Testează-ți relația! O campanie „In a Relationship” de conștientizare a abuzului
https://www.ziarulmetropolis.ro/testeaza-ti-relatia-o-campanie-in-a-relationship-de-constientizare-a-abuzului/

1 din 3 adolescenţii cuprinşi în studiul In a Relationship recunosc că au verificat mesajele de pe telefonul prietenului/prietenei fără să ceară voie.

Un articol de Petre Ivan|12 iulie 2018

La doi ani după cercetarea națională la care 1.500 de adolescenți din România au vorbit prima oară despre relațiile lor, proiectul In a Relationship propune un test de relație care să scoată la iveală lucrurile despre care uneori nu-ți poți da seama singur: dacă ești într-o relație care riscă să devină toxică pentru tine sau pentru partener?

Cum să eviți un rol de potențial abuzator sau abuzat în cuplul tău? Testul In a Relationship te ajută să ai o privire mai obiectivă asupra propriei relații și să poți să identifici eventualele semnale de alarmă din cuplu.

Fă-ți TESTUL IN A RELATIONSHIP

Fiecare din cele 12 întrebări ale testului In a Relationship te confruntă cu o situație specifică de comunicare în relație. Spre deosebire de majoritatea testelor simple, îți oferă nu mai puțin de 7 variante de răspuns, pentru că ia în considerare nu doar modul în care reacționezi într-o situație, ci și motivele pentru care o faci.

La final, rezultatele obținute îți spun mai multe despre felul unic în care comunicați în cuplul vostru, despre inteligența emoțională a relației voastre și despre cum puteți să vă respectați mai mult unul pe celălalt.

Testul a fost realizat de un psihoterapeut, pe baza rezultatelor cercetării In a Relationship și a informațiilor calitative strânse de la liceeni din România. Mai multe despre cercetare aici.

Tu ți-ai da parola contului de Facebook dacă ți-ar cere-o persoana cu care ești într-o relație?

Testul de relație este însoțit de o serie de patru spoturi, fiecare descriind o situație de abuz în relație. Primul spot pune accentul pe control, una dintre principalele forme de abuz în relațiile adolescenților, așa cum a reieșit din cercetarea In a Relationship. Campania video este dezvoltată și implementată de Friends \ TBWA Bucharest și își propune să aducă acest subiect delicat, care poate fi deseori confundat cu grija sau cuafecțiunea, în atenția a cât mai mulți adolescenți.

Primul spot din campanie: In a Relationship – Ana și Alex – #DrumBun

Advertising Agency: Friends \ TBWA Bucharest

***
In a Relationship este un proiect de prevenție a violenței în cuplurile de adolescenți desfășurat de Fundația Friends For Friends împreună cu AVON România, ca parte din Campania Respectului.

Misiunea proiectului este să facem adolescenții din România să devină mai conștienți privind abuzurile potențiale în cuplu pentru a preveni violența domestică ce poate surveni mai târziu. Prin violență înțelegem abuzuri fizice, emoționale, psihologice, sexuale și cibernetice (online).

Lansat în septembrie 2016, proiectul In a Relationship a produs o cercetare națională pe aproape 1.500 de adolescenți, realizată de 10 cercetători de vârsta liceului, o expoziție de ilustrații făcute de liceeni și un atelier interactiv pe care psihologi sau traineri îl pot susține cu grupuri de liceeni, pe tema abuzurilor relaționale. În acești aproape 2 ani, am fost în contact cu un număr mare de liceeni, de la care am aflat multe insighturi despre relațiile dintre ei, dar și cu părinții sau profesorii lor.

mai multe despre proiect, aici.

Foto: Testează-ți relația! , „In a Relationship”- www.campaniarespectului.ro

 

06
/02
/19

Joi 7 februarie, la Muzeul Național al Literaturii Române – Creţulescu va avea loc o întâlnire cu artistul vizual Mircia Dumitrescu, în cadrul programului Cafeneaua critică, patronat de Ion Bogdan Lefter.

04
/02
/19

Editura Vellant începe anul cu întrebări însemnate: ce înseamnă să fii bărbat în secolul XXI? „Evoluția bărbatului” este un text echilibrat care are forța să ne schimbe atitudinea față de bărbatul de azi. Cartea lui Grayson Perry contribuie semnificativ la o conversație necesară despre masculinitate.

19
/12
/18

Sfârșitul lui 2018 este o perioadă roditoare din punct de vedere cultural pentru România și Franța, cele două țări împărțind acelați fond latin și un moment prielnic pentru a ne aminti de istoria comună. Centrul George Pompidou găzduiește până în aprilie expozițiile a numeroși artiști români contemporani, fiind un moment prielnic în a ne aminti de valorile și stratul comun, debarasându-ne de clișeele ce înconjoară ambele țări și culturi.

12
/12
/18

Joi, 13 decembrie, ora 12:00, va avea loc lansarea platformei online www.de100.ro, a proiectului „Români de 100 de ani”, proiect ce își propune să prezinte portretele și poveștile de viață a 10 români care și-au celebrat Centenarul odată cu România.

12
/12
/18

Asociația Națională a Artiștilor Vizuali (ANAV) împreună cu Walk & Shoot – Ateliere de fotografie organizează la Gallery (str. Leonida 9-11), în perioada 14-16 decembrie, a doua ediție a X-mas Photo Garage Sale.

25
/11
/18

Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi ne propune expoziția „Războiul hărților”, dedicată celebrării Centenarului Marii Uniri. Expoziția prezintă hărți etnografice realizate în prima parte a secolului XX, hărți care au fost utilizate atât în presă pentru promovarea poziției guvernului român privind Conferința de Pace de la Paris, cât și de către delegațiile naționale care au participat la aceasta.

25
/11
/18

Muzeul Naţional de Artă al României prin Secţia de Artă Orientală vă invită miercuri 28 noiembrie, ora 17, în sălile Kretzulescu, la deschiderea expoziţiei de artă japoneză consacrată gravurilor-stîlp cunoscute sub numele „hashira-e”, prezentate publicului în premieră: „Imagini ale lumii trecătoare, hashira-e. Gravuri-stîlp japoneze din colecţia Muzeului Naţional de Artă al României”.