia. La trei zile după Crăciun, mergeam cu băiețelul nostru, Toma, la Marie Curie pentru o presupusă infecție a mandibulei. O infecție care nu ceda în fața antibioticelor. Rezultatul ecografiei, după vreo 7 ore de așteptat pe holurile reci, a fost necruțător: tumoare!

28
/01
/19

Era aproape de miezul zilei, când doamna doctor a hotărât că nu mă va mai externa astăzi din cauza unei dureri de burtică ce m-a sâcâit întreaga noapte. "Așa că Țițirelul s-a bucurat degeaba", a concluzionat mama, "nu a sosit încă timpul să-ți cunoști noii prieteni de la Casa lui Peter Pan, mai amânăm pentru câteva zile".

27
/01
/19

CRONICĂ DE FILM După ce în 2017 a realizat un film despre legendarul Steven Spielberg, regizoarea americană Susan Lucy a revenit în 2018 cu un nou documentar de televiziune biografic reușit, despre celebra actriță Jane Fonda, intitulat „Jane Fonda in Five Acts”, disponibil pe HBO și pe platforma HBO GO.

27
/01
/19

Și pentru că 27 ianuarie este Ziua Internațională de Comemorare a Victimelor Holocaustului, vă propunem spre lectură „Omul în căutarea sensului vieții” (Editura Vellant), cronica experiențelor îngrozitoare trăite de psihiatrul Viktor Frankl în timpul detenției sale la Auschwitz și în alte lagăre.

26
/01
/19

Studenții și profesorii Universității de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București își acordă, în fiecare an, pe 30 ianuarie, o zi specială.

25
/01
/19

METROPOLIS SPECIAL. Pe 25 ianuarie 1882 se năștea, la Londra, Virginia Woolf. 137 de ani mai târziu, vă invităm să ne-o amintim răsfoindu-i jurnalul.

24
/01
/19

CRONICĂ DE FILM Probabil din dorința de a contracara imaginea de frumusețe rece, aproape artificială, pe care o proiectează de mulți ani, Nicole Kidman a căutat un rol la polul opus. Părea să îl fi găsit în „Destroyer” (2018), un thriller polițist al regizoarei americane Karyn Kusama.

24
/01
/19

Coriolanus în regia lui Alexandru Darie, premiera-eveniment a Teatrului Bulandra, ne prilejuieşte întâlnirea cu una dintre piesele mai puţin cunoscute ale lui  William Shakespeare (şi mai rar pusă în scenă) şi cu teatrul politic.

Page 5 of 776« First...34567...102030...Last »